Tre ords leken! for store som små! NB: husk å les reglene i første innlegg (side 5)

har pene måneciklider
Gul bade and

Ja, da er vi allerede ved 100!, veldig bra folkens, mye kreativt!
Må jo være en av de mest rask voksende tråden her på forumet.

Men jeg tenkte jeg skulle ta en liten oppsummering nå ( hver gang i kommer oss til hundre. Altså 100,200,300+++++ osv)

Da starter vi:
Det var engang en liten fisk Som het Doffen Han hadde en Kjempe snill eier men desverre så flyttet det inn En katt idag Katten het olav den drakk vannet slik at Doffen fikk seg en skikkelig tørr opplevelse Da eieren merket at katten Olav Hadde kjøpt støvler til lille Doffen Men doffen savnet en hatt også men olav hadde ikke mer penger så han forsøkte seg ikke på å ta penger Men å heller lage hatten selv da han begynte sin ferd mot å lage en super fantastisk luftballong! men han fant ut at det Doffen egentlig ønsket seg var en Boeing 747 med svømmebaseng, undervannsbar og no-fishing skilt for det er mye mer spennende med luft under finnene, fremfor vann. så derfor tok boing 747 og Olav en tur til Hardanger for finne fiske venner til doffen. da traff han cikliden ved navn Wanda hu og doffen ble så betatt at de svømte sammen mot solnedgangen glade i sinnet men likevell så var det noe som ikke var riktig så doffen ble litt engstelig så tenkte han Tenk om wanda ikke liker meg og tenker at han må kjøpe en splitter ny og nydelig bøtte som hun kan bruke vis hun trenger å bade med to store vannvittige flotte og kule lakse djer som har noe(n) terrarier med fossefall Men en dag brøt filteret sammen, og Wanda ble ut av historien Nå svømmer Doffen alene og er Lysten på lunger slik at han Kan leve på månene, fordi månen har pene måneciklider og fine stjerneguppyer som alltid var keene på litt salt og pepper Chips, for det smaker best når akvariet er sprukket. En dag senere var et nytt badekar på plass og det var rosa og gult med en flott gul bade and... Fortsettelse følger! Stå på!
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap