Hvilken fisk er styggest. (side 5)

Inaktiv bruker
Jeg synes alle fisker har sjarm på sin måte uansett hvor stygge de er, ser det vakre i dem alle:P Eller ikke.. eller jo.. Hum.. Uansett, har dykket en del i rødehavet i Egypt, du ser litt av hvert der også.. Anbefales forrestenD Sånne morener er jo litt skumle.. Det samme gjelder barracuda.. Gud bedre for en tannstilling de har:P Er igrunnen ikke så fan av gjedde heller.. etter en face to face opplevelse under en snorkletur.. tror jeg tok en moses og løp på vannet etter det:P Har også vært litt for nærme en løvefisk/dragefisk i Egypt også, de er fantastisk fine da, men er jo skumle=P Fjesing er heller ikke fint.. Tror jeg kunne holdt på en stund her =P Steinbitt også! Berggylte.. hmm.. Vakreste fisken som er må jo være meg i et badekar;D hihi
Mangt som kan virke skremmende... Måtte le litt da jeg så denne filmen:
<embed src="http://www.youtube.com/v/Eu2t8OsYU_s" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Jeg forventet at det skulle komme en svær murene eller noe sånt....
Aggi
Mangt som kan virke skremmende... Måtte le litt da jeg så denne filmen: Jeg forventet at det skulle komme en svær murene eller noe sånt....

Haha! Den fisken var søt når den blunka!

Trur han hadde blitt litt mer skremt hvis han hadde filma danna:
<embed src="http://www.youtube.com/v/m2eX14hwTTk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Den ser ikke akkurat snill ut!=p
Ja da hadde jammen jeg også blitt skremt, gitt!
Jeg vil bare prøve å legge inn lenke (fikk ikke til sist):

[URL=http://www.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8&mode=related&search=]Karpe med ansikt[/URL]

Det gikk, men hvordan legger dere inn filmen?

Jeg synes mange kulefisker ligner på små søte hvalper...
Men akkurat denne som det er bilde av her, minner mer om hound from hell, eller et eller annet fra en skrekkfilm... ;P
Nei fytti...hadde jeg møtt en av de karpene i vannoverflaten hadde jeg gått rett i bakken!!

Karpe med menneskeannsikt er definitivt min verste fisk!!
Av alle fisk jeg noen gang har sett enten live eller på bilde er INGEN så ekkel og stygg som denne...
Jeg er veldig interessert i dypvannsfisk og kan greit bruke en kveld med Google Images

Psychrolutidae
Ikke akkurat stygg men ekkel er øreålen.
Det fulgte en med 60literen min som jeg kjøpte brukt.. Den var i hus en uke, før jeg ga den til dyrebutikken..
Det var ekkelt å putte hånden i vannet for jeg var redd den skulle komme sprettende fram fra roten. Ble ikke mye pynting i det karet før den kom ut.
Den var ikke direkte stygg, men den hadde et litt utspekulert smil som fikk meg til å grøsse...
Jeg har hatt mareritt etterpå at den har hoppet ut av akvariet.
Tone Andreassen
Av alle fisk jeg noen gang har sett enten live eller på bilde er INGEN så ekkel og stygg som denne... Jeg er veldig interessert i dypvannsfisk og kan greit bruke en kveld med Google Images ;-) [URLBLOCK1]

Hehehe... De ligner den dokka (Rebecka) i "Jubalong" (barnetv). En lett druknet variant... ;P
Aggi
Jeg synes mange kulefisker ligner på små søte hvalper... Men akkurat denne som det er bilde av [URLBLOCK1], minner mer om hound from hell, eller et eller annet fra en skrekkfilm... ;P

På engelsk heter de faktisk dog face.
Hehe... Forundrer meg ikke
De fleste er jo nydelige, men hudfarget fisk er ikke pene, og det blir liksom noe grotesk over dem...
Æsj. Een var skikkelig ekkel. Synes også den lignet på den dokka i barnetv.
jeg har en bikir, øreåler OG en drageål. hehe
Jeg var litt redd for å stikke hånda nedi i begynnelsen, jeg skal innrømme det... Men de er kjempeflotte og vakre å se på. Det er nesten som å titte inn i en annen verden Bikiren er nok mest fascinerende, og ser ganske så majestetisk ut når den ligger å hviler på brystfinnene sine som om den skulle ligget på land..

Styggeste fisken... vet ikke helt, men jeg er ikke så glad i tetra og den slags
Papegøyefisken
Tsssss. papegøyefisken e jo bare kulest

Synd at den er tat2'et men den e jo kul

Har 2 selv og har lyst på flere:P
1. Slimål

[External Image]

2. Goblin shark

[External Image]

3. Slørhale

[External Image]

[External Image]
Må jo bare ha med disse fra dypet

Bathysaurus mollis

[External Image]

Melanocetus johnsoni

[External Image]

Saccopharynx lavenbergi

[External Image]
TUSEN takk, folkens. -og akkurat nå som jeg skal gå og legge meg!

Jeg har en Banjomalle som jeg er litt redd... Men heldigvis ser jeg den nesten aldri.
De dypvannsfiskene med Rebecca-ansikt var som tatt ut av et grusomt mareritt. De karpene med menneskeansikt også. De minnet meg imidlertid litt om fiskene i "Meaning of life" (Monthy pyton)
Gulli
De minnet meg imidlertid litt om fiskene i "Meaning of life" (Monthy pyton) :D

Flere har tenkt den tanken, ja.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap