Annettes corydoras (side 5)

Åh.... du er heldig altså! ) Har du virkelig fått tak i C. boesemani??
De er nydelige! Har du hatt dem lenge?

tåke
Bilde 1. Corydoras Boesemani Bilde 2. Corydoras CW032
tåke
Vi har ikke fått tak i JBL furanol, men fikk beskjed fra butikk at vi kunne forsøke Tetra Medica General Tonic.

oj,, et lite godt råd, mener jeg, er redd du like godt kunne "pissa" i karet -ironi- hehe.

Du har vel ikke tid til å "forsøke"!? Dette haster jo!
mona o
Åh.... du er heldig altså! :)) Har du virkelig fått tak i C. boesemani?? :) De er nydelige! Har du hatt dem lenge? [QUOTE=tåke]Bilde 1. Corydoras Boesemani Bilde 2. Corydoras CW032

Hei,Mona Boesemani har vi hatt siden i fjor sommer. Fikk fra Ingo Seidel.
Den er nydelig
Janne
[QUOTE=tåke]Vi har ikke fått tak i JBL furanol, men fikk beskjed fra butikk at vi kunne forsøke Tetra Medica General Tonic.

oj,, et lite godt råd, mener jeg, er redd du like godt kunne "pissa" i karet -ironi- hehe.

Du har vel ikke tid til å "forsøke"!? Dette haster jo!

Hei,Janne Nei du sier noe...Men, det ser ut som det hjelper(krysser fingrene). Jeg hadde 7 stk eques med hjem og fire døde . Medisinerte med Generalen og de tre siste ser ok ut.
Resten av equesene ,som går i det store karantenekaret ,er i fin form.heldigvis
Hvordan går det med dine?
tåke
Hei,Mona:) Boesemani har vi hatt siden i fjor sommer. Fikk fra Ingo Seidel. Den er nydelig:):)

Skulle du noengang få lyst å skille deg av med dem, har jeg plass her! Hehe )
Den er så fin! Minner meg veldig om C. reynoldsi i kroppsfasong og størrelse, samme "lille" kroppen, men de har bare et ulikt svart mønster.
mona o
[QUOTE=tåke]Hei,Mona:) Boesemani har vi hatt siden i fjor sommer. Fikk fra Ingo Seidel. Den er nydelig:):)

Skulle du noengang få lyst å skille deg av med dem, har jeg plass her! Hehe )
Den er så fin! Minner meg veldig om C. reynoldsi i kroppsfasong og størrelse, samme "lille" kroppen, men de har bare et ulikt svart mønster.
Det skal jeg huske på
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap