Mange bøtter vann.. (side 52)

Hvis du ser på bildene, så ser du at den ene har hvit kant på finnene. Det jeg gikk etter når jeg fanget inn til deg. Jeg tror hannene har hvit kant mens hunnene da ikke har.
tja, det er bare en fisk som ikke har hvit rend i det hele tatt :p ett par andre med hvite mager som jeg tror er huer, som har hvit rend, men mye mindre hvitt en mannfolka

hunn med hvit rend
[External Image]

to mannfolk. som du ser, har de farge, er ikke hvite i buken
[External Image]
Tja kanskje du har rett, men jeg syntes oxo når jeg hadde dem, at noen har skikkelig hvit stripe, mens noen har mer rødlig stripe.
de med hvit mage er og noe rundere i kroppsformen mens de andre er mer slanke og langstrakte. skal jeg gå etter finneprakten har jeg 10 mannfolk og ei dame... som har lagt no inni granskauen med egg! :p
Vent litt, hunnene har oxo hvit kant, mens hannene har en svart stripe som skiller det hvite fra det røde. Kom plutselig på det da jeg kikket litt nøyere på bildet
så nettop over mine og de har orangsje farge der deres har hvit.
merk at jeg tar bilder med blitz. så fargegjengivelsen er ikke perfekt. men jeg ser at i motsetning til de fleste bildene i basen, så er mine venuser ganske mørke. men det kan og spille inn ved blitz, lys og temperatur. de skal vistnok bli blasse ved høyere temp, men mine trives godt i 24-25 grader
må ta et realt vannbytte idag eller imorgen, skal og beskjære noen planter og se om jeg blir kvitt noe alger. men jeg har og julerengjøring å gjøre... og pakke julegaver.

[External Image]

[External Image]

sånn, da var jeg ferdig med å pakke inn julegavene. min fetter skal få en boks med ciklidegranulat til jul... :p
Sanne
blue pearl hann


Sinnsykt bra bilde og like fin reke! (innlegg 1028)
Må ha meg noen sånne når været begynner å tillate sendinger igjen.
takk takk ja, de er kjempefine de må bare formere seg snart :p har ikke sett den gravide reka på ei stund, men den mosedotten er jo gedigen.. :p ser ut til at jeg har 2 hanner og 3 huer igjen. med mindre det er mange som gjemmer seg hele tiden.
Yngelen er kjempeliten og gjemmer seg i mosedotten i noe som virker som en evighet før de titter frem. Håper det vokser opp yngel hos deg. Helt nydelig den reka der, må innrømme jeg sikler på den fortsatt
da har jeg tatt vannbytte i 96 litern, slamsugd sanda og rørt i den. den er nok for finkornet og pakker seg. må nok røre oppi der ganske ofte til sandsnegle bestanded tar seg opp. fant og en venusyngel oppi der, har nok fulgt med når jeg flytta litt mer salvinia natans oppi der :pnå står myggisene til tining, så blir det fest :p fiskene er allerede ute og farter litt mer.

er litt bekymra dog. sugekoppene mine ser jeg sjelden, men jeg kan som regel finne brudesløret. bolla derimot, har jeg ikke sett snurten av på 2 uker.. og det er ikke så mange plasser å gjemme seg.. de kommer ikke når det er mat, som i bollas tilfelle er merkelig. hun pleide å være den første til matfatet, som syntes.
noen uvillige og lettere oppskakede fotoobjekter

[External Image]

[External Image]

[External Image]
snakk om sola så skinner den. så prinsesse bolla til morgenen idag før jeg dro på jobb, så lever, det gjør hun
Fisken på øverste bildet så passe bra rognstinn ut. Kanskje det blir egg etterhvert
ja, de var ikke så beskjedne av størrelse som butikksjefen sa nei :p

men jeg vet ikke, er bare trillene som ligger fremme, alle andre gjemmer seg. også melonene som skulle være så tøffe i trynet da. menmen, håper de kommer over det der snart... men må nok bytte sand ja.. denne hardpakker seg. fysj, også jeg som betalte 150 kr for den posen... jaja. tok noen nye bilder idag som jeg skal se over. herlighet og de kuhliene mine har vokst. de 2 nye som er til akklimatisering er jo bare små mark i forhold!
Ja huff, ser mange sykt tynne pangio i butikkene. Mine er vel fullt utvokst nå, deilig, passe runde. Nå har jeg likesågodt kjøpt Totoro selv jeg, den er bare så skjønn. Smiler for meg selv og kjenner jeg blir varm når jeg tenker på filmen.
disse er ikke tynne, bare pittesmå skjønnheter

[External Image]

en venus i svev

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© J.Raja
Reklame for plussmedlemskap