Revestrekenes akvarieverden (side 49)

[External Image]
"Close up" knipset i dag

Linda, det var litt av en freidighet den meisemoren utviste, ikke hver dag man har en slik tjuv på soverommet Ja naturen er tøff Inger Anne, den sterkeste overlever og det ser man jo til stadighet i akvarieverdenen også, men det må vel til for at artene skal overleve i lengden.
Herregud, nå må jeg ut og kjøpe fuglemat kjente jeg helt plutselig, ikke rart spettmeisen banker fornærmet i matboksen hver gang jeg går forbi. Snakk om blinkskudd forresten, Donald Duck & Co måtte kunne hente en hel del inspirasjon fra det bildet, det klør i blyanten her til og med...
[External Image]
Det er ikke vanskelig å se likheten mellom Donald og denne, de har de samme munnvikene ))

Forøvrig så går det ikke bare i fugl om dagen...
De små weitzmaniynglene vokser sakte men sikkert, tukanoyngel er det mange av i karet til de voksne, C134ynglene er flyttet til oiapoquensiskaret, A. dolichopterus-ynglene har begynt å spise mallepiller og i går fanget jeg inn en gjeng nyutslupne comptayngel... og i dag er det tid for vannbytter i alle kar
Vidunderlige bilder... ;D
Rita Revestrek
Det er ikke vanskelig å se likheten mellom Donald og denne, de har de samme munnvikene :)))


Så sinnsykt bra bilde
Plussmedlem
Et spørsmål til deg, kan jo hende du har skrevet det før et sted, men; mellomlagrer dere vannet?
Ja, bildene er fantastiske. Det blir spennende å følge med på fortsettelsen.
Puuuh!
Nå har jeg lest hele tråden fra ende til annen og storkost meg med bilder og det som er!

Godt skrevet og noen utrolige bilder!!
Blir bare helt satt ut av de fuglebildene,helt utrolig flotte og unger som er så "stygge" at de rett og slett blir søte


Hvordan er det med de Japan Blue endlers ène fått noe oppdrett på disse og eller
sissimor
Må bare legge inn denne [URLBLOCK1] ;D


Ja det var jo litt av et sted å lage reir, bare flaks at det ikke har tatt fyr
[External Image]

Sølvi, Japan Blue går sammen med sverddragerne så yngel har nok blitt spist med en gang de har kommet til verden. Jeg flyttet en sprekkeferdig hunn til et annet kar for noen dager siden og nå svømmer det flere yngel i karet så nå er det håp om å få frem noen Bildet viser en hann, knipset med blitz denne gangen.
[External Image]
Ancistrus dolichopterusynglene ser ut til å trives bra. De er til oppfóring i en breeding box i 160l på soverommet, og kjølig nattetemperatur er grunnen til at boksen henger inne i karet

[External Image]
Det er nå 12-13 dager siden C. weitzmanieggene klekket.

Anders Kaste
Et spørsmål til deg, kan jo hende du har skrevet det før et sted, men; mellomlagrer dere vannet?


Denne har jeg glemt å svare deg på Anders, nei vi mellomlagrer ikke vann
Ikke bare har du mye nydelig fisk, du tar så fantastiske bilder! Og jeg har sett ancistrusen i mitt liv... snakker om pen, og det som yngel, tenk når de er voksne! *sukk*
Ååååå! For noen nydelige nurk - dolichopterusyngelen. Vil ha, vil ha!
Rita Revestrek
[IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-HThiuMDJz9I/TeS6Xu9HHXI/AAAAAAAAMlY/9J3m5BuAPXo/Japan-blue-500x333-blitz.jpg[/IMG] Sølvi, Japan Blue går sammen med sverddragerne så yngel har nok blitt spist med en gang de har kommet til verden. Jeg flyttet en sprekkeferdig hunn til et annet kar for noen dager siden og nå svømmer det flere yngel i karet så nå er det håp om å få frem noen :) Bildet viser en hann, knipset med blitz denne gangen.



Nydelig

Håper det er mulig å få noen av disse over til vestlandet en gang da
Nydelig Ancistrus, og bortsett fra finnelengden veldig lik L-213!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap