Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 54)

Inaktiv bruker
LeneA
Speedy Gonzales er en virkelig vakker liten snegle :)

Takk ^^ Han prøver og få seg nye venner nå. Kryper over en Skivesnegle. ;D
[External Image]
De eneste sneglene her i huset er såkalte pestsnegler, men disse (jeg regner med at det er Leverikter) er faktisk ganske fascinerende

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
fine små snegler det! Ser ut som de er drysset med stjernestøv!
Så nydelige !! Ser ut som om de der drysset over med stjernestøv ja ! . Og så har de så søte ansiketer
sessan

Ja kikk i bildebasen de ligger der. De kalles hårsnegler, men det latinske navnet husker jeg ikke. Noe med canselata...dårlig på å huske navn. Jeg har flere av de.
Spock

Jeg tror Speedy kan være i slekt med Piano og blånesene.
Er den litt brunspettet i kroppen?
sessan
Så nydelige !! Ser ut som om de der drysset over med stjernestøv ja ! . Og så har de så søte ansiketer :-)

Ja er de ikke søte. Jeg bare elsker de. Men vil gjerne ha de....Jeg kaller de bare perlene mine. De er utrolig flotte og underholdende. De som har for mange send meg etter jul. please...
Inaktiv bruker
Heidi Ingdal
[QUOTE=Spock]

Hm, han sitter og eter på et plante blad bak filteret, så jeg skal se om jeg klarer og studere han nærmere ^^
Heidi, her er det overskudd av slike snegler så jeg kan godt sende deg noen om du betaler porto, og forteller meg hvordan jeg best pakker dem
ja gjerne og tusen takk. Sender deg mail
Inaktiv bruker
Spock
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Spock]

Hm, han sitter og eter på et plante blad bak filteret, så jeg skal se om jeg klarer og studere han nærmere ^^

Det ser ut til at Speedy har striper og prikker på hodet ^^ Langsgående midt på og prikker på siden.
Spock
[QUOTE=Spock][QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Spock]

Det ser ut til at Speedy har striper og prikker på hodet ^^ Langsgående midt på og prikker på siden.
Da er den nok i familien Viviparidae, men hvilken gjenstår og se. Spennende
Inaktiv bruker
Heidi Ingdal
Da er den nok i familien Viviparidae, men hvilken gjenstår og se. Spennende

Så spennende I dag fikk han gammel salat. han dro fornøyd til salaten og satte seg før jeg dro i dag, og når jeg kom hjem 12 timer etterpå så var sneglen og salaten BORTE. :P Han er sikkert så mett at han har lagt seg på en lur plass. ;D (Hvis de gjør sånn't da)
He he ja snegler kan gjemme seg for å hvile. Gleder meg til å følge med på lille Speedy.
Når den var mindre, hadde den knall rød snurr? Hvis den hadde det så er den en liten kjempe eplesnegle.
Inaktiv bruker
Det vet jeg ikke, den var ikke så mye mindre da jeg fant den, mer rosa snurr, med brune flekker.
Inaktiv bruker
JA, Jeg er så spent, jeg så han i dag, da satt han inne i mellom gress-stråene på en skive Snegle. Det man kaller for gratis frakt. ;P (Skive sneglene mine er STORE.)
Spock
JA, Jeg er så spent, jeg så han i dag, da satt han inne i mellom gress-stråene på en skive Snegle. Det man kaller for gratis frakt. ;P (Skive sneglene mine er STORE.)

Er skivesneglene dine store? De er bare små her, og blir knapt 0,5 cm store hvis jeg er heldig. Har du bilde av de?
Inaktiv bruker
JA, den største er 1cm Nei, jeg kan prøve og ta et bilde i morgen
Synkronpusting
[External Image]

På jakt etter mat, gutt eller jente?
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Maren K. Berre
Reklame for plussmedlemskap