Milo's våte verden (side 5)

Jeg tror ikke mine lasere helt vet hva de skal gjøre, for mesteparten av eggene her er ubefruktet. Kan jeg sende de på forplantningskurs hos dere kanskje?
Kanskje de bare er veldig unge enda, de er jo ganske små.

Så flott at du nevner frityrstekt kylling når jeg er på slanker'n og koser meg med sagflis-knekkebrød :s
Plussmedlem
Bare å komme med de på forplantningskurs det, skal klare å få fart på det meste vi... :-p

Slanker'n nå? Sånn rett før jul?? Det er jo bortkastet.....
Og fritert kylling som er såååå godt...

L010a'ene tror visst de bor på hotell.... Frokost (egg) servert hver dag.... Nå henger den ene og venter på at de skal legge egg ved siden av han på glasset...
milo
Slanker'n nå? Sånn rett før jul?? Det er jo bortkastet..... Og fritert kylling som er såååå godt... :-D

Jeg går alltid av meg noen kilo i ukene før jul, da kan jeg kose meg med mat og godsaker og fortsatt få plass i klærne

Jeg synes jeg ser den mallen som henger der på glasset, liksom sånn helt tilfeldig og venter
Plussmedlem
Høres fornuftig ut egentlig...

Plussmedlem
Det snør, det snør...

Pepsi Max og fersk kokos... :-p
Plussmedlem
Ble en liten tur til Dahls i dag, bare for å titte. Ingen kasse med, ingen thermobag, ingenting...

For å sitere Tor : Går bra det, har kasser til dere jeg....

Når Tor da kjører tilbud der og da så blir det brått med litt uventet hjem.

8 stk Farlowella Acus (mener jeg det var) Kule, langsnutede grenmaller... Snille kjæresten min som vet hva ho skal gi i julegave... :-p
I karet ved siden av gikk det 9 barber, husker ikke arter. Fine farger, og sef begynte de å leke mens Tor sto og snakket om grenmallene. da ble barbene også med hjem...
Tor prøvde å fortelle meg om noen flere grenmaller han hadde, men det hadde jeg ikke råd til å høre på denne gangen...

Dama kjøpte med seg blant annet noen danioer, ho har fått litt dilla på de.

Stor takk til Marita for hyggelig selskap (som vanlig). Tror også hun var fornøyd med dagens handel.
Denne gangen var det jeg som ble for opptatt av prat, så vi måtte ta neste avkjøring fra E6....

Og Mona, om du skulle lese dette...
Mens jentene sto ute og røyket kom det jammen en flott Blue Merle gående
forbi...
milo
Og Mona, om du skulle lese dette... Mens jentene sto ute og røyket kom det jammen en flott Blue Merle gående forbi... ;-)

Hehe
Plussmedlem
mona o
[QUOTE=milo]Og Mona, om du skulle lese dette... Mens jentene sto ute og røyket kom det jammen en flott Blue Merle gående forbi... ;-)

Hehe

Jeg har egentlig aldri tenkt noe på de hundene, jeg kan heller ikke huske å ha sett de, før du la ut bildet....
Hadde flott holding, tykk flott pels og vakkert hode.... Alt i alt en veldig flott hund....
Det kan jeg tenke meg den var! Det er de aller flotteste hundene som finnes (helt upartisk sagt, hehe), og helt siden jeg var liten jentunge har jeg hatt "a soft spot" i hjertet for akkurat blue merle. De er så fantastisk fine! Jeg så fargen på en collie første gangen jeg så en blue merle, men valgte en mindre utgave nå da jeg skaffet meg hund. Liker Sheltien best pga sin lille og kompakte størrelse

Noen av dem med blue merle pelsfarge har to blå øyne også, men ikke alle. Noen kan ha et brunt og et blått øye, eller flekkete øyne med begge farger, eller bare to brune øyne. Så kult altså!
Takk igjen for hulene, også tre stykker da! Har åpnet pakka nå og satt de på plass i juwelen, en kuhlii flyttet inn med en gang jeg satte fra meg den første
Disse hulene er noe helt annet enn den store klumpen jeg hadde fra før, den pleide jeg å gjemme så godt jeg kunne, men hulene dine er jo bare lekre så de er plassert mest mulig synlig

Takk skal du ha
Plussmedlem
Dagens innkjøp....
Plussmedlem
Litt cory...

Venezuelanus x 2

Sterbai
Kjempetøffe "pinner", og nusselige coryer ;D
Så flotte bilder! Sterbai er virkelig en av de fineste coryene synes jeg, det er en sånn man bare må ha
Plussmedlem
Sissimor
Kjempetøffe "pinner", og nusselige coryer ;D

Julegave fra dama... :-p
Plussmedlem
<embed src="http://www.youtube.com/v/jWR_hIJ-u9w?version=3&;hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="360" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Plussmedlem
Forrige uke leverte jeg en bestilling på 60 huler, men det var standardhuler.

De som kommer her er langtfra standard, og blir det lek i de blir jeg rimelig happy... (på eierens vegne)
Den lille hulen er en standard ancistrus/L144, bare for å indikere størrelsen...
Plussmedlem
I morgen blir en travel dag. I tillegg til at jeg skal levere 60-70maller, hente fisk og en del annet skal jeg levere en hule laget på mål.
Hulen ved siden av er en standard ancistrus/L144 bare for å vise størrelsen...

Forøvrig.... Sto helt i min egen verden og kuttet skifer i stad. Kom brått tilbake til virkeligheten når pekefingertuppen på venstrehansken forsvant... Kutteskive her lissom?????
Tilfeldig bekjentskap
© Charlotte Aursand
Reklame for plussmedlemskap