Hei!! Hva har skjedd med forumet? (side 5)

Får jeg også komme med et ønske?;
Lysbildefremvisning av medlemsbilder, bilder i basene mm.
(Jeg ser ikke at det er tatt opp før og finner heller ikke denne muligheten, hvis den er der).
Slik at vi kan f. eks søke på medlemsakvarier på 100 - 450 liter og så bare sitte passiv og se andre sine kar. Gjerne med valgfri tidsintervall for hvert bilde. Synes det er tungvint nå å se et kar om gangen.
Eller søke på en spesiell fiskefamilie.
Plussmedlem
Shiramor
Får jeg også komme med et ønske?; Lysbildefremvisning av medlemsbilder, bilder i basene mm.

Veldig bra forslag som kjem!
Er det bare meg?
De siste dagene, så har det skjedd noe med forsiden. Siste innlegg så vises trådstarter og ikke han/hun som har siste innlegg. Og det er litt irriterende. Så det burde heller hete trådstarter eller noe.

Andreas Bjørvik
Har ikke dette problemet her, Andreas. Vet ikke om dette er noe Holger har sett på, eller om det har vært en midlertidig hikke på serveren
Har det samme problemet som Andreas jeg også.
Måtte skjekke igjen, og joda, nå er det slik Andreas og Morten beskriver.

Hva dette er aner jeg ikke, men er enig i deres mening om "fenomenet"
Se på denne tråden Celestichthys margaritatus Galaxyrasbora som Morten starta. Nå står det siste melding av Morten. Selv om jeg var den siste.
Fatter ingen ting. Holger må se på dette..

Andreas
Plussmedlem
Oooops. My bad.
Fiksa no.
Plussmedlem
Aggi
Det vet jeg, men der ligger jo alle trådene jeg har skrevet i... Jeg har over 2000 innlegg, men skulle gjerne ha mulighet kunnet sortert dem slik at jeg finner trådene jeg har [B]startet[/B]... ;)

Og då var ditt ønske ferdig! Du finn lenka i menyen på profilen din.
Holger Lockertsen
[QUOTE=Aggi]Det vet jeg, men der ligger jo alle trådene jeg har skrevet i... Jeg har over 2000 innlegg, men skulle gjerne ha mulighet kunnet sortert dem slik at jeg finner trådene jeg har [B]startet[/B]... ;)

Og då var ditt ønske ferdig! Du finn lenka i menyen på profilen din.

Du er superflink
Å, så kjekt
Takk skal du ha
Før når jeg var å så på akvariene kunne jeg trykke på det øverste bildet, og da "hoppet" jeg ned til resten bildene. Men nå når jeg trykker der, så "hopper" jeg plutselig til startsiden av Af.

Er det noe feil, eller skal det være sånn?

Likte den sånn som det var før, jeg. Slapp liksom å "skrolle" (heter det det?) ned for å se resten av bildene. :P

Jeg er ikke flink til å forklare, men håper noen forstår :P
Ups! Hvis jeg klikker på "profil" under andre medlemmer sin avatar, så kommer jeg til min egen profil... Er det en "Minusmedlems-bug", eller? ;P
Aggi
Ups! Hvis jeg klikker på "profil" under andre medlemmer sin avatar, så kommer jeg til min egen profil... Er det en "Minusmedlems-bug", eller? ;P :)

Fikk nettopp melding om dette, har lagt ut beskjed om dette på bakrommet
Holger fixer sikkert dette så snart han ser meldingen
Tilfeldig bekjentskap
© Line Sundfær
Reklame for plussmedlemskap