Haugaland Akvarieklubb - 2006 (side 5)

Hehe,
slet me den du og ja, eg får se om ikkje fargane blir bedre ittekvart, så d e lettare å sjå ka d e... Håpte d va ein hann eg nå, så konne du fått an... Eg syns egentligt at begge va ganske like da, men me får sjå ka Elisabeth seie....

Takk for hjelpen uansett...
Takk
Hei, håper alle bildene er av en hann, for det er samme fisk...: )
Men hvis det er en hann, så kan Maren overta den hvis hun vil, trenger de strengt tatt ikke enda..
Kjønnsforvirring, ja helt enig Tereriks ;)
Heisann, igjen !!

Du det va rett og slett ikkje enkelt å seia om det va ein unge hann eller ei hu.
Først tenkte eg det ser ut som ein hann, men så såg eg på bryst- og bukfinnene, men dei va jo relativt korte. Så ombestemte eg meg, og konstaterte at det va ei dama

Du får se etterhvert. Du får la Ap. Macen gå i karet en stund sånn at de naturlige fargene kommer fram, og så blir det nok lettere å se kjønnsforskjellen skal du se

Elisabeth (Eddie) fikser nye maker til oss hu vettu

Mvh Maren =))
ja jeg skal ta inn flere macmasteri, slik at dere får parr, det er ikke meningen de skal dø slikt!
hvis de ikke tåler å være i posene 4-6 timer er det noe galt med fisken
Noen bilder fra sist klubbmøte er nå å se for HAK-registrerte medlemmer på klubbens hjemmeside. Logg inn og klikk "Internt" øverst på siden etter innlogging.

Norsk Akvarieblad!
NAB (Norsk Akvarieblad) kom endelig i postkassen i dag. Håper inderlig at HAKs medlemmer også får bladet i posten i disse dager. Skulle det utebli så send meg en mail via min profil, med navn og postadresse, slik at jeg kan kontrollere det opp mot medlemsregisteret.

Nytt klubbmøte
Jeg vil minne alle om at det er klubbmøte i dag.

Bjarne skal holde foredrag om "sine fisker", samt at det blir en del opplysninger rundt storauksjonen vi skal arrangere i november. Styret trenger hjelp til dette og det er derfor viktig at mange kommer på møtet i dag og at de kan ta i et tak på selve auksjonen.

Mikkel
Kl. 19 i kveld! På Haugarhuset i Haugesund.

hallo igjen
kall bra foredrag du holdt bjarne eg lærte virkelig mye nytt
Fikk dessverre ikke dette med meg, var bortreis i helgen og hadde litt for mye å ta tak i igår.

har møtte vært ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEI TRUDE MØTTE HVA I DAG
Hei Reinert! Fikk du tatt noen bilder av Betta ALBIMARGINATAENE før du kokte dem? Hadde vært artig med ett minne fra mine hardt arbeidende timer med oppdrettet av dem.Fikk bare noen dårlige bilder selv.

hilsen Tor Erik
TOR erik hestenes
Hei Reinert! Fikk du tatt noen bilder av Betta ALBIMARGINATAENE før du kokte dem? Hadde vært artig med ett minne fra mine hardt arbeidende timer med oppdrettet av dem.Fikk bare noen dårlige bilder selv. hilsen Tor Erik

Jeg fikk dessverre ikke tatt noe bilder av fisken før de vandret heden..
Reinert
Tilfeldig bekjentskap
© Norman Behr
Reklame for plussmedlemskap