- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 5)
Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 5)
Postet 11.02.06 kl 23:14
Postet 12.02.06 kl 00:49
Postet 12.02.06 kl 05:37
Postet 12.02.06 kl 10:27
Jeg har også to puser, skjønt de bor hos foreldrene mine og er vel egentlig deres... Men der står forsåvidt akvariene mine også, foreløpig. Har en fire år gammel russian blue x perser-jente og så har mamma beholdt sønnen hennes som blei født i mai. Ellers har jeg hatt flere katter, marsvin og hunder opp igjennom. Og hest på halvfôr...
Her er Kielland som kattunge, før hun blei for stor for yndlingsplassen:
Her er Kielland som kattunge, før hun blei for stor for yndlingsplassen:
Postet 12.02.06 kl 13:42
Endret: 12.02.06 kl 13:46
Jeg hadde også Hellig Birma før, Darup Nyyydelige katter!
Dessverre likte hun ikke babyer, og gikk til angrep på sønnen min når han var nyfødt. Ingen spøk å ha en nyfødt baby sammen med en katt som kom susende med klørne ute. Hun lå på lur under møbler, og angrep så fort hun hørte et pip fra babyen. Jeg våget ikke gå på do engang og la de to være alene i samme rom...! Det ble for slitsomt, så hun flyttet herfra.
Hun ble derfor gitt bort til svigermor, som har to katter (persere) fra før, og der bor hun den dag i dag.
Dessverre likte hun ikke babyer, og gikk til angrep på sønnen min når han var nyfødt. Ingen spøk å ha en nyfødt baby sammen med en katt som kom susende med klørne ute. Hun lå på lur under møbler, og angrep så fort hun hørte et pip fra babyen. Jeg våget ikke gå på do engang og la de to være alene i samme rom...! Det ble for slitsomt, så hun flyttet herfra.
Hun ble derfor gitt bort til svigermor, som har to katter (persere) fra før, og der bor hun den dag i dag.
Postet 12.02.06 kl 16:26
Postet 12.02.06 kl 18:09
Postet 12.02.06 kl 20:00
mona oJeg hadde også Hellig Birma før, Darup:-) Nyyydelige katter! Dessverre likte hun ikke babyer, og gikk til angrep på sønnen min når han var nyfødt. Ingen spøk å ha en nyfødt baby sammen med en katt som kom susende med klørne ute. Hun lå på lur under møbler, og angrep så fort hun hørte et pip fra babyen. Jeg våget ikke gå på do engang og la de to være alene i samme rom...! Det ble for slitsomt, så hun flyttet herfra. Hun ble derfor gitt bort til svigermor, som har to katter (persere) fra før, og der bor hun den dag i dag.
Han er vakker ja, og vet det så inderlig selv.
Min liker ikke babyer eller barn, men han stikker og gjemmer seg straks det kommer barn innenfor døra her.
Måtte teste en gang og la ett barn gå veldig nært han (med mammaens tillatelse selvsagt), men katta mi gjorde ikke noe tegn til angrep.. og bare gjorde seg kjempeliten og spratt som en pil unna.
Postet 12.02.06 kl 21:46
Postet 12.02.06 kl 21:48
Postet 13.02.06 kl 00:31
Postet 13.02.06 kl 07:24
Postet 13.02.06 kl 07:50
Endret: 13.02.06 kl 07:51
Postet 13.02.06 kl 07:55
anetteGullet er ei kul dame også :D .. Kan jeg få spørre hva du jobber med - siden du får omgås sånne sjarmerende og smilende hester? :)
Jobber faktisk med hest... slipper ut, forer, litt basic NH trening på unghest etc. er bare deltid men en drømmejobb for meg
enda ett bilde.... dette er araberhingsten som står der, snill gutt men frekk som f***
Postet 13.02.06 kl 16:18
Stina Engerud[QUOTE=anette]Gullet er ei kul dame også :D .. Kan jeg få spørre hva du jobber med - siden du får omgås sånne sjarmerende og smilende hester? :)
Jobber faktisk med hest... slipper ut, forer, litt basic NH trening på unghest etc. er bare deltid men en drømmejobb for meg
enda ett bilde.... dette er araberhingsten som står der, snill gutt men frekk som f***Stor nese på disse hestene:P
Postet 13.02.06 kl 16:49
Endret: 13.02.06 kl 16:50
Tøft mulebilde Stina!
Har jobba litt i stall sjøl, det begynner riktignok å bli en stund siden... Var også hestepasser for et par dressurhester, i tillegg til å ha hest på halvfôr. Har lyst til å begynne å ri litt igjen, men det frister ikke helt nå som det er så kaldt! Tenker jeg prøver meg litt igjen til sommeren...
Har jobba litt i stall sjøl, det begynner riktignok å bli en stund siden... Var også hestepasser for et par dressurhester, i tillegg til å ha hest på halvfôr. Har lyst til å begynne å ri litt igjen, men det frister ikke helt nå som det er så kaldt! Tenker jeg prøver meg litt igjen til sommeren...
Postet 13.02.06 kl 17:16
Postet 13.02.06 kl 17:23
Inaktiv bruker
Postet 13.02.06 kl 18:02
Postet 13.02.06 kl 19:10