Stilig kar på europris :) (side 5)
Jeg har klippet til liggeunderlag som akvariet står på, det vil gjevne ut eventuelle ugjenvheter.
Det vokser og gror allerede oppi der. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når lysrøret streiker, men det må da gå an å få tak i noen som passer .
Hva menes foresten med å bruke sølvfolie ? Er det det samme som alu folie?
Det vokser og gror allerede oppi der. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når lysrøret streiker, men det må da gå an å få tak i noen som passer .
Hva menes foresten med å bruke sølvfolie ? Er det det samme som alu folie?
Postet 06.09.08 kl 16:20
Postet 06.09.08 kl 17:20
Postet 06.09.08 kl 17:45
Postet 06.09.08 kl 20:36
Postet 06.09.08 kl 20:52
Postet 06.09.08 kl 22:40
Postet 07.09.08 kl 00:17
Karet på Europris,
Det er et par scenario (aber) med dette karet:
Hvordan kan man finne nye Lysrør ?
Det er tidligere nevnt at dette er det svake punktet med løse ledninger og
Lys som som forvinner etter kort tid. Jeg kan ikke noen som forhandler
Røret PL-24W B/W i EU, utenom østeuropa ?
Filteret Hailea kan jeg heller ikke finne noe reservedeler til. Det inneholder også en kullfilterpatron som er forseglet, utenom et grovt stivt plastfiler.
Dessuten har akvariet utrolig skarpe plast kanter på baksiden som kan skade det meste..
Kvaliteten på glass er jeg ikke kunnskap til å vurdere.
Jeg synes også at "var stilig" bortsett fra ovenstående !
Mvh
Terje
Det er et par scenario (aber) med dette karet:
Hvordan kan man finne nye Lysrør ?
Det er tidligere nevnt at dette er det svake punktet med løse ledninger og
Lys som som forvinner etter kort tid. Jeg kan ikke noen som forhandler
Røret PL-24W B/W i EU, utenom østeuropa ?
Filteret Hailea kan jeg heller ikke finne noe reservedeler til. Det inneholder også en kullfilterpatron som er forseglet, utenom et grovt stivt plastfiler.
Dessuten har akvariet utrolig skarpe plast kanter på baksiden som kan skade det meste..
Kvaliteten på glass er jeg ikke kunnskap til å vurdere.
Jeg synes også at "var stilig" bortsett fra ovenstående !
Mvh
Terje
Postet 22.09.08 kl 19:38
Postet 23.09.08 kl 18:20
AggiMerket er Hailea, kapasitet 60 L, pris 699 inkl pumpe og lystopp. Sølvfargen på lystoppen er vel ikke helt min stil, men jeg likte godt formen på karet. Noen som kjenner kvaliteten?
Jeg har dette akvariet.. det er tett i hvertfall:P Pumpen er ganske stille av seg og det sirkulrerer godt... fint lys, som forresten varmer ganske mye..
Nå er jeg helt fersk på denne hobbyen, men jeg er veldig fornøyd med det. 60 litere i dyrebutikkene rundt omkring her jeg bor koster 1200 +++
Postet 23.09.08 kl 18:25
Postet 29.09.08 kl 07:11
Fruen satt tidligere i dag å snakket om at hun skulle hatt noen bedrollere på europris, jada sa jeg og tenkte ikke noe mer på det. Så satt jeg her og leste igjennom tråden og en lur plan begynte å brygge seg i hodet.
Skal jeg løpe ned å kjøpe bedrollere til deg kjære sier jeg , ja det hadde vært kjempefint får jeg til svar. Og hjem kommer jeg med både bedrollere og ett nytt kar.
Bedrollere først selfølgelig
Skal jeg løpe ned å kjøpe bedrollere til deg kjære sier jeg , ja det hadde vært kjempefint får jeg til svar. Og hjem kommer jeg med både bedrollere og ett nytt kar.
Bedrollere først selfølgelig
Postet 01.10.08 kl 20:39
Høres ut som en utspekulert plan med store muligheter for å lykkes, hehe
Slå til!
Slå til!
SnakenFruen satt tidligere i dag å snakket om at hun skulle hatt noen bedrollere på europris, jada sa jeg og tenkte ikke noe mer på det. Så satt jeg her og leste igjennom tråden og en lur plan begynte å brygge seg i hodet. Skal jeg løpe ned å kjøpe bedrollere til deg kjære sier jeg , ja det hadde vært kjempefint får jeg til svar. Og hjem kommer jeg med både bedrollere og ett nytt kar. Bedrollere først selfølgelig :)
Postet 01.10.08 kl 20:53
Postet 01.10.08 kl 20:57
Postet 01.10.08 kl 21:00
Postet 01.10.08 kl 21:18
Postet 01.10.08 kl 21:43
Postet 01.10.08 kl 22:21
Postet 01.10.08 kl 22:37
sessanhva synes du om karet så langt da? utspikulert ide foresten hehe
Takker , vet ikke hvor det kom fra men har ikke vi alle en litt mørk side
Med bedrollerene fulgte det litt snop for å være på den sikre siden .
Hun har nå oppdaget karet og eg har fått blikket , men tror nok bedrollerene hjalp mye til for at slapp å ligge på sofaen
No har akkurat fruen lagt seg og jeg tenkte jeg skulle pakke ut karet og sjekke det litt ut . Pumpen som er med skal være ganske bra , jeg kjøpte like pumper nede i danmark i sommer til en 100 kr stykk .Disse går som bare juling .
Selve karet har jo ett relativt stilig design for å være ett helglass kar og topplokket virker mye bedre en endel andre helglasskar i den størrelsen
Men får ta og åpne det å sjekke det berømmelige lyset
Postet 02.10.08 kl 00:34