Slik var det og sånn blir det. (side 5)

Inaktiv bruker
Mens de fleste får nybakte julekaker til jul så fikk jeg en nybakt nevø
Min søster fik en super flott liten sønn, lille Fenris.
Spock
Mens de fleste får nybakte julekaker til jul så fikk jeg en nybakt nevø :) Min søster fik en super flott liten sønn, lille Fenris. :D

Gratulerer Jørgen. Kult å bli Onkel vettu...
Inaktiv bruker
Takk.
Ja, Kult å bli onkel igjen.
Inaktiv bruker
Ah, nytt lys bestilt til saltvannsakvariumet, så etter jul blir det flotte koraller. kjøpte også blacklight som jeg skal bruke til nattlys. Ser mye mer rolig ut i karet etter at de t o minste klovnene fikk sin egen plass.
Inaktiv bruker
Potte hus... oppforing av klovnefisk.
[External Image]
Inaktiv bruker
hm, stakk meg på noe i saltvanns tanken, nå prikker det i hele armen å fot på samme side... -_-'
Bristleorm? Blir du værre så kontakt lege for det skal kjennes ganske lokalt bare i fingern der du ble stukket..
Inaktiv bruker
Vet ikke hva det varm drev å knota med en krabbe so hadde kommet seg i skummeren. Eneste jeg så var at håndleddet var fylt av sorte prikker.
Spock
Vet ikke hva det varm drev å knota med en krabbe so hadde kommet seg i skummeren. Eneste jeg så var at håndleddet var fylt av sorte prikker.

Sorte prikker? satt prikkene fast eller kunne du skylle de av?
Inaktiv bruker
Pinsett, noen sitter igjen, men de fleste fikk jeg ut med pinsett. :p
Høres ikke noe bra ut ,kanskje du skal spørre på Saltvannsforumet ?
Inaktiv bruker
Det tar litt tid å få svar der. Var sikkert bare jeg som var borti en eller annen orm. går bedre nå heldig vis. værste plassen å finne prikkene er på tattoeringa, de har jo samme farger... :p
Inaktiv bruker
Sitter å ser på klovnefiskene i stuekaret, det er synd at de enda ikke har gådt i anemona.
Hadde vært så stilig! Men neieda...
Håper på å få tak i noen mollyer som kan gresse litt i saltvannskaret, begynner å få litt gressalger. Ikke fosfat å måle så det kom fra den store LS-en jeg fikk med vifteormen... -.-' (Luke med pinsett...)
Inaktiv bruker
Hm, amatør paletter... Nå er det 3kullet de spiser opp! Tror virkelig de må få seg et natt lys... :/ I natt har Anna-Mona flyttet seg enda høyere opp i karet, jaja, så lenge hun ikke går i sirken. Forings tid!
Inaktiv bruker
Nye egg i dag på palettene... Blir vell middag de også... Teitinger!
Det ble nesten julemiddag på Anna-Mona, pussereka gikk nesten i fella...
Dyrt å miste den ja, men dyrere å miste anemona!
Fat masse fine børste ormer i går, de er så flotte, håper at de blir kjempe store.
Inaktiv bruker
I dag har det vært hektisk, pyntet tre hus, væert hos søstern min og typen å hilsa på banet, skjønn baby. Hjalp svigermor med å flytte akvariumet ned i kjellerstuen, plagdes lenge med luft i impeller... Tror det skal være okay nå. Hun mista sverddragergutten, men vi fant en ny sverddrager i karet, et liten mini moris. så i morgen er det omplanting av akvarium og litt aquaskaping. God Jul folkens nå tar jeg kveld.
Inaktiv bruker
Nytt forum
Da var det kommet en liten julegave fra Reefshop. Et helt nytt og påstått bedre forum, mer moderne og bedre enn allerede eksisterende forumer.
Reeftalk
Inaktiv bruker
Etter en kjedelig og meningsløs dag på jobb så er det flott å sitte å se på livet på revet, erger meg litt over at jeg ikke fikk tak i mat til anemona, godt den klarer seg med artemia. Må si enkelte regler på dette forumet er litt merkelig, som at moderatorer får delta på konkuranser og at folk mener man skal skjerme nybegynnere for diskusjoner?.. Hvis man ikke lan diskutere her og si sine meninger så må det jo døpes til noe annet enn forum, noe sånt som foto og manus siden... Når jeg tenker på det så var det vell en og grundene til at jeg dro sist (frekke folk, manus forfattere og trangsynte egoister) eller noe i den duren, noen her mener jo at alt man poster blir feil, blir vell å vurdere å slette meg igjen. Hm...
Tja. Negativ kritikk som er berettiget,tar jeg til meg. Er den det ikke,bryr jeg meg ikke. Som regel greier jeg og skille. Livet går videre
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap