Mange bøtter vann.. (side 53)

Oi det ble virkelig flott fargegjengivelse på de bildene der.
ja, dette ble tatt i sluttdelen av akklimatiseringen, så de hadde fått tilbake fargen. de hadde stressfarger kun en liten stund, med en gang de kom ut av posen faktisk.
en annen morsom ting er de nye rekene mine. jeg kjøpte jo 5 nye amanoer på krizoo. hvor mange lever vet jeg ikke, men hakke sett noe lik. de aller fleste ligner jo på denne, bare mindre/større

[External Image]


... men jeg har en reke som ikke er grønnbrun. den er BLÅ! egentlig hysterisk morsomt :p

[External Image]

[External Image]
noen meget nysgjerrige venuser på akklimatiseringsboksen med 2 kuhlii :p

[External Image]
Bildene dine er fantastisk flotte. Ha en kjempefin jul!
god jul til deg også!



.. du skulle bare visst hvor mange bedritne bilder jeg tar per ok bilde :p
Da har jeg lest meg gjennom hele tråden din... Det tok 3 dager
Må si du er blitt flinkere til å ta venusbilder eller har de resignert å stilt seg opp for fotografen?



Hmm, av en eller annen grunn har jeg mistet abonnementet på tråden din :/
God jul
Anen
Da har jeg lest meg gjennom hele tråden din... Det tok 3 dager :-) Må si du er blitt flinkere til å ta venusbilder eller har de resignert å stilt seg opp for fotografen? ;-)



takk takk haha, you wish :p 90% av de bildene er ubrukelige. har vel blitt noe bedre til å vente og fokusere, + at jeg har fått stativ nå :p men syns jeg er heldig med fargene, mange bilder virker de nesten hvite men mine er veldig mørke.. faktisk mørkere enn på bildene her men forhåpentligvis har fotografen blitt flinkere med tiden og

god jul alle sammen nå blir det ingen jobb før neste år... 5 januar!
dumme dumme venusfisk. slapp nedi noen novoprawn, til rekene. tror du ikke en venus gikk bananas og stappa in en hel pellet. jaja, får bare holde øye med den.
du grønne glitrende tre godkveld

[External Image]
får legge inn en av de nye kuhliene her og da :p

[External Image]

nå er ribba spist, nissen kommet og gått, pakker åpnet, riskrem spist, unger tatt hjem og iseng. og fiskene har fått julemyggiser. så nå er det bare å slæpp åff før man legger seg
Nommen så søt med nisseskjegg og alt god jul
liten venusyngel prøver seg på røde myggiser
[External Image]

en cw23 stikker snuta frem
[External Image]

grøftegravere på jobb
[External Image]
egentlig ikke noe bra bilde, men sjelden jeg får tatt bilde av disse når de letter :p

[External Image]
Hehe, sjekk venusyngelen Helt herlig.

Bilder av svevende cory er noe av det fineste jeg ser Sikkert fordi de så sjeldent er tatt bilde av på den måten. Finnene ser jo nesten ut som vinger!
det er den minste venusynglen i 64 litern, den ene som har vokst opp uten spesialbehandling :p (de voksne er matvrak, så må passe på litt der)

alle tre slaga :p
[External Image]

vet ikke helt hva denne driver med..
[External Image]
nom nom nom
[External Image]

røde myggiser får frem selv de mest sky fisk :p
[External Image]
fant en liten venusyngel i 85 litern. er ikke helt sikker på hvordan den kom dit... muligens via en plante. det karet har knapt blitt foret den siste måneden, og da kun med tabletter... hardfør fisk må jeg si :p fisket den opp og slang den oppi 22 litern med søskna sine
Huff du må ha fått rottefisk i akvariene dine av meg, de yngler vilt og dukker opp over alt, nesten som pestsnegler. :o
Bare de kan påvirke de andre fiskene.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap