- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Tropheus Bilder (side 55)
Tropheus Bilder (side 55)
Postet 25.05.08 kl 21:36
en aga flaske da er vel sannsylighetene for at du kan fylle den hos en dykker butikk som har rein 02 stor ja. uten at jeg kan garantere det helt sikkert da. men stor sannsylighet ja. jo er nesten sikker på at du kan det ja. men ta den med deg og spør hos en dykker butikk. da får du ett 100% svar da.
Postet 25.05.08 kl 21:39
Endret: 25.05.08 kl 21:41
saffenen aga flaske da er vel sannsylighetene for at du kan fylle den hos en dykker butikk som har rein 02 stor ja. uten at jeg kan garantere det helt sikkert da. men stor sannsylighet ja. jo er nesten sikker på at du kan det ja.
Takk for det, skal sjekke med lokal dykkerklubb, men den 5 liters flasken jeg har vil nok vare en stund tror jeg...
Postet 25.05.08 kl 21:41
Postet 25.05.08 kl 21:45
Postet 25.05.08 kl 21:48
Postet 25.05.08 kl 21:53
Endret: 25.05.08 kl 21:55
saffendet går fint det. spiser og vøkser de så. kirzaene går no fortiden i 240l kar og koser seg. 500l går leptosomene og venter på sine nye lunangwa samboere som mer i begynnelsen av juni. i malawi karet tygges det for livet og så. hos deg da vidar?
Flott å høre! Dere skal vel kjøpe luangwaene til Erik og Vibeke eller husker jeg helt feil?
Jeg driver å klargjør for 2 grupper Kiriza, den ene er gruppen til Erik og Vibeke, den andre kommer opprinnelig fra Atle på Santron, men gruppen befinner seg på Gol der jeg skal hente de.
Ellers så er jeg på jakt etter en gruppe til, men det er både plassen og pengene som setter en midlertidig stopper for det.
Postet 25.05.08 kl 21:57
Postet 25.05.08 kl 22:02
Endret: 25.05.08 kl 22:02
saffenstemmer det ja. de luangwaene vi skal ha ja.så det gleder vi oss til . henter dem når vi kommer hjem fra bulgaria. sku gjerne hatt så mange flere kar her og ja. men som du sier er seriøst plass mangel her og ja så det er vel en stopper for det her ja.
Plassen er et spesielt problem blant mange, men jeg vet hvertfall at jeg skal kjøpe meg noen reoler når jeg flytter til Bergen etter at jeg er ferdig med studiene her i Sogndal. Mine planer er da 2 single 720 litere, 2 reoler med 3 stk 540 litere, der alle akvariene skal inneholde Tropheus.!
Det er mine framtidsplaner... Har tenkt å kjøpe meg leilighet med 3 store soverom, der ene rommet går til de 2 reolene med 540 litere og begge 720 literne. Så kanskje en 1100 liter i stuen!
Postet 25.05.08 kl 22:07
Postet 25.05.08 kl 22:15
saffenhmm vet ikke helt om du bare skal holde deg oppi sogn jeg rett og slett. syntes du er direkte slem jeg no da hehe har lyst på jeg og men har ikke plass....... grrr. sneerrr.
hehe... kanskje vi skulle bygd et troffe hus i bergen med flere titals akvarier med kun Tropheus...
Rekner med vi hadde fått besøk av østlands folkene også. hehe
Postet 25.05.08 kl 22:30
Postet 25.05.08 kl 22:34
Vår drøm er 960 liter med BTN moduler, og 50 stk svæære tropheus Livua
Vi har ennå plass til litt flere kar visst vi vil, men det skal jo byttes vann og litt sånn så vi syns det er nok med 4 store kar. Og tre rottweilere som krever sitt
Men 960 liter står på 1 plass, og den skal vi nok få plass til.
Vidar: du kan få kjøpe et rack av oss,så kan vi kjøpe 960 liter istedet *Gliiiiiis*
Der er det 2x375 litere. Med hjørnefilterløsninger
Men det er i fremtiden. Skal ikke selge de riktig ennå
Vi har ennå plass til litt flere kar visst vi vil, men det skal jo byttes vann og litt sånn så vi syns det er nok med 4 store kar. Og tre rottweilere som krever sitt
Men 960 liter står på 1 plass, og den skal vi nok få plass til.
Vidar: du kan få kjøpe et rack av oss,så kan vi kjøpe 960 liter istedet *Gliiiiiis*
Der er det 2x375 litere. Med hjørnefilterløsninger
Men det er i fremtiden. Skal ikke selge de riktig ennå
Postet 25.05.08 kl 22:36
Vidar Alfei[QUOTE=saffen]hmm vet ikke helt om du bare skal holde deg oppi sogn jeg rett og slett. syntes du er direkte slem jeg no da hehe har lyst på jeg og men har ikke plass....... grrr. sneerrr.
hehe... kanskje vi skulle bygd et troffe hus i bergen med flere titals akvarier med kun Tropheus...
Rekner med vi hadde fått besøk av østlands folkene også. hehe
Ja den ideen stemmer vi ja for Det hadde vert noe!!
Postet 25.05.08 kl 22:37
Postet 25.05.08 kl 22:40
VibsiVår drøm er 960 liter med BTN moduler, og 50 stk svæære tropheus Livua:) Vi har ennå plass til litt flere kar visst vi vil, men det skal jo byttes vann og litt sånn så vi syns det er nok med 4 store kar. Og tre rottweilere som krever sitt :) Men 960 liter står på 1 plass, og den skal vi nok få plass til. Vidar: du kan få kjøpe et rack av oss,så kan vi kjøpe 960 liter istedet:) *Gliiiiiis* Der er det 2x375 litere. Med hjørnefilterløsninger:) Men det er i fremtiden. Skal ikke selge de riktig ennå
tror dere ska gjøre noen "mindre " modifikasjoner med gulvet da før noe slikt kommer i hus da. mye vekt på ett mindre området da. blit jo lett 1.3-1.4 tonn men vekt så burde no ha ett godt fundament. eller en jævla god forsikring.
Postet 25.05.08 kl 22:43
VibsiVår drøm er 960 liter med BTN moduler, og 50 stk svæære tropheus Livua:) Vi har ennå plass til litt flere kar visst vi vil, men det skal jo byttes vann og litt sånn så vi syns det er nok med 4 store kar. Og tre rottweilere som krever sitt :) Men 960 liter står på 1 plass, og den skal vi nok få plass til. Vidar: du kan få kjøpe et rack av oss,så kan vi kjøpe 960 liter istedet:) *Gliiiiiis* Der er det 2x375 litere. Med hjørnefilterløsninger:) Men det er i fremtiden. Skal ikke selge de riktig ennå
Bare til å gi en lyd det så skal du ikke se bort fra at jeg kjøper dette hos dere!! *glisss*
Postet 25.05.08 kl 22:45
Postet 25.05.08 kl 22:45
Vidar Alfei[QUOTE=Vibsi]Vår drøm er 960 liter med BTN moduler, og 50 stk svæære tropheus Livua:) Vi har ennå plass til litt flere kar visst vi vil, men det skal jo byttes vann og litt sånn så vi syns det er nok med 4 store kar. Og tre rottweilere som krever sitt :) Men 960 liter står på 1 plass, og den skal vi nok få plass til. Vidar: du kan få kjøpe et rack av oss,så kan vi kjøpe 960 liter istedet:) *Gliiiiiis* Der er det 2x375 litere. Med hjørnefilterløsninger:) Men det er i fremtiden. Skal ikke selge de riktig ennå
Bare til å gi en lyd det så skal du ikke se bort fra at jeg kjøper dette hos dere!! *glisss*
Skal ta å gi deg en lyd før vi evt ligger det ut for salg hvertfall
Der trenger du bare to powerheader så har du filter til begge kar. Lys og dekkglass følger med.
Postet 25.05.08 kl 22:47
Hvor har dere kjøpt hjørnefilterne? hvilket merke er det`?
Postet 25.05.08 kl 22:48