Davids våte verden (side 49)

Inaktiv bruker
jeg fant dete kule slangehammet i dag på skolen

her er det

[External Image]
Inaktiv bruker
nå er det på tide med en oppdatering på corydorasynglene mine og di største aneusynglene er nå tre-fire cm

di to første bildene er av aneusynglen

[External Image]

[External Image]

det siste bildet er av noen reker

[External Image]
Inaktiv bruker
Stakars klompen
nå netopp så måte jeg bade marsvinet mit klompen.for han hade en sver klomp i fua si med drit eller noe sånt.og jeg var red for at han kune få forstopelse av det.så det var nesten en liten opprasjon jeg måte ha på han.og det loktet faenskap av det.og nå mener jeg en j...... lokt av det å.
Inaktiv bruker
.r.i.p. nusi
ja tror dere ikke at når jeg komme hjemme fra danmark i går at jeg fant slamkryperen min nusi død under den h....... drit filtere jeg har i slamkryperkaret mit fra nå av skal jeg hatte fluvalmerket for gåt ja jeg har en mistanke om at nusi har sote seg fast i det området vor vanne kommer inni filtere å død av det.så nå trenger jeg ganske mye trøst :´(
Inaktiv bruker
i morgen så skal jeg ha en opprensing på tre akvarium aån at jeg kan jøre di klare til bruk ijen
Heia!
Er innom og leser litt på tråden din, og kan ikke gå ut igjen uten å legge igjen en liten hilsen.
Ha ei fin helg og kos deg med akvariene og de andre dyrene dine!
Inaktiv bruker
takk Sirra
Inaktiv bruker
ja da her jeg bjynnt å fange inn gulfiskene mine men jeg har kun klart å fange in to styker men resten skal jeg prøve å få fanget innd i mora
ja jeg her å rensa et innvendig filter i dag å i samme slengen så klarte jeg vist å kortslute strømen i hele huset hihihihihihi det var jo bare et uhel

her skal guløfiskene mine gå hele vinteren

[External Image]

litt andemat her

[External Image]
Inaktiv bruker
endelig så er alle gullfiskene mine fanget innd til vinteroppholdet sit innde men jeg måte tøme damen min helt for vann for å klare det
Ikke like lett bestandig å fange gullfisk nei. Du trenger hvertfall en større hov enn de man bruker inne.
Vi måtte også tømme ganske mye ut av hagedammen for å få tak i dem.. de ville bare absolutt ikke inn.. ler..
Godt jobba!
Inaktiv bruker
ja di vile sove ute i vinter men det får di ikke lov til
Inaktiv bruker
nå leger jeg ut noen bilder av hester som jeg har tat for noen dager siden

je di tre bildene som er under her er av en hast jeg har veldig lyst til å kjøpe

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
ja er er det siste bildet

ja dete er en sjetlanspony som er kjempekosen når hu først blir kjent med deg

[External Image]
Inaktiv bruker
nå skal jeg anskafe meg 6 nye skalarer etter at skalareparet mit døde i høstferien mens jeg var i danmark
Inaktiv bruker
ja nå har jeg fåt mine nye skalarene i hus.og det blei ti styker ikke seks styker som jeg hede planer om.men nå er jeg kjempegla.og di er kjempefine å.men det kommer snart bilder men jeg aklimatiserer di akurat nå

bilder kommer etter vert
Inaktiv bruker
ja nå har jeg fåt meg et nyt akvarium til.og det er 30-35 liter eler noe sånt

ps.i dag har jeg vert litt gal så jeg har bada i et vann ja det var got og varmt
Inaktiv bruker
nå er det bare 14 dager til jeg blir 16 år og ja jeg gleder meg kjempemye
Ja det blir vel stas vel, 16 år, da er du jo nesten voksen jo.
Regner med du ønsker deg noe spennende i bursdagsgave også.
Inaktiv bruker
nei jeg ønsker meg faktisk kun penger til bursdagen min
Inaktiv bruker
Jippi
ja nå har det røde kurvciklideparet mit laggt egg ijen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap