Hva gjør du akkurat nå? (side 5)

Du får ha lykke til da=)

Jeg har fått i oppgave av rekor på skolen og ta bilder av lærerene (Portrett) Så det blir morro.
Og atpåtill skla dette taes foran Greenscreen..

Se test bilder..

Få høre hva dere synes da?=)
Takk=) Det gikk egentlig ganske bra tror jeg selv om jeg er ferdig allerede:P

Fine bilder da! Du som har tatt de?=)
Sauen666
Takk=) Det gikk egentlig ganske bra tror jeg selv om jeg er ferdig allerede:P Fine bilder da! Du som har tatt de?=)

Jeg som har tatt det ja=) Tusen takk=)
Forbreder ting til å skremme alle de som kommer å tigger godteri på halloween :P
Jarle_B
Forbreder ting til å skremme alle de som kommer å tigger godteri på halloween :P

Hehehe... Det var en god idé... Kanskje jeg skal tre på meg den svære mosedotten min (den med reker i), så kan jeg være "Nøkken"? ;P
Aggi
Kanskje jeg skal tre på meg den svære mosedotten min (den med reker i), så kan jeg være "Nøkken"? ;P

Hehe, den der lille "misforståelsen" kommer du til å leve lenge på ser det ut som.
Sitter å jobber med å holde meg våken etter å ha stått opp 05.15 i dag. Tidligvakter skulle vært forbudt. Jeg synes nattevaktene kunne jobbet til minst 09.00.
Har spist middag sammen med våre to døtre, og ei venninne av ho eldste, men nå sendte jeg de to ungdommene ut på dataen deres, og ho minste bort til nabogutten (han er min fetter). Det var kanskje litt dumt, for da ble det jo helt stille her, og enda vanskeligere å holde seg våken. Har forresten fått to bøker jeg har bestilt i dag. De heter "Barndom 70-tallet" og "Barndom 80-tallet" Det er artig mimre-lesing!
Hehe.
Får håpe du har noe spennende fisk som rører litt på seg da, så kan du jo se på de, og det er jo morro eller hva?
Ellers så kan du jo laste ned noe skikkelig Heavy Metall, og høre på full guffe, da våkner du sikkert=)
Sitter og ser på de nye sebraciklide ynglene mine!!
Æsj... Kjeder meg jeg.. Sitter å hører på musikk og spiller det akvariespillet :P
Jeg skal betale en regning, pakke noen pumper som jeg har solgt, fange en gurami som jeg skal gi bort, og SÅ...
(denne tipper jeg det ikke er mange av dere som kan matche!)
-skal jeg spille litt på den nye TUBAEN min!!!
Fikk den i posten(stor pakke!!!) i dag!

Stakkars naboer...
Min datter trenger mye søvn, men liker ikke å legge seg. Hun har laget så mye hurlumhei, nå, at naboene sikkert tror jeg er verdens verste mamma. :S
Hva er verst, amatørspilling på tuba eller skrikerunger...?
Hehe, veit ikke jeg:P Flytt ved siden av hverandre=) Det ville vært verdens beste (Bråkete) naboer
Med to unger (med hhv munnspill og blokkfløyte) og en tuba er det greit at den andre hobbyen min er akvariefisk...! Det tror jeg i allefall mannen min og naboene synes!
Hehehe
Hun er ikke akkurat lavmælt den ungen min... ;D
Jeg måtte nylig klippe håret hennes, for det hørtes ut som om det ble drept noen her, hver gang hun skulle greie håret. Selv når hun skulle greie det aleine. :O
Har prøvd i halve kveld å lure en tyggende Rød Zebra inni en håv uten å skremme opp hele karet. Tror jammen "dama" har noe mellom "ørene" for hun var den som holdt seg lengst unna håven, ja. Så hun går fortsatt og tygger i 350 literen.
Tjaa,, Jeg orka ikke dra på skolen idag.. Har så kort dag uansett :P
Åsså skifter jeg vann i 45 litern og ser på de nyklekkede sebra ciklide ungene som fortsatt har ''Eggeplomme'' på seg
Ja nei nå kommer dagens...

Jeg har vært på Ahus, og tatt på meg utstyr til en søvnundersøkelse..
Jeg ser jammen meg ut som et medlem av Al - Quida..
Hadde ikke kommet langt på Gardermoen med dette antrekkket nei?

Bor jo 5 min unna, så skal jeg kanskje dra bort og se reaksjonene?:P
Tilfeldig bekjentskap
© Monica Løkkemo
Reklame for plussmedlemskap