- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Idag-tråden! (side 5)
Idag-tråden! (side 5)
Postet 15.11.08 kl 21:45
Takk for omtanken, dere.
I dag oppdaget jeg utslett i ansiktet til min datter, og spurte om jeg kunne få se på magen hennes om det var mer der.
Ovveraskende nok, så blånektet hun.
Da måtte jeg forklare at det fantes sykdommer som det var viktig å oppdage i tide, og at prikker på magen/resten av kroppen var en del av tegnene på dette.
Hun lot meg motvillig få lov til å sjekke magen. Men det jeg fikk se var veldig uventet: Grønne prikker og streker! :O
Hun var oppe før meg i dag, og hadde funnet ut at hun skulle være litt kreativ. Jeg måtte le da jeg så det. Det var selfølgelig derfor hun ikke ville at jeg skulle se på magen hennes...
I dag oppdaget jeg utslett i ansiktet til min datter, og spurte om jeg kunne få se på magen hennes om det var mer der.
Ovveraskende nok, så blånektet hun.
Da måtte jeg forklare at det fantes sykdommer som det var viktig å oppdage i tide, og at prikker på magen/resten av kroppen var en del av tegnene på dette.
Hun lot meg motvillig få lov til å sjekke magen. Men det jeg fikk se var veldig uventet: Grønne prikker og streker! :O
Hun var oppe før meg i dag, og hadde funnet ut at hun skulle være litt kreativ. Jeg måtte le da jeg så det. Det var selfølgelig derfor hun ikke ville at jeg skulle se på magen hennes...
Postet 16.11.08 kl 14:47
Inaktiv bruker
skjønte ingenting av teksten din først jeg aggi, trodde du skrev om en katt:S
men det var vist din datter ja, jaja
hehe:P
men det var vist din datter ja, jaja
hehe:P
Postet 16.11.08 kl 14:53
Postet 16.11.08 kl 14:55
I dag har jeg vært på auksjon hos Aquaark
Fikk kjøpt en god del i dag og merkelig nok, og vant også i konkurransen. Var ikke så ekstremt mye jeg kunne tenkt meg, bortsett fra absolutt alt, men slapp ihvertfall å gå hjem tomhendt.
Virka som at første kjæresten min var der og, huff.. Bergenser asså. Men men, overlevde da det :P
Fikk kjøpt en god del i dag og merkelig nok, og vant også i konkurransen. Var ikke så ekstremt mye jeg kunne tenkt meg, bortsett fra absolutt alt, men slapp ihvertfall å gå hjem tomhendt.
Virka som at første kjæresten min var der og, huff.. Bergenser asså. Men men, overlevde da det :P
Postet 16.11.08 kl 20:15
Endret: 16.11.08 kl 20:17
Postet 30.11.08 kl 14:06
Inaktiv bruker
i dag har jeg stått opp med en kraftig bakrus fra kvelden før, å jeg som har planer om å bytte vann i 500 literen å greier:P
med så vondt i huet som det jeg har nå, er det liten sjangs for at jeg flytter meg fra sofaen i dag altså:P
ellers fikk jeg i går en overaskelse da jeg kom hjem å så 3 tyggende oreochromis mossambicus
med så vondt i huet som det jeg har nå, er det liten sjangs for at jeg flytter meg fra sofaen i dag altså:P
ellers fikk jeg i går en overaskelse da jeg kom hjem å så 3 tyggende oreochromis mossambicus
Postet 30.11.08 kl 15:12
Første søndag i advent.
I dag skinner advent-staken og stjerna fra mitt nyvaskede kjøkkenvindu.
Postet 30.11.08 kl 15:15
Inaktiv bruker
Har gjort masse rart.
Vel i dag har vi gjort mye rart meg og min datter.
Har hengt opp masse lys på huset og i tujaene utenfor huset.
Har stått i stige og vasket alle vinduer utvendig, ryddet opp utenfor huset.
Byttet 50 % vann i 180 liter'en, slamsugd og fjernet dårlige blad.
Måtte også ha en leteaksjon etter katten som forsvant mens akvariejobben pågikk.
Fant den under håndvasken på badet der den lå på en håndduk og sov
Fruen har vasket kjøkken
Har hengt opp masse lys på huset og i tujaene utenfor huset.
Har stått i stige og vasket alle vinduer utvendig, ryddet opp utenfor huset.
Byttet 50 % vann i 180 liter'en, slamsugd og fjernet dårlige blad.
Måtte også ha en leteaksjon etter katten som forsvant mens akvariejobben pågikk.
Fant den under håndvasken på badet der den lå på en håndduk og sov
Fruen har vasket kjøkken
Postet 30.11.08 kl 16:46
I dag har jeg vært og sett på skolegudstjenesten til min datters skole. Hun og noen andre tredjeklassinger leste opp hva de var takknemlig/glad for. Min datter leste opp at hun var glad for at hun hadde familie og venner, og at hun fikk feire jul.
Ellers var det mye mer uhøytidelig gudstjeneste enn det vi hadde før da jeg gikk på skole.
Det var ganske komisk å se at presten spratt rundt alteret med kjøkkenhåndkle på hodet...
Ellers var det mye mer uhøytidelig gudstjeneste enn det vi hadde før da jeg gikk på skole.
Det var ganske komisk å se at presten spratt rundt alteret med kjøkkenhåndkle på hodet...
Postet 17.12.08 kl 20:21
31. januar 2009
Tar frem denne tråden.
i dag har jeg gått flere turer med min Chihuahua.
Har skiftet grus og omøbelert i yngel oppdrett akvariet på 17 liter. Ble kjempe fint nå. Så har jeg skiftet litt vann i 92 litern min.
Sitter nå på dette flotte forum.
Tenker på hvor godt det blir med hjemmelaget pizza og pepsi max snart.
Rydder litt hjemme i dag, på mandag kommer noen å skal skjelle alle el muligheter vi har, å se om at el er ok her.
Nå ser jeg grand pri fra den flotte Bodø by.
Ønsker alle ei riktig god og fin helg:=)
Hva gjør du/ dere?
i dag har jeg gått flere turer med min Chihuahua.
Har skiftet grus og omøbelert i yngel oppdrett akvariet på 17 liter. Ble kjempe fint nå. Så har jeg skiftet litt vann i 92 litern min.
Sitter nå på dette flotte forum.
Tenker på hvor godt det blir med hjemmelaget pizza og pepsi max snart.
Rydder litt hjemme i dag, på mandag kommer noen å skal skjelle alle el muligheter vi har, å se om at el er ok her.
Nå ser jeg grand pri fra den flotte Bodø by.
Ønsker alle ei riktig god og fin helg:=)
Hva gjør du/ dere?
Postet 31.01.09 kl 20:08
Postet 31.01.09 kl 20:25
Postet 31.01.09 kl 20:32
Postet 31.01.09 kl 20:45
Postet 13.02.09 kl 12:37
Postet 13.02.09 kl 15:55
Postet 13.04.09 kl 22:15
Postet 28.07.09 kl 01:04
Postet 28.07.09 kl 10:29
Idag har jeg
site på pc,sit på dickus egg våre ute spelt kort og myemer