- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 49)
Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 49)
Postet 18.09.11 kl 19:25
Postet 18.09.11 kl 20:13
I dag har det vært julaften her hjemme, da vi fikk noen utrolig flotte snegler fra Heidi!!
Bilde 1: Halloooo.... svever rundt og sjekker forholdene!!
Bilde 2: Uæhhh... dette var et nytt og skummelt sted. Jeg bare løper og på ryggen til frk. sulle og blir der. (Ikke alle som var like fornøyd med den løsningen! :-P)
Bilde 1: Halloooo.... svever rundt og sjekker forholdene!!
Bilde 2: Uæhhh... dette var et nytt og skummelt sted. Jeg bare løper og på ryggen til frk. sulle og blir der. (Ikke alle som var like fornøyd med den løsningen! :-P)
Postet 21.09.11 kl 15:45
DeliaI dag har det vært julaften her hjemme, da vi fikk noen utrolig flotte snegler fra Heidi!! :-D Bilde 1: Halloooo.... svever rundt og sjekker forholdene!! :-) Bilde 2: Uæhhh... dette var et nytt og skummelt sted. Jeg bare løper og på ryggen til frk. sulle og blir der. (Ikke alle som var like fornøyd med den løsningen! :-P)
ÅÅÅ det er så rart å se igjen hjertebarna mine på bilder fra andre. Jeg blir så rørt ...snufs. Men vet de får det godt der de er. Lykke til videre med dem.
Postet 21.09.11 kl 19:54
Heidi Ingdal[QUOTE=Delia]I dag har det vært julaften her hjemme, da vi fikk noen utrolig flotte snegler fra Heidi!! :-D Bilde 1: Halloooo.... svever rundt og sjekker forholdene!! :-) Bilde 2: Uæhhh... dette var et nytt og skummelt sted. Jeg bare løper og på ryggen til frk. sulle og blir der. (Ikke alle som var like fornøyd med den løsningen! :-P)
ÅÅÅ det er så rart å se igjen hjertebarna mine på bilder fra andre. Jeg blir så rørt ...snufs. Men vet de får det godt der de er. Lykke til videre med dem.
Vi har studert dem i hele kveld, og vi skal gjøre vårt ytterste for at de skal ha det best mulig!!! Allerede blitt forelsket i dem
Postet 21.09.11 kl 20:16
1. Dette er det eneste bildet jeg har fått tatt av mine nye Pianosnegler. De er sååå søte og minner veldig om Blånesesneglene.
2 og 3 er nydelige posthorn. De kommer i stadig nye farger. Ser ut som mange er helt lyse, nesten palettfarger. Lyse blå med gul fot osv er veldig interessant. De brune er også veldig fine. Noen er helt lysebrune som lys sjokolade . De er delikate altså.
2 og 3 er nydelige posthorn. De kommer i stadig nye farger. Ser ut som mange er helt lyse, nesten palettfarger. Lyse blå med gul fot osv er veldig interessant. De brune er også veldig fine. Noen er helt lysebrune som lys sjokolade . De er delikate altså.
Postet 03.10.11 kl 21:46
Postet 03.10.11 kl 21:48
Postet 03.10.11 kl 22:01
Postet 03.10.11 kl 23:25
Postet 03.10.11 kl 23:27
Postet 03.10.11 kl 23:33
Nå er det jammen på tide at noen viser fram en saltvannssnegle her også! Dette er en turbosnegle. Jeg har fått to forskjellige ID-er på den, men selv mener jeg at det er en Trochus sp.
De er snedige med de vedhengene som stikker ut fra under skallet. Først trodde jeg det var igler eller noe sånt, og fikk nesten panikk! Det var jo direkte ekkelt. Men da jeg fikk vite at det faktisk er sånn sneglen ser ut, var det bare morsomt å se på.
De er snedige med de vedhengene som stikker ut fra under skallet. Først trodde jeg det var igler eller noe sånt, og fikk nesten panikk! Det var jo direkte ekkelt. Men da jeg fikk vite at det faktisk er sånn sneglen ser ut, var det bare morsomt å se på.
Postet 07.10.11 kl 09:55
Postet 07.10.11 kl 14:24
Postet 07.10.11 kl 14:28
Postet 07.10.11 kl 15:34
Postet 07.10.11 kl 15:36
Postet 10.10.11 kl 15:34
Postet 10.10.11 kl 15:42
Postet 10.10.11 kl 19:55
Gullars var den aller første eplesnegla jeg fikk. Kjøpte ham egentlig med en eplekompis, men han var veldig lite livat og luktet ikke godt i det jeg kom hjem fra butikken.
Men men, intet galt at det ikke er godt for noe; senere har jeg fått 7 småttisepler gratis (privat), og etter at de ankom har Gullars fått et helt nytt liv! Før satt han pal på et sted i 3D-en om ikke en malletablett lokket han to tøff til høyre, men nå etter at han fikk halvsøsken er han all over the place! Han rusler rundt på steder ingen før har satt sine sug, men skiller seg ut fra de andre spirrevippene i at han heller skyver unna en algeball for å nå til maten, enn å gidde gå rundt. Så litt sedat er han fortsatt. :p
Men men, intet galt at det ikke er godt for noe; senere har jeg fått 7 småttisepler gratis (privat), og etter at de ankom har Gullars fått et helt nytt liv! Før satt han pal på et sted i 3D-en om ikke en malletablett lokket han to tøff til høyre, men nå etter at han fikk halvsøsken er han all over the place! Han rusler rundt på steder ingen før har satt sine sug, men skiller seg ut fra de andre spirrevippene i at han heller skyver unna en algeball for å nå til maten, enn å gidde gå rundt. Så litt sedat er han fortsatt. :p
Postet 10.10.11 kl 20:44