Akvariets gang.. (side 5)

Ja, funnet meg noen faste tråder jeg følger litt med på da vettu veldig sant som du sier at det skulle vært noen flere timer i døgnet, med skole å jobb, så er jeg i arbe 13-14 timer om dagen, så blir ikke tid til stort. Men akvarie er veldig givende da for en kar med lite ekstra tid pent er det også, en stu eller egentlig hvilket som helst rom mener jeg kler et akvarium Jobber med en som er helt akvarie frelst, han som fikk meg til å starte. Han har vell rundt 30 kar stående hjemme, nå har han begynt på jobben også. Står akvarium på kontoret.
hehe, ja det skal til å rekke alt.. Akvarium blir jo ett møbel, som ett bilde liksom bare MYE penere å se på å morro å drive på med Har sååå lyst på slik stuebord med innebygd akvarium i. Er alt for dyrt enda men.. Stilig er det! Blitt kjent med en som driver med import av fisk, som får tak i alt enn vil egentlig å han har vel enn 32 akvarium. Største på 1500 liter hehe, stilig med akvariet på kontoret!
Ja artig det. Det er en i klubben som har et kar på 12.000 liter. Har ikke sett annet enn bilderav det, men det er helt sinnsykt.
Dagens vits! :)
Hehe, må bare legge ut denna vitsen her Så genial.. huff :P

Rødhette gikk en tur i skogen. Der så hun ulven sitte bak et tre;
"Hvorfor har du så store øyne ulv", spør rødhette.
"Gå vekk jentunge, jeg driter!!!"



HAHA!!

tja, ellers er det ikke store greiene som har skjedd tror jeg!

Eller jo.. Har begynt på Hairport igjen Godt!!!

Også har Kakki og Rolf fått seg leilighet! Morro!! Gleder meg til dem flytter hit )

Ingen stor endring i akvariet heller nå for tiden.. Prøver å få litt alger oppi der FAKTISK! :o

Nå tenkte jeg at jeg skulle reis ned til NAV å klage på reisepenger vedtaket .. USJ! hehe,

da får alle ha en fin dag
Selges
Ingen stor forandring i akvariet.. Stille for tiden Er vel snart tid for å bestille noe mer fisk.. Og kanskje en slamkryper etterhvert?

Legger til en liten til salgs annonse her å jeg Så får vi håpe noen ser den.. Er jo en personligtråd :


Selger clip on exstensions med farge sjokoladebrun, 55 cm..
MASSE hår!!
Kan være vanskelig å se farge ut ifra bilde, men er en mellomting av lysebrunt å mørkebrunt.. Mer lysebrunt enn mørkt. Kjøper betaler frakt.
1000 kr for håret, brukt 3 ganger og da jeg kjøpte det betalte jeg 1300kr.
Har kvittering

Legger ved bilde
Her har det ikke skjedd stort på lenge gitt. Gitt opp akvarie hobbyen eller? :P
Long time, no see..
Hehe, hadde faktisk tenkt å skrive litt her igår :P men det ble bare med tanken så bra du minte meg på det Nei, for all del har ikke gitt opp :P men har liksom litt "skrive sperre" om dagen eller rett å slett ikke så mye å skrive om :P

