Haugaland Akvarieklubb (info) (side 5)

Husk søndag kl. 18 ved stupetårnet i "Vangen" i Haugesund. Fangst av levendefôr!

Dette er en rimelig barnevennlig og dyrevennlig aktivitet, så her kan hele familien være med
Minner om denne igjen Apropos dyrevennlig aktivitet, så blir trolig Pernille også med:

[External Image]

(Jada, Kathrine har mao. hele 2 griser å kose med, en minigris og en mye større )
Desverre kunne jeg ikke være med på turen!
Ble den vellykket? Gi rapport noen!!

Ellers så er det nok greit at bikkja mi ikke var med for den hadde nok sett på (mini) grisen til Kathrine som en potensiell god middag! )

Mikkel
Selv var jeg i familiemiddag, men siden vi er inne på det igjen, er det fremdelels ingen sjapper som selger hover som er brukendes til dette?
Det var jo et godt fremmøte må jeg si Litt kald vind og sikkert kaldt i vannet også. Jeg tok kun et par håvdrag før jeg, Kathrine, Pernille (minigrisen) + Kiba måtte videre. Nå i kveld så fôret jeg killiene mine med fangsten min og de går amok nå. Piler rundt på jakt etter hoppekrepsen m.m. som fulgte med. Det ble fanget bra mye, men mest smått så det ut til.

Her er et par stemningsbilder fra fangsturen. Flere bilder vil bli å finne under "Internt" på klubbens hjemmeside om ikke lenge.

[External Image]

[External Image]
Har 3 stk kommentarer:

1. Bra tiltak

2. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke knipset et bilde av Bjarne når han tok det nederste bildet av medlemmene ved stupetårnet og gule blomster i forgrunnen. (Jeg stod ved siden av, og Bjarne hadde nesen sin som kroppens laveste punkt, og rumpa som høyeste, altså et syn for guder

3. Minigris..., tror jeg har hørt det ordet 4 kvantasilioner ganger i ettermiddag/kveld og begynner å bli lei. Hadde med mine døtre på 5 og 9 år, og tror du ikke de likte søte små minigriser?. For en overraskelse. "Kan vi kjøpe minigris pappa?".

Vi snakkes.

Mvh
Arild

Æsj. Jeg vil også være med i denne klubben.
Bare å flytte det Cathrin!

Arild: Bare vent til jentene dine er i stallen hos sambo, så skal de ha hest også!! ))

Mikkel
Da var giron betalt og jeg er medlem

Håper jeg får mulighet til å være med til Sauda gitt, et 4000l kar vil jeg gjerne se...
Et nytt medlem =))
Hei !!

Velkommen som nytt medlem i Haugaland Akvarieklubb (HAK), Karl Inge =))

Den turen til Sauda skal vell alle være med på =))
Det blir en opplevelse å se 4000 literen =))
Gleder meg =))

Mvh Maren (HAK-medlem) =))
Da er det lagt ut bilder fra "Vårens vakreste eventyr" (fangst av levendefôr i Skeisvatnet 14. mai) på klubbens hjemmeside. Bildene er kun å se eksklusivt for klubbens medlemmer og er å finne under "Internt" som en finner på hjemmesiden etter at en har logget inn med brukernavn og passord.

Bilder av Bjarnes sexy rumpe er dog ikke å finne Det er tross alt en akvarieklubb det dreier seg om her

Jeg har hørt at det er noen som ikke kunne komme på denne turen, men gjerne ville. Det kan sikkert bli ordning med en tur til litt senere?

Mikkel
Fikk nettopp telefon fra Dag. Han rapporterte "direkte" fra Vangen at der "krela" det i dag med masse snadder til fiskene våre (han dro håven samtidig som han prata i telefonen!). I forhold til turen vi hadde med klubben så er det 100 ganger mer nå, om ikke enda mer!
Dette tar jeg som en ren provokasjon Bjarne, all den tid det ikke finnes håver å få tak i på hele Haugalandet
Karl Inge S
Dette tar jeg som en ren provokasjon Bjarne, all den tid det ikke finnes håver å få tak i på hele Haugalandet :-)

Er tilbake fra en liten tur til Vangen selv nå, og har bøtta full. Nå var det jaggu myyyyye mer i vannet. Ser at de har begynt å beite planteplankton da de har begynt å få en grønnere farge. Nesten vindstille i Vangen nå. Jeg stod ved stupetårnet.

Håv kan du da få låne Bare kom innom: Losgt. 23 på Hasseløy.
Det er stor fest i akvariene her denne helga
Hadde en tur i Vangen i kveld jeg også, etter flere tips her inne. Fikk enfin bøtte med små snacks, så nå svømmer endlersene ++ rundt med kulemager. I morgen skal Killiene på jobb mat så det holder!!

Mikkel
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap