- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 5)
Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 5)
Trine T[QUOTE=Haslana and fishes]Jeg så Kill Buljo ista, den var ganske spesiell, men allikevel morsom da(;
Må innrømme jeg hadde en del fordommer før jeg så denne, men den var faktisk ganske fornøyelig
"Vi har en same med alkoholproblema, ka mer træng vi?"
"Har du nån gang hørt Banana Airlines?"
"Snakk om hodelaus kjøring."
Flotte on-linere.
"Hyl som en gris!" ble ikke morsom før jeg så Deliverance.
Postet 16.09.07 kl 23:53
Postet 17.09.07 kl 00:30
Inaktiv bruker
Noen som har sett "The Dudesons"? Er noe ala Jackass, men mye mye bedre Karene er fra Finnland og har en egen gård de bor på, der de finner på det som er å finne på.
"Satana Perkele!"
"Satana Perkele!"
Postet 17.09.07 kl 00:35
Berlinerpoplene på nrk1 i kveld
Film og film, fru blom... Jeg skal iallefall se denne nye tv-serien, etter boka berlinerpoplene av Anne B Ragde. Begynner snart.
Postet 08.10.07 kl 21:22
Dagens filmtips: WALL.E.
Nyeste fra Pixar.
Er vel egentlig ment for barna, men kan ikke huske sist jeg fikk slike latterkramper når jeg så en film.
Skal ta med barna på kino for å se den når den kommer til norge.
Litt rart å tenke på at "post-apokalyptiske" filmer gjør inntog i barnas verden. Men du verden så gjennomført bra det er gjort.
Stemmer for WALL.E for beste hovedrolle ved neste Oscar, Og MUTT (MO') for beste birolle.
For de mer "voksne" kan Alien vs Predator Reqiem være en god anbefaling.
Nyeste fra Pixar.
Er vel egentlig ment for barna, men kan ikke huske sist jeg fikk slike latterkramper når jeg så en film.
Skal ta med barna på kino for å se den når den kommer til norge.
Litt rart å tenke på at "post-apokalyptiske" filmer gjør inntog i barnas verden. Men du verden så gjennomført bra det er gjort.
Stemmer for WALL.E for beste hovedrolle ved neste Oscar, Og MUTT (MO') for beste birolle.
For de mer "voksne" kan Alien vs Predator Reqiem være en god anbefaling.
Postet 10.08.08 kl 17:23
Jeg har kjøpt meg Will Smiths "I am Legend" på DVD nylig, men har enda ikke fått sett den. Lurer på å ta en filmkveld sent i kveld og se den. Jeg kan ikke noe for det, men Will Smith er en utrolig karismatisk og flink skuespiller Jeg ler bare jeg ser trynet hans, hehe
Nå er vel ikke akkurat denne filmen noen komedie, men han har sine øyeblikk her også, etter hva jeg har sett i klippene fra filmen
PS! Kampfisken! Ang. filmen du nevner: Så du filmen WALL-E på dvd? Jeg finner den ikke som utgitt enda på f.eks. CDON.no?
Nå er vel ikke akkurat denne filmen noen komedie, men han har sine øyeblikk her også, etter hva jeg har sett i klippene fra filmen
PS! Kampfisken! Ang. filmen du nevner: Så du filmen WALL-E på dvd? Jeg finner den ikke som utgitt enda på f.eks. CDON.no?
Postet 10.08.08 kl 17:29
Endret: 10.08.08 kl 17:38
Postet 10.08.08 kl 17:42
I kveld har jeg tenkt meg på kino og få med meg den tredje Mumien-filmen. Har ikke større forhåpninger til denne enn litt lett underholdning.
Har forresten planer om å få med meg Wall-E på kino også. Nå har jeg ingen unger som "alibi", men det blir ikke første gangen jeg og samboeren går "alene" på barnefilm ;D
Har forresten planer om å få med meg Wall-E på kino også. Nå har jeg ingen unger som "alibi", men det blir ikke første gangen jeg og samboeren går "alene" på barnefilm ;D
Postet 10.08.08 kl 17:44
Postet 10.08.08 kl 17:56
mona o[/B]Så du filmen WALL-E på dvd? Jeg finner den ikke som utgitt enda på f.eks. CDON.no?
LoomisHehe...You wouldn't steel a car...Piracy is a crime.... ;)
Ah...*rødme* Vel, der ser man. Jeg er så dønn ærlig at den tanken ikke falt meg inn engang! Nå følte jeg meg dum...
Et eksempel: Jeg husker en gang jeg ble skikkelig opprørt da min økonomiutdannede bestevenninne skulle hjelpe meg med selvangivelsen min. Hun rundet av et beløp jeg hadde tjent i renter NED med hele 6 kroner! Jeg påpekte dette, ble helt forstyrret, det gikk jo ikke an! Å juge på skatten med hele seks kroner - det var jo ikke riktig! Hun så på meg med store øyne som om jeg hadde gått helt fra vettet. Mannen min snudde seg fra sin plass og glodde på meg han også....
Etter det har jeg holdt munn... og er bare ærlig i smug
Postet 10.08.08 kl 18:00
Postet 10.08.08 kl 18:08
Postet 10.08.08 kl 18:12
Postet 10.08.08 kl 18:42
Loomis[QUOTE=mona o] [/B]Så du filmen WALL-E på dvd? Jeg finner den ikke som utgitt enda på f.eks. CDON.no?
Hehe...You wouldn't steel a car...Piracy is a crime....
No piracy!
Kommer på kino i norge 29.aug.
I am legend finnes i to utgaver (med Will). Så viss man ønsker en fullstendig meningsløs slutt, er det bare å se den alternative slutten.
Postet 11.08.08 kl 16:07
Postet 15.08.08 kl 22:43
Postet 16.08.08 kl 00:40
Postet 16.08.08 kl 00:42
Postet 06.09.08 kl 21:07
Postet 07.09.08 kl 00:11
Postet 07.09.08 kl 02:29
Endret: 07.09.08 kl 02:30