- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Tropheus Bilder (side 50)
Tropheus Bilder (side 50)
Postet 17.05.08 kl 00:07
Postet 17.05.08 kl 00:15
Postet 17.05.08 kl 00:26
Postet 17.05.08 kl 00:28
Postet 17.05.08 kl 00:29
Kristian Hennig[QUOTE=Lene84] Roger skulle sende meg en liste over fisk med priser på mail. men har ikke fått noe fra ham enda da:(
Jeg kan sikkert sende over den lista som roger kommer til å sende dere.. Hvilken mailadresse skal jeg sende den til?
Mvh,
Kristian
saffen78@hotmail.com
Postet 17.05.08 kl 00:29
Postet 17.05.08 kl 00:31
Postet 17.05.08 kl 00:41
Postet 17.05.08 kl 01:05
Postet 17.05.08 kl 01:07
Postet 17.05.08 kl 01:13
Postet 17.05.08 kl 02:15
Postet 17.05.08 kl 02:25
såpass ja. Da tror jeg at jeg står over hehe Men de er jo helt sinsykt fine
Får heller ha hesteneser oppi til red cheeksene De holder seg hvertfall for seg selv. Vi har jo et hestenese-par i 720 literen. Pluss en enslig hann som eide andre halvdelen. Nå når han går med eggene på de siste dagene tror dere ikke hun har ditsjet han, og gått over til han andre hannen? Snakker om løs-fisk hehe Nå står han stakkarsen med egg trengt opp i et hjørne mens det nye paret danser rundt i hele karet. Kan dette føre til at han mister yngelen? Plukket han opp i håven i går og så masse små søte yngel inne i munnen. Han har gått med de vel en uke så de skulle jo være svømmeklare. Hva ville dere gjort? Tømme yngelen i et kar? Slippe hannen opp i det karet å la han spytte selv? Har bare en 80 liter stående tom....
Vil veldig gjerne få opp yngelen...de e jo så fine
Aller helst vil eg jo bare la han slippe yngele i store karet. Liker ikke helt å bryte inn i naturens gang,men når han står trengt opp i et hjørne som han gjør nå så vet eg ikke....
Får heller ha hesteneser oppi til red cheeksene De holder seg hvertfall for seg selv. Vi har jo et hestenese-par i 720 literen. Pluss en enslig hann som eide andre halvdelen. Nå når han går med eggene på de siste dagene tror dere ikke hun har ditsjet han, og gått over til han andre hannen? Snakker om løs-fisk hehe Nå står han stakkarsen med egg trengt opp i et hjørne mens det nye paret danser rundt i hele karet. Kan dette føre til at han mister yngelen? Plukket han opp i håven i går og så masse små søte yngel inne i munnen. Han har gått med de vel en uke så de skulle jo være svømmeklare. Hva ville dere gjort? Tømme yngelen i et kar? Slippe hannen opp i det karet å la han spytte selv? Har bare en 80 liter stående tom....
Vil veldig gjerne få opp yngelen...de e jo så fine
Aller helst vil eg jo bare la han slippe yngele i store karet. Liker ikke helt å bryte inn i naturens gang,men når han står trengt opp i et hjørne som han gjør nå så vet eg ikke....
Postet 17.05.08 kl 11:47
Endret: 17.05.08 kl 11:48
Vibsisåpass ja. Da tror jeg at jeg står over hehe :) Men de er jo helt sinsykt fine :) Får heller ha hesteneser oppi til red cheeksene :) De holder seg hvertfall for seg selv. Vi har jo et hestenese-par i 720 literen. Pluss en enslig hann som eide andre halvdelen. Nå når han går med eggene på de siste dagene tror dere ikke hun har ditsjet han, og gått over til han andre hannen? Snakker om løs-fisk hehe:) Nå står han stakkarsen med egg trengt opp i et hjørne mens det nye paret danser rundt i hele karet. Kan dette føre til at han mister yngelen? Plukket han opp i håven i går og så masse små søte yngel inne i munnen. Han har gått med de vel en uke så de skulle jo være svømmeklare. Hva ville dere gjort? Tømme yngelen i et kar? Slippe hannen opp i det karet å la han spytte selv? Har bare en 80 liter stående tom.... Vil veldig gjerne få opp yngelen...de e jo så fine Aller helst vil eg jo bare la han slippe yngele i store karet. Liker ikke helt å bryte inn i naturens gang,men når han står trengt opp i et hjørne som han gjør nå så vet eg ikke....
Tøm yngelen i et flytenett, yngelboks eller 80 literen.. Jeg ville ikke fjernet hannen, for da kan det fort bli vanskelig for han og komme tilbake til de to andre.. Å la han spytte selv kan også være litt skummelt da han tydeligvis ikke er med i klubben lengere.. Får han bank av de to andre, KAN yngelen fort ryke med..
Postet 17.05.08 kl 13:06
Postet 17.05.08 kl 13:16
Postet 17.05.08 kl 13:42
Postet 17.05.08 kl 13:45
Postet 17.05.08 kl 13:46
Postet 17.05.08 kl 13:47