Larvik, Grenland og Vestfold akvarieklubb arrangerer storauksjon 15 mars 2009 (side 5)

Åhhh oxo melini da, som jeg har lyst på men ikke plass til for tiden. Surt.
Galemor
Åhhh oxo melini da, som jeg har lyst på men ikke plass til for tiden. Surt.

Jeg kommer til å ta med noen akvarier også, så da har du jo muligheten til å skaffe deg mere plass til vann
Dette blir spennende, har aldri vært på slik auksjon før
Da er vi igang med å rigge til, det er yppelige lokaler og vi kommer til å få en flott auksjon. Så de som ikke har sett at det er auksjon har muligheten nå.

Det blir åpne dører fra kl. 10.00 søndag 15. mars - Auksjonen starter klokke 12.00. Du finner lokalene via gulesider - [URL=http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=eZmDo94YhPtcGLPXaa#lat%3D6552088.72374%26lon%3D563751.16884%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26q%3Dr%25C3%25B8db%25C3%25B8l%2520skole%2520larvik%26offset%3D0%26tab%3Daddress]Rødbøl skole, Larvik[/URL] Vi setter fiskemerker på E-18 så det er lett å se hvor det er avkjøring (ca 200 meter fra E-18 til auksjonstedet).

Alle som har lyst til å komme er hjertelig velkommene.
He he akvariene er ikke problemet, det er vannet
Kommer rundt 12 med Jan rune og Sanne og mer stasj
Jøss, visste ikke at det var så langt borte :P
Må man være helt til slutten for å få penger fra objekter som er solgt, eller kan man få det overført?

Det her blir morro, er på tide med en auksjon igjen nå.. [External Image]
Vil tru det er like langt fra deg og dit, som det er for meg og dit. ;D
Joa, men jeg trodde det var midt i Larvik
Nope, er nok nærmere sandefjord enn larvik ja. Ekke helt sikker på hvor det er, men tror det er bak ved kjepphesten??
Er vel et sted uti gokk ja :P
Det ligger ca 400m fra E18, rett bak By the way(Holmskafeteria) Så at det ligger ute i gokk er vel å ta litt i:P

Galemor
Nope, er nok nærmere sandefjord enn larvik ja. Ekke helt sikker på hvor det er, men tror det er bak ved kjepphesten??

Kjepphesten er lagt ned , er salg av amcar deler der nå:P
Kjetilv
Må man være helt til slutten for å få penger fra objekter som er solgt, eller kan man få det overført? Det her blir morro, er på tide med en auksjon igjen nå.. [IMG]http://www.smileyicon.net/smiley-icon-5.jpg[/IMG]

Det kan nok ordnes med at pengene blir overført om det er spesielle behov for dette.
oki. regner med at jeg blir hele dagen, så burde jo ikke være noe problem, men vet jo aldri
Da er alt klart for storinnrykk av akvarister, så da er det bare å møte opp i morra med masse godt humør.

Husk å ta med nok cash
Da var klargjøringen gjort og alt er klart til i morgen
Det er laget plakater som blir satt ut på E-18, slik at det ikke blir vanskelig å finne frem.
Jeg kommer. Nå er det pakket å klart. Mye rart er pakket ned.
Når man kommer fra sandefjord på "E18" så er det innkjøringa på venstre side like før bensinstasjonen ved By the way .
Så ca 100m, tvers ovenfor skeidar altså til venstre igjen, så er man der.
Tok et bilde av det man ser fra veien slik at det skal være lettere å vite det er riktig.
Bilde 1. Dette er alt man ser fra veien pga høye brøytekanter, innkjøringa ligger da på venstre hånd.
Bilde 2. Innkjøringa, på venstre hånd er det parkeingsplass.
Da var jeg ferdig å pakke også, så nå skal resten av kvelden brukes til avslappning. :P
Auksjon
Nå gleder jeg meg til å se alle de flåtte objektene som kommer
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap