Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 5)


Nydelig

Må forresten si at denne tråden har blitt så god, jeg blir så glad av å se i den
Nydelig katt, Frank! Denne tråden er et av høydepunktene, ja! Har en rød kattegutt sittende å se bebreidende på meg utenfor verandadøra nå. Han vil så gjerne inn, men må nok finne seg i litt frisk luft... Han vil helst ligge i ei seng sammen med en av ungene - fine sengevarmere katter også
Men du Frank... jeg synes den katta minnet mistenkelig på en rasekatt jeg ?

Her er ett bilde av katten min.. og JA- det er en hannkatt

(bare bittelitt femi noenganger)
Jeg har også to puser, skjønt de bor hos foreldrene mine og er vel egentlig deres... Men der står forsåvidt akvariene mine også, foreløpig. Har en fire år gammel russian blue x perser-jente og så har mamma beholdt sønnen hennes som blei født i mai. Ellers har jeg hatt flere katter, marsvin og hunder opp igjennom. Og hest på halvfôr...

Her er Kielland som kattunge, før hun blei for stor for yndlingsplassen:

[External Image]
Jeg hadde også Hellig Birma før, Darup Nyyydelige katter!

Dessverre likte hun ikke babyer, og gikk til angrep på sønnen min når han var nyfødt. Ingen spøk å ha en nyfødt baby sammen med en katt som kom susende med klørne ute. Hun lå på lur under møbler, og angrep så fort hun hørte et pip fra babyen. Jeg våget ikke gå på do engang og la de to være alene i samme rom...! Det ble for slitsomt, så hun flyttet herfra.

Hun ble derfor gitt bort til svigermor, som har to katter (persere) fra før, og der bor hun den dag i dag.
Stina Engerud
Men du Frank... jeg synes den katta minnet mistenkelig på en rasekatt jeg ?

Ut i fra det veterinæren sier, er det nok en del abyssiner i henne, men siden hun er "hittegods", er det jo ikke godt å vite

Men så sær som hun er, så må det nesten være en del rase i henne, ja
jepp, det var den abbysineren jeg stusset på jeg og, hun har ihvertfall fargen
mona o
Jeg hadde også Hellig Birma før, Darup:-) Nyyydelige katter! Dessverre likte hun ikke babyer, og gikk til angrep på sønnen min når han var nyfødt. Ingen spøk å ha en nyfødt baby sammen med en katt som kom susende med klørne ute. Hun lå på lur under møbler, og angrep så fort hun hørte et pip fra babyen. Jeg våget ikke gå på do engang og la de to være alene i samme rom...! Det ble for slitsomt, så hun flyttet herfra. Hun ble derfor gitt bort til svigermor, som har to katter (persere) fra før, og der bor hun den dag i dag.


Han er vakker ja, og vet det så inderlig selv.

Min liker ikke babyer eller barn, men han stikker og gjemmer seg straks det kommer barn innenfor døra her.
Måtte teste en gang og la ett barn gå veldig nært han (med mammaens tillatelse selvsagt), men katta mi gjorde ikke noe tegn til angrep.. og bare gjorde seg kjempeliten og spratt som en pil unna.
Slenger med to hamsterbilder -- den øverste er en dverg ved navn Bittelillemus og den nederste heter gullet. Hestebildet viser en liten kar som ble født på skolen min i våres da kirsebærtrærne blomstret.
Synes det er et nydelig bilde, så ville gjerne dele det med dere
he he, bildet av gullet var rått anette

slenger ut et bilde av en del av jobben min, sjekk gebisset
Det er hyggelig å kunne se så mange dyreelskere på samme sted


Livet er ikke det samme uten dyr
Gullet er ei kul dame også

.. Kan jeg få spørre hva du jobber med - siden du får omgås sånne sjarmerende og smilende hester?
Mange fine bilder her inne!

Jeg skal prøve å legge ut bilder av dyra våre senere i dag!
Vi har bare 2 islandshester, 1 katt og 1 hund. " fugler også forsåvidt men de henger på veggen!

Mikkel
anette
Gullet er ei kul dame også :D .. Kan jeg få spørre hva du jobber med - siden du får omgås sånne sjarmerende og smilende hester? :)


Jobber faktisk med hest... slipper ut, forer, litt basic NH trening på unghest etc. er bare deltid men en drømmejobb for meg

enda ett bilde.... dette er araberhingsten som står der, snill gutt men frekk som f***
Stina Engerud
[QUOTE=anette]Gullet er ei kul dame også :D .. Kan jeg få spørre hva du jobber med - siden du får omgås sånne sjarmerende og smilende hester? :)


Jobber faktisk med hest... slipper ut, forer, litt basic NH trening på unghest etc. er bare deltid men en drømmejobb for meg

enda ett bilde.... dette er araberhingsten som står der, snill gutt men frekk som f***Stor nese på disse hestene:P
Tøft mulebilde Stina!

Har jobba litt i stall sjøl, det begynner riktignok å bli en stund siden... Var også hestepasser for et par dressurhester, i tillegg til å ha hest på halvfôr. Har lyst til å begynne å ri litt igjen, men det frister ikke helt nå som det er så kaldt! Tenker jeg prøver meg litt igjen til sommeren...
he he, han der har jo nesten ikke snute jo.

rir ikke så mye selv pga en skade men når jeg slenger meg oppå så er det stilen på bildet som gjelder
Inaktiv bruker
Mine andre dyr.
Her er mine andre dyr.

Ps. kattene er overhodet ikke innteressert i
fiskene mine.


Litt for slappe tror jeg.

Mjau!
Her er et bilde av pusene mine. En Burmeser og en Radoll
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap