- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hvem er du bilde tråd! For å se medl er koselig! (side 5)
Hvem er du bilde tråd! For å se medl er koselig! (side 5)
Postet 16.10.06 kl 22:01
Postet 16.10.06 kl 22:02
Stina Engerud[QUOTE=Alexander Severinsen][QUOTE=Stina Engerud]pssst... dette er en "menneskebildetråd" og ikke "hundetråd" ;)
Hehe ja hunder og eiere er jo veldig like da! bare gøy med litt div. Greit å ha en chate tråd!
tror det finnes en snikksnakktråd et annet sted
Alle sporer litt av!! men det er jo koslig!
jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P
Postet 16.10.06 kl 22:07
Postet 16.10.06 kl 22:30
Stina Engerud[QUOTE=taly] Alle sporer litt av!! men det er jo koslig! :) jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P
har hatt hund før jeg, det er ikke det men tråden begynte å bli en "vis din hund" tråd nå (gikk over to sider med hundebilder)...
hva med å lage en egen tråd for dette ?
Eller bare spørr hun som startet tråden om vi ikke kan bytte navn på den? Noe alla; bli kjent del dine bilder og dine interesser! det er jo of topic tråd uansett så det gjør jo ingenting med litt avsporing på en så generel tråd. Det står jo faktisk koselig i overskriften så det er nok ment som en "kose" tråd
Postet 16.10.06 kl 22:37
Endret: 16.10.06 kl 22:43
Postet 16.10.06 kl 22:37
Alexander Severinsen[QUOTE=Stina Engerud][QUOTE=taly] Alle sporer litt av!! men det er jo koslig! :) jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P
har hatt hund før jeg, det er ikke det men tråden begynte å bli en "vis din hund" tråd nå (gikk over to sider med hundebilder)...
hva med å lage en egen tråd for dette ?
Eller bare spørr hun som startet tråden om vi ikke kan bytte navn på den? Noe alla; bli kjent del dine bilder og dine interesser! det er jo of topic tråd uansett så det gjør jo ingenting med litt avsporing på en så generel tråd. Det står jo faktisk koselig i overskriften så det er nok ment som en "kose" tråd
Vi kan kalle den koooooose tråden
hahaha...
Postet 16.10.06 kl 22:43
Postet 16.10.06 kl 22:46
Postet 16.10.06 kl 22:50
Denne tråden var neppe ment for å sitte å småprate\ chatte Har man pelskledde søtnoser man ønsker å vise frem, er dette tråden å gjøre det i
Postet 17.10.06 kl 12:24
Inaktiv bruker
Virker som om folk blir litt "rivi" med som vi sier Mange som har mye på hjertet, og lyst å "prate" litt. Bare koselig syns jeg.Så vi får "alle" møtes på smn eller noe
Postet 17.10.06 kl 12:32
Postet 17.10.06 kl 12:41
Postet 17.10.06 kl 13:06
biXen[QUOTE=Hysteria]Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]
Håper du greier å toppe vimsen fra østlandet, dere var vel ikke kjedelige?
øhm vel..
selv så føler jeg at vi var litt kjedelige.. vi var 3 jenter som ikke kjenner hverandre spes godt. så da er det ikke så lett å få frem den skikkelige meg.. litt kjipt da egentlig.. for jeg pleier å være langt fra kjedelig når jeg er sammen med venner. pleier å lage en del liv og rølp da.. hehe
Men vi får nå se åssen det blir.. Er jo litt spent da..
De begynner å sende serien den 29. men vi er ikke med i de første episodene...
Postet 17.10.06 kl 13:11
Postet 17.10.06 kl 13:13
Inaktiv bruker
Er vel ALDRIG noen som har sagt at du er VELDIG lik hun, er det Maria Malena tro?HysteriaFår vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]
Postet 17.10.06 kl 13:14
Postet 17.10.06 kl 13:21
Er vel ALDRIG noen som har sagt at du er VELDIG lik hun, er det Maria Malena tro?Birger A[QUOTE=Hysteria]Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]
Har hørt den noen ganger ja.. selv om jeg ikke skjønner hvorfor... Syns ikke jeg er lik henne selv men..
c",)
Postet 17.10.06 kl 13:22
Inaktiv bruker
Om du er lik......... Må jo nesten være søstre Men ta det som et kompelimang.(eller hvordan det skrives) Har Aldrig sett noe så likt. men det sies jo at alle har en dobbeltgjenger
Postet 17.10.06 kl 13:29
Postet 17.10.06 kl 13:37