Alle fiskene lever å har det bra, Black Ghosten begynner å bli stoooooooor!
Begynner egentlig å få veldig lyst på noen nye fisker.. Kanskje ett par ancistrus ho'er for har en albino hann. Så hadde vært morro å prøvd å fått noen bebbiser der..
Og kanskje noen andre raringer.. men vet ikke hvilke.. Gleder meg til å få satt opp 720 liter'n og 160l med en slamkryper ellno
DU får ta deg en tur til Porsgrunn på auksjon den 9 april. Da skal vi ha auksjon med klubben. Da kan man få tak i masse artig/skjelden og fin fisk til en meget hyggelig pris
Hehe, det hadde vært ordentlig morro, men det blir for langt vettu *sjekke kart gulesider* Kjørestrekning: 230,3 km , Reisetid ca: 2 tm 50 min, + rush kø.. Så blir nok alt for langt :/ Får prøve å reise på auksjon om det kommer i Oslo eller nærmere her en gang
Støtt og stadig auksjoner i Drammen Der er det vist ganske bra har jeg hørt. Men har aldri vært der selv. men har hørt fra noen av de i klubben at det er ganske bra der inne
Flytting.
Ja, nå er det tid for flytting.. Og det vil si at da får vi dessverre ingen boder å "gjemme" ting i, så VURDERER å selge 720l akvariumet våres grunnet plass..
Har ikke lyst i hele tatt! men ser ut til at vi kanskje må det.. Så ta kontakt for info
Bilde kommer etterhvert. Er bare karet.
Hei på du Hvordan har det gått med flytting? Kommet i gang med akvariet igjen?
Heihei Oi, ja nå er det lenge siden jeg har oppdatert her
Har gått i ett sett med flytting og ferie ol..
MEN , nå er vi på plass på det nye stedet Prøve å få tatt noen nye bilder snart.
400l er med , men 720l og 160l er for tiden lagret i garasjen hos svigers.
Litt synd at vi heller ikke får satt dem opp nå, men da får det bli ett prosjekt imens..

Hvordan står det til med akvariene der da?
Hehe, greit med litt prosjekter. Er i grunn bare vellstand her om dagen. Har ikke gjort stor med det i sommer, men det er blitt mye guppy yngel, og en del Ancistrus yngel. Vi skal holde auksjon 1 okt. Så da skal jeg selge unna en del fisk, så tenkte jeg at jeg skulle bruke det ene karet til et artskar til min Corydoras Goldlaser, også trur jeg det andre karet kommer til å bli et Malawi kar
En trist natt...
Igår da jeg kom hjem fra jobb fant jeg kampfisken veldig spist på!! Er noen som har "nappa" den i halen i slik tidligere, men ikke så ille som nå.. Det første som slo meg var at sølvhaiene hadde vært på den, å det stemte.. Det fikk jeg se med mine egne øyne.. Så da bestemte vi oss for å flytte kampfisken for seg selv i håp om å klare å redde den, men sånn gikk det ikke .. Så nå skal vi gi bort sølvhaiene.. Er nok dem som har vært å spist på småfisken også.. Er ett par av dem som har blitt veldig store nå så da er småfisk ett fint måltid :p Som min kjære samboer sa: Nå må vi få kvitta oss med sølvhaiene for nå går dem løs på buffen her... hehe...

Hvil ifred Nutte
Nye fisker ankommet :)
Nå har vi byttet ut de 5 sølvhaiene med 3 Peru Scalarer Og det ble kjempe fint i akvariet Skal ha oss 2 til da Vi har jo plass til det å så er det jo en veldig fin fisk Og dem har ikke rørt noen av småfiskene.. Dem har jo god plass så tviler på at det skal bli ett problem uansett.. Da hadde dem nok tatt dem allerede Skal legge ut bilder bare jeg får tatt noen
Hei å hå! Hvordan går det i akvarieverden om dagen?
Joda, rusler å går Driver å ser etter noen skjell vi kan ha i akvarie Har titta litt på; http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1210 Tror det hadde blitt kult med noen sånne.. Og som du sikkert har sett over her, så måtte vi kvitte oss med sølvhaiene da dem spiste fisken :s Black Ghost som er en rovfisk har ikke rørt noen.. *Bank i bordet* :P men , sølvhaiene faktisk.. Så det med mine egne øyne at dem tok kampfisken våres :s usj..
Ja, kan være litt hissige de. Har hatt slike tidligere.
Ja, merkelige greier.. Har aldri hørt om at sølvhai har gjort noen fortred før men :p jaja.. Ene scalaren tok kvelden igår å.. men det har jeg ikke peiling på hvorfor for den var ikke noe skadet.. Den har holdt seg for seg sjøl hele tiden så lurer på om det har vært noe med den fra starten av :p
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap