- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Oslo storauksjon 30.01.10 nordseter skole (side 5)
Oslo storauksjon 30.01.10 nordseter skole (side 5)
kom hjem med 3 poser med L-200 alle var død ved ankomst.. og alle ble kjøpt av samme selger surt
men takker joakim som prøver å løse saken og OAK og ikke minst de/den som solgte Gold Laser... fikk med meg 2 poser med 14 relativt unge men super vakre coryer... neste på lista er Green Laser... og sp. black... var mange poser der, men trudde ikke alle ble solgt med en gang.. åg gikk glipp av alle men de er vist ikke så vanskelig å få tak som gold eller green laser
kan vel nevne noe av de fiskene jeg kjøpte:
L-200 x 6 DØD
L-191 x 1 VF
L-201 x 2
L-204 x 1
L-066 x 1
L-134 x 1
L-052 x 1
Panaque sp. rio Huallaga x 1 VF noen som vet om denne(L-nr.?)
Sewellia Lineolata x 3
Corydoras:
Rabauti x 6
C-121 x 4 Store og kjempefin
Gold Laser x 14 FAVORITT...
så dere kan vel kjønne det gikk litt penger ut av lomme boka ja... gleder meg til neste som blir Drammen den 28.februar...
men mente at de på auksjoen nevnte noe med at lillestrøm skulle ha storauksjon også den 11.??? noen som vet.. står ikke på kalendern..
hadde en superfin dag
mvh wiwat
men takker joakim som prøver å løse saken og OAK og ikke minst de/den som solgte Gold Laser... fikk med meg 2 poser med 14 relativt unge men super vakre coryer... neste på lista er Green Laser... og sp. black... var mange poser der, men trudde ikke alle ble solgt med en gang.. åg gikk glipp av alle men de er vist ikke så vanskelig å få tak som gold eller green laser
kan vel nevne noe av de fiskene jeg kjøpte:
L-200 x 6 DØD
L-191 x 1 VF
L-201 x 2
L-204 x 1
L-066 x 1
L-134 x 1
L-052 x 1
Panaque sp. rio Huallaga x 1 VF noen som vet om denne(L-nr.?)
Sewellia Lineolata x 3
Corydoras:
Rabauti x 6
C-121 x 4 Store og kjempefin
Gold Laser x 14 FAVORITT...
så dere kan vel kjønne det gikk litt penger ut av lomme boka ja... gleder meg til neste som blir Drammen den 28.februar...
men mente at de på auksjoen nevnte noe med at lillestrøm skulle ha storauksjon også den 11.??? noen som vet.. står ikke på kalendern..
hadde en superfin dag
mvh wiwat
Postet 02.02.10 kl 00:59
Wilairotmen mente at de på auksjoen nevnte noe med at lillestrøm skulle ha storauksjon også den 11.??? noen som vet.. står ikke på kalendern..
Den er 7. mars.
Satser på at det blir noe spennende der også.
Postet 02.02.10 kl 01:05
Endret: 02.02.10 kl 01:07
LoomisDen er 7. mars. Satser på at det blir noe spennende der også.
uff da... blir enda mer pengelens i mars:P kommer aldri hjem tomhendt...
håper det kommer mye spennende.. syns det var veldig mye malawi som er ute... må vel begynne med det og da...
på utkikk etter Diskus,L-maller og corydoras...+ Stor gruppe Heterandia formosa.. Hint Hint
Postet 02.02.10 kl 01:11
Postet 02.02.10 kl 01:47
[
Den er 7. mars.
Skal bli deilig å bare være kjøper. Var helt utslitt etter Lørdagen.
Får håpe ikke alle solgte unna så det er igjen noe til Lillestrøm
Den er 7. mars.
Skal bli deilig å bare være kjøper. Var helt utslitt etter Lørdagen.
Får håpe ikke alle solgte unna så det er igjen noe til Lillestrøm
Postet 02.02.10 kl 11:15
Postet 02.02.10 kl 19:04