Davids våte verden (side 51)

Inaktiv bruker
i dag så har jeg kjøpt meg en trio med Golden så nå skal jeg å prøve meg på malaviaciklider
Inaktiv bruker
noen bilder av Golden mine og akvarium de bor i

her er karet

[External Image]

er de ikke fine ??

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
er kommer de to siste bildene

så ser det ut nå eter lit forandring i karet

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
så ser akvarium som Golden mine bor i nå

er det ikke fint ??

[External Image]

ei lita hule

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
i dag så har jeg flytte mine Corydoras pygmaeuser og mine Corydoras habrosus til et nyt oppdrettskar og tror du ikke at de har lagt egg allerede så nå har jeg samlet inn to egg
Inaktiv bruker
i dag så har jeg plukket noen corydorasegg til
Inaktiv bruker
Endelig så har jeg fått meg et bankkort
i dag så har endelig bankkortet mit komet i posten så nå gleder jeg meg til jeg får penger på det
Bankkort er skumle greier vettu - det har nemlig en lei tendens til å være tomt - spesielt i komboinasjon med nettbutikker, heheh

Likte forresten oppsettet du hadde til Golden'ene der - masse gjemmesteder for dem
Inaktiv bruker
ja det er skumle ting når bankkortet er tomt for da får men jo ikke handlet flere fiske

takk Liz
Inaktiv bruker
nå skal jeg prøve meg på corydoras aneus oppdrett ijen.og jeg har ranget inn ei grei leksgruppe å
Inaktiv bruker
i da så blei tarantell numere to hadlet inn
Inaktiv bruker
ja nå har aneusene minne lagg egg og de er ploke inn å
Inaktiv bruker
ja nå har alle corydoraseggene mugna og jeg som hade gledet meg til corywingels å
Inaktiv bruker
.r.l.p. klompen
i dag så har jeg igjen gjort et valg jeg hater aler mest og gjøre i mit liv nemlig og avlive et dyr .så nå er marsvinet mit klompen på vi opp til himmelen vist han ikke er der allerede.men det var det som var best for han siden han sleit med forstoppelse og at han var lam i det ene bakbeinet.og han var ganske tyn og så nå er han i fryseren og der skal han veer helt til våren kommer så at han kan begraver i hagen han var cirka åtte år gammel så han har hat et langt liv. og nå orket ikke kroppen hans sin mere

.R.L.P. klompen
klompen

[External Image]
Inaktiv bruker
ja trist er det .men jeg har jeg vert forbrent på at det kom ti å skje
Inaktiv bruker
nå skal jeg forsøke meg på oppdrett av sebrafisk.men den gangen bruker jeg ikke klinkekuler som forje gang for da fikk jeg det ikke til.men nå skal jeg bruke ei gytekass som stimen med sebrafisker.så nå gleder jeg meg til jeg får sebrafiskyngeler.

her er oppdrettskaret før det kom vann i det

[External Image]

her er noen av sebrafiskene

[External Image]

her er oppdrettskaret med vann i

[External Image]
Inaktiv bruker
ei ny ladning med aneusegg er nå lagt og plukket
Inaktiv bruker
jippi nå har jeg sett aneusbeibier i klekke karet min
Inaktiv bruker
i dag så var jeg innom Sørlandet sentere for å klipe meg lit.og da tok jeg en tur innom dyrebutikken som er på senteret og der dro jeg ikke tomhet hjem en kulefisk og ei pote med Pogostemon helferi og et bert med røde mygglarve.og tro dere ikke at bankkortet mitt ikke blei avist på den dere maskinen man betler med kort med så mamma måte bruke sit bankkortet på grun av mit blei avist

så ser 160 literen min ut nå

[External Image]

Pogostemon helferi

[External Image]

har har vi ei rot som jag prøver til å få dekket av Christmas mose

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten (ikke lenger den svarte fargen i halen)
Reklame for plussmedlemskap