Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 48)

Her er en lys blå med gul fot. Kroppen er mye gulere i virkeligheten. Håper den vokser opp. tror den blir kjempefin.
1. Min hvite familie.....mange hanner på dette bildet...
2. To som er på date...meny malletablett..nam nam...
3. Dette er en stor rosa hosnegle som jeg venter på skal legge egg....
Her er en av mine store lilla som er veldig aktive for tiden. Den klatrer opp og hopper ned. Det er så morsomt å se på dem.
en av mine nye sandsnegler og en thiara winterii i bakgrunnen. er det foresten en malaysisk sandsnegle dette?
Det første bilde er en av de store blå eplesneglene jeg fikk av Heidi.
Det andre er av den lille.
Det tredje er et forstørret bilde av en av posthornbabyene som sitter på den store blå
malletabletter er veldig interesant nom nom..
Bumsa Daisy d.y. som ankom sitt nye hjem med en stygg knekk for en stund siden. Flott reparert, og i anledning brokkolistilkfestivitetene pyntet med en snurrig liten skivesnegl :o)
[External Image]
Linda & Ove
Bumsa Daisy d.y. som ankom sitt nye hjem med en stygg knekk for en stund siden. Flott reparert, og i anledning brokkolistilkfestivitetene pyntet med en snurrig liten skivesnegl :o) [IMG]https://lh4.googleusercontent.com/-WydNycXioDs/Tm-1T1mB5nI/AAAAAAAAAuI/-Cf7b4xQqhI/120911%252520Bumsa%252520II%252520med%252520pynt%252520i%252520hatten.jpg[/IMG]


Så flott att ho vart fin att.. Har hatt så dårlig samvit for att ho vart slik under transport..
Snegler er for alle:))
Her i huset digger vi alle snegler)


[External Image]
Å det bildet der var jo bare nydelig....ja snegler er for alle.....
1og 2 er av mine anntennesnegler. De har vokst veldig.
3. En pagodula som ser ut til å ha det helt perfekt.
Nå har jeg lest gjennom HELE tråden!!! Så gleder meg til neste uke da sneglene kommer!!! Er jo faktisk bedre enn julaften kjenner jeg!! Og nytt større kar er allerede satt på ønskelisten!!!

ja det er moro å vente på snegler. De kan liksom ikke komme fort nok. Håper flere legger ut bilder av sine snegler også.
Jeg skal hente snegler og fisker i dag selv, så i dag er det julaften for meg.
Maja Morling
en av mine nye sandsnegler og en thiara winterii i bakgrunnen. er det foresten en malaysisk sandsnegle dette?

Ja dette er en ensfarget malaysisk sandsnegle. En annen type har brunt mønster i skallet.
I går var jeg og hentet mine nye suller. 10 gule og 10 vanlige. En var død ved ankomst og det jeg så i bøtta da jeg kom hjem var ei Igle. Den hadde vel forlatt verten sin. Så da tenkte jeg at her må man sjekke nøye. Jeg begynte med en gang å behandle dem med Exstozon salt. Jeg strødde litt salt innunder skallet når de har kroppen ute. Så lar jeg de ligge med saltet ca 5 min. Da vil man se at det kommer krypende igler ut av snegla. Noen dør inni snegla også og de faller ut når jeg skyller de i rent vann og de har kroppen ute. Dette er en ekstrem måte å bli kvitt igler på men den er effektiv og rask. Jeg kjøpte 20 snegler og i går kveld hadde jeg fått ut 20 store igler og enda så veit jeg det er igjen flere. Så jeg må ta en runde på de når jeg kommer hjem igjen. Man må ikke ha slike snegler med Igler sammen med andre snegler før man er sikker på at de er iglefrie. Jeg bruker å vente i 4 uker før jeg har de sammn med andre snegler.
Her er et bilde av mine 20 snyltere
Her er noen små flerfarget. De to første er det blått, gult og lilla nyanser i. Det vises ikke så godt på bilde, men det er veldig fine.
Her er noen nydelige posthorn. man kan bli helt satt ut av de nydelige fargene de kommer i.
Her er det to stykker som vil føre slekten videre.
1. Her må det sjekkes ut om hoen er klar for å legge egg...
2. Det var den og ut kommer sneglas penis....
3. ..som den smyger under hosneglas skall til den finner rommet hvor spermen oppbevares.
Og det var dagens seksualundervisning.
He he , ja det er faktisk mange som spør meg om sånt. Så når jeg da fikk tatt disse bildene så kan jeg jo like gjerne legge de ut så flere får se de.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap