Aktuelt på TV (side 5)

Endelig et program om akvarie (men selvfølgelig på en kanal som jeg ikke har):

National Geographic Channel HD i kveld, lørdag:
21.00 Hav i glass
"Ta en tur til et av verdens mest spektakulære akvarier, Monterey Bay Aquarium".
Animal planet i kveld, onsdag, 22:00 Planeten vår

"David Attenborough presenterer en tur til de mektigste elvene på jorden, og vi får se alt fra ferskvannsseler i Sibir til pirajaer som patruljerer jordens høyeste vannfall".

Denne så jeg før en dag og jeg tror det var et innslag fra Malawi-sjøen også.
I kveld, torsdag, på DR 1 Kl. 20:00 Naturen kalder

"Følg Lenes dramatiske kamp mod bombefiskere, der med dødsensfarlige sprængstoffer forvandler de farvestrålende koralrev til livløse kirkegårde".

Om en halv time, på TV2, Tid for hjem;
Noen av dagens mange tema er; Vann i hagen, fisker og barnesikring.

mvh
Hærlig tråd hadde helt glemt at jeg skulle se dagens utgave av tid for hjem
I kveld på National Geographic klokken 18.00;
Monsterfisken i Amazonas
Dokumentar. Zeb Hogan reiser gjennom Sør-Amerika i jakten på en konkurrent til mekongkjempemallens posisjon som verdens største ferskvannsfisk.
på Animal planet (startet 18.00):

På jakt etter naturen - Fakta/vitenskap - 60 minutter -

"Skytterfiskens munn fungerer som en vannpistol, og i denne episoden må studentene lage en vannkanon som skyter ut væske med den samme utrolige styrken som skytterfiskene".
Jeg ser at det skal kome et nytt progarm som heter Akvariet på TV2. Det kan bli spenende. Jeg vil tro at det komer noe om fisker der
Fisken Magnus
Jeg ser at det skal kome et nytt progarm som heter Akvariet på TV2. Det kan bli spenende. Jeg vil tro at det komer noe om fisker der ;)

Jeg ser at programmet begynner neste tirsdag. Glerder meg til det begynner.
Ja, da blir det nok stille her på AF en stund.
I kveld, tirsdag, skjer det

TV 2: Kl. 20:00 Akvariet
Alt fra pingviner på stupetrening til krokodiller på danskebåten er med når "Akvariet" har sesongpremiere.

Her er en tråd fra forrige sesong fra akvariet:
Livet på akvariet på Tv2
Har dere følgt med på Akvariet på TV2? Hva synes dere?

Jeg hadde selv håpet på at det hadde handlet litt mer om akvarie og fisker. Til nå har der bare vert aper, krokodiller og pingviner. Håper at det kommer noe om fisker og akvarium de neste sendingene.

Programmet var ikke helt hva jeg hadde forventet. Men jeg forstår jo at de ikke kan sende et program om bare fisker og akvarium hver tirsdag. Det ville vert kjedelig for de som ikke er intereserte i akvarium, men for de intereserte hadde det vert helt topp.
Vi får se. Begynner snart (kl. 20.00).
Kanskje noe om fisk denne gangen?
Plussmedlem
Storkjefta krokodiller, store slanger og sprelske apekatter selger nok bedre på TV enn fisk.
Disse er jo tross alt ulovlige for oss "vanlige" å holde.
Husk akvariet på TV2 i kveld kl 20:00.

Håper at det komer noe om fisk.
Animal planet
Animal planet sender program fra amazonas om dagen,kommer nok i reprise.Dette er om fisk.
Tv 2 kl. 20.00 kommer "Akvariet" igjen. Om 5 min. altså.

Sesongavslutning.
Bl.a om fisk med svømmeproblemer.
Søren det sko eg sit
off det så jeg ikke ver ute å hade det gøy da :\
Det var ikke noe om fisk med svømmeproblemer (tror jeg), men akvariet i Monaco var utrolig flott. Dit har jeg et ønske om å dra...
NRK 2 i kveld Lørdag Kl. 21:10
Karibia - et vilt paradis

"Det klare blå havet som omgir de karibiske øyene er hjem for noen av verdens mest fantastiske skapninger. Korallrevene former undervannshager som blir besøkt av muslinger, fargerike fiskesorter og piggrokker".
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap