- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Haugaland Akvarieklubb - 2006 (side 5)
Haugaland Akvarieklubb - 2006 (side 5)
Postet 05.09.06 kl 11:14
Takk
Hei, håper alle bildene er av en hann, for det er samme fisk...: )
Men hvis det er en hann, så kan Maren overta den hvis hun vil, trenger de strengt tatt ikke enda..
Men hvis det er en hann, så kan Maren overta den hvis hun vil, trenger de strengt tatt ikke enda..
Postet 05.09.06 kl 11:17
Kjønnsforvirring, ja helt enig Tereriks ;)
Heisann, igjen !!
Du det va rett og slett ikkje enkelt å seia om det va ein unge hann eller ei hu.
Først tenkte eg det ser ut som ein hann, men så såg eg på bryst- og bukfinnene, men dei va jo relativt korte. Så ombestemte eg meg, og konstaterte at det va ei dama
Du får se etterhvert. Du får la Ap. Macen gå i karet en stund sånn at de naturlige fargene kommer fram, og så blir det nok lettere å se kjønnsforskjellen skal du se
Elisabeth (Eddie) fikser nye maker til oss hu vettu
Mvh Maren =))
Du det va rett og slett ikkje enkelt å seia om det va ein unge hann eller ei hu.
Først tenkte eg det ser ut som ein hann, men så såg eg på bryst- og bukfinnene, men dei va jo relativt korte. Så ombestemte eg meg, og konstaterte at det va ei dama
Du får se etterhvert. Du får la Ap. Macen gå i karet en stund sånn at de naturlige fargene kommer fram, og så blir det nok lettere å se kjønnsforskjellen skal du se
Elisabeth (Eddie) fikser nye maker til oss hu vettu
Mvh Maren =))
Postet 05.09.06 kl 12:22
Endret: 05.09.06 kl 12:22
Postet 06.09.06 kl 11:09
Noen bilder fra sist klubbmøte er nå å se for HAK-registrerte medlemmer på klubbens hjemmeside. Logg inn og klikk "Internt" øverst på siden etter innlogging.
Postet 06.09.06 kl 17:11
Norsk Akvarieblad!
NAB (Norsk Akvarieblad) kom endelig i postkassen i dag. Håper inderlig at HAKs medlemmer også får bladet i posten i disse dager. Skulle det utebli så send meg en mail via min profil, med navn og postadresse, slik at jeg kan kontrollere det opp mot medlemsregisteret.
Postet 21.09.06 kl 20:43
Nytt klubbmøte
Jeg vil minne alle om at det er klubbmøte i dag.
Bjarne skal holde foredrag om "sine fisker", samt at det blir en del opplysninger rundt storauksjonen vi skal arrangere i november. Styret trenger hjelp til dette og det er derfor viktig at mange kommer på møtet i dag og at de kan ta i et tak på selve auksjonen.
Mikkel
Bjarne skal holde foredrag om "sine fisker", samt at det blir en del opplysninger rundt storauksjonen vi skal arrangere i november. Styret trenger hjelp til dette og det er derfor viktig at mange kommer på møtet i dag og at de kan ta i et tak på selve auksjonen.
Mikkel
Postet 02.10.06 kl 12:39
Postet 02.10.06 kl 17:35
hallo igjen
kall bra foredrag du holdt bjarne eg lærte virkelig mye nytt
Postet 03.10.06 kl 16:00
Postet 03.10.06 kl 16:26
Postet 03.10.06 kl 16:52
Postet 15.02.07 kl 23:23
TOR erik hestenesHei Reinert! Fikk du tatt noen bilder av Betta ALBIMARGINATAENE før du kokte dem? Hadde vært artig med ett minne fra mine hardt arbeidende timer med oppdrettet av dem.Fikk bare noen dårlige bilder selv. hilsen Tor Erik
Jeg fikk dessverre ikke tatt noe bilder av fisken før de vandret heden..
Reinert
Postet 16.02.07 kl 22:27