Jørn hennings akvarie og fisker (side 5)

en veldig lekker corydoras som jeg også har her hjemme.. går også under kalle navnet sp Heiko eller sp Peru Bondi. [External Image]
C091
takker....mine/Anettes.. C parallelus vokser bra så nå blir de flyttet over i et eget arts kar 11 stk. Bildet under er mine CW038 som også begynner og bli en nice størrelse på som jeg flyttet i går over til et eget kar. [External Image]
C parallelus
Etter og ha vært på stortreffet i helgen så kom jeg hjem i dag til egg på C parallelus.....men alle var ubefruktet.. Det positive i det er at fisken er i gang.
Cw016
CW016 er veldig aktive om dagen, opp og ned opp og ned..dette er en vanvittig nydelig corydoras som skiller seg ut fra mange av det andre artene..I helgen så fikk jeg annen flott fisk.. Aspidoras albater
Aspidoras albater
en ny flott fisk jeg fikk i helgen...Aspidoras albater dette er en gruppe Ingo Seidel hadde med i fra Tyskland. [External Image]
Ny reol
Den nye reolen begynner og ta form.. den er på 8*45l. [External Image]
Reol nr3
Med denne reolen så får noen av fiskene egene arts kar, så her kommer det til å gå leksgruppen på CW010, leksgruppen på CW023, en VF gruppe av CW009, leksgruppen på SP black, gruppe på C negro,C 120,C carlae og en gruppe på L-046.
Reol nr2
Denne har jeg endelig fått gjordt om til rein artskar til C maller og er på 12*75l ..[External Image]
Reol nr1
Dette er ikke store reolen men også med C maller 3*60l, men jeg har fortsatt to store kar som det går litt hummer og kanari i ennå.:-/.. Reolen på bilde over skrev jeg feil den er på 74l ikke 85l.
Stortreffet
Et bilde av Ingo Seidel og Norman Behr....[External Image]
C garcilis
Noen bilder av C gracilis yngelet 3 uker gammelt.
Gratulerer med nye arter og yngel på både den ene og den andre coryen
Hvor mange coryarter har dere egentlig, det må jo være en imponerende mengde.
Ps. Skulle det dukke opp yngel etter CW016 så er det bare å si ifra ))
Hei
takker.. men det er ikke alt som har gått fult så bra..:-/ eggene på C parallelusene var ubefruktet og ikke mange av yngelet på C gracilis har overlevd.... CW038 la ikke så mange egg. Men det positive er at fiskene er i gang da,. det begynner og bli noen arter i huset her ja...og dere?går bra?
Joda, her er alt bare bra. Kom hjem for ikke så lenge siden med ny fisk, så nå driver vi tilvenning av 19 eques og noen reynoldsi. Jeg er megaglad for equesene, gleder meg til å se dem stime sammen med våre i det lange karet )) Skal dere til Oslo på lørdag, da sees vi i såfall
Hei
det blir veldig..veldig pent.. det er bare en nydelig fisk. tror ikke det blir noen tur til Oslo har ganske mye jeg må få unna her hjemme...kansje..
C parallelus
C parallelus har akkurat startet og legge egg igjen. får bare håpe at det vil gå bedre denne gangen..
Aspidoras albater
Aspidoras albater.. tokk ikke lange tiden på disse.. eggene ligger litt rundt forbi i akvariumet ser jeg.
Cw038
Flere egg på CW038.. og de er lagt på akkurat det samme stedet som de første eggene. Noen av eggene har nå blitt klekt så vi får se hva som kommer opp i dette karet etter hvert, de to andre bildene er en hun og en han.[External Image]
C gracilis
C gracilis yngelet begynner og ligne veldig på sine foreldre..
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap