Tante Astrid´s undervannsverden (side 51)

måtte bære være innlegg 1000 du fikk. hehe
Snek meg til å snappe den plassen selv siden jeg har planer om å bruke den til noe spesielt en av dagene. Følg med, følg med
Knallbra Astrid.
Blir spennende å se om listen blir lang etter hvert. Jeg skal i hvert fall følge spent med
Det er bra, men husk å legge inn opplysninger du også da
Å søren, må jeg det jeg også.. hihi.. Jeg vet bare at fiskene mine kan bli gamle, men har ikke nøyaktig alder. Hmm, kanskje på tide å tenke over det.
Om du vet sånn cirka når du kjøpte de så kan du jo regne ut alderen på de du har. De trenger jo ikke være døde før du poster alderen vet du. Du får heller oppgradere hvert år som går
Tante Astrid
...... og da var innlegg nr 1000 tatt i bruk ;)

nå ble jeg nyskjerrig.. hvordan da? :p
du tror jeg har såpass god hukommelse du ja.. haha.. trur jeg får komme tilbake om et tiår eller to og fortelle at den og den fisken er død
Sanne
[QUOTE=Tante Astrid][URLBLOCK1]

nå ble jeg nyskjerrig.. hvordan da? :p
Lagt til link
sånn ja, da så jeg ikke ut som et levende spørsmålstegn lenger :p

forøvrig var jeg på foredrag med ian fuller idag, og han nevnte at det finnes corydoras som er over 40 år gamle(!)
Jeg har også tenkt å bidra, men akkurat nå grøsser jeg med tanken på å måtte gå igjennom over 1600 innlegg for å finne ut når jeg kjøpte de enkelte fiskene. Med min elendige hukommelse, er jeg stygt redd at det blir det jeg er nødt til å gjøre. Noen husker jeg selvfølgelig, men...

Forøvrig et meget godt tiltak, Astrid!
Du har god tid Inger Anne. Forhåpentligvis drypper det inn litt etter litt slik at jeg ikke blir helt overarbeidet. Foreløpig har jeg bare lagt inn mine egne fisker. Både de artene som jeg ikke lenger har og de artene som fremdeles lever. Regner med at det blir en del endringer her etterhvert som de eldes (håper jeg). Forresten så har jeg akkurat scannet meg gjennom min egen tråd etter de samme opplysningene :b

Helt utrolig at disse mallene kan bli så gamle, Sanne, men det holder altså ikke at Ian Fuller sier det. Jeg vil ha det fra kilden selv ;D
Blir ikke guppy mer en 9 mnd?
hvor gamle er de når de selges da? sann ca?
vel jeg bare nevnte det jeg :p
Grunnen til dette er at min guppy ikke ble mer enn 9 mnd og foreløpig er det bare jeg som har lagt inn opplysninger. Forhåpentligvis er det flere som legger inn sine egne erfaringer slik at maksalderen nærmer seg det mer korrekte. Vil altså gjerne at det postes i denne tråden.
Sanne
vel jeg bare nevnte det jeg :p

Mistror hverken deg eller IF altså, men tenkte det ville bli mer nøyaktig om opplysningene kom fra medlemmene selv og ikke via omveier. Har tidligere hørt at coryer kan bli 10 år, men ikke så mye som 40. Det er et stort ansvar å skaffe seg dyr når de lever så lenge at de nesten må gå i arv.
neida, skjønner jo det hvor lenge en fisk lever er jo så individuellt, både med genetikk, leveforhold, foring og alt mulig annet som spiller inn på fisken.
Hei
Ja nå har du fått litt å rusle med skjønner jeg.

Satte foresten meg på en ide- så nå har jeg laget med ett system med Exel- der kan jeg føre inn fisk-planter og dyr ettersom de kommer i hus.

tøft for meg å si da som ikke har noen ting enda- men da er det nok lettere å holde oversikt

Glad nå jeg... har vann i karet
Rune

Tilfeldig bekjentskap
© Katrine Moe
Reklame for plussmedlemskap