- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 58)
Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 58)
Postet 03.01.12 kl 14:42
Postet 03.01.12 kl 16:45
Postet 03.01.12 kl 17:20
Postet 03.01.12 kl 18:27
Postet 03.01.12 kl 18:59
Inaktiv bruker
Postet 04.01.12 kl 17:49
Postet 04.01.12 kl 18:00
Inaktiv bruker
så trist og høre , bra du har mange små da ^^sessanSpeedy er utrolig søt :-) Nå er alle mine voksne døde, i løpet av jule og nyttårhelgen :-( bare den gule som jeg hadde fra før lever. Og så lever små eplene, har talt en rundt 60 i gult og grøn-brun-gusjefarget. Pga Nitrat tror jeg Litt trist :-(
Postet 04.01.12 kl 18:07
Inaktiv bruker
Postet 04.01.12 kl 18:09
SpockHer er noen nye bilder av Speedy :) Kanskje dette hjelper, sånn at jeg kan finne ut hvilken art han er ^^
Han har samme farge på kroppen som mine Pianosnegler så jeg tror han er av Vivifamilien, men hvilken gjenstår å se til han blir større. Viviene vokser litt saktere enn epler. Den er bare så nusselig vettu...
Postet 04.01.12 kl 18:53
SpockTok noen artige bilder av Garry på mat jakt. Han var litt sulten tror jeg. ^^ Akrobat.
He he ja det er utrolige mange flotte c-moment de utfører bare det er mat i sikte. Andemat er de jo bare tullete etter.
Her er mine 3 Pianosnegler og man kan se at kroppen til de ligner på Speedy sin.
Det siste bildet holder de på å parer seg. Utrolig flotte snegler.
Postet 04.01.12 kl 18:57
Postet 04.01.12 kl 19:00
Postet 04.01.12 kl 20:59
Endret: 04.01.12 kl 20:59
Postet 04.01.12 kl 21:12
Postet 04.01.12 kl 21:15
Inaktiv bruker
Du har flotte snegler Heidi.
Glemte og fortelle hvem som spiser plantene mine, det er ALLE de pest sneglene. Det er umulig å telle dem så på tirsdag skal jeg og se etter jeger snegle.
Må bare fiske ut Spock og Garry først :P
Er skeptisk til å ha dem i 70L så jeg skal vente til 128L er oppe og går før jeg kjøper, men skal få en av butikkene til å holde av til meg. ;P
Glemte og fortelle hvem som spiser plantene mine, det er ALLE de pest sneglene. Det er umulig å telle dem så på tirsdag skal jeg og se etter jeger snegle.
Må bare fiske ut Spock og Garry først :P
Er skeptisk til å ha dem i 70L så jeg skal vente til 128L er oppe og går før jeg kjøper, men skal få en av butikkene til å holde av til meg. ;P
Postet 04.01.12 kl 23:05
Fantastiske bilder du tar Heidi, både at sneglene er vakre og bildekvaliteten er så bra.
Jeg legger inn et (ikke fullt så bra bilde) av den store pestsneglen min. Den var blant de første og største i august ifjor som jeg bare lar vokse i et eksperiement på hvor gammel og svær den kan bli. Pluss at når den er blitt så stor og skiller seg fra de andre har det blitt umulig for meg å gjøre ende på den. Dere kan se litt av neontetra samt en annen vanlig stor pestsnegle nedenfor på stilken, til sammenligning.
Synes ikke pestsnegler er det minste stygge, mer at antallet gjør at man blir blasert overfor deres skjønnhet. Spesielt de gullflekkete med lilla kropp er vakre når man virkelig tar en titt på de. Denne er derimot blitt litt blass i fargene etterhvert som den har vokst opp.
Jeg legger inn et (ikke fullt så bra bilde) av den store pestsneglen min. Den var blant de første og største i august ifjor som jeg bare lar vokse i et eksperiement på hvor gammel og svær den kan bli. Pluss at når den er blitt så stor og skiller seg fra de andre har det blitt umulig for meg å gjøre ende på den. Dere kan se litt av neontetra samt en annen vanlig stor pestsnegle nedenfor på stilken, til sammenligning.
Synes ikke pestsnegler er det minste stygge, mer at antallet gjør at man blir blasert overfor deres skjønnhet. Spesielt de gullflekkete med lilla kropp er vakre når man virkelig tar en titt på de. Denne er derimot blitt litt blass i fargene etterhvert som den har vokst opp.
Postet 05.01.12 kl 12:53
henneFantastiske bilder du tar Heidi, både at sneglene er vakre og bildekvaliteten er så bra. :) Jeg legger inn et (ikke fullt så bra bilde) av den store pestsneglen min. Den var blant de første og største i august ifjor som jeg bare lar vokse i et eksperiement på hvor gammel og svær den kan bli. Pluss at når den er blitt [I]så[/I] stor og skiller seg fra de andre har det blitt umulig for meg å gjøre ende på den. Dere kan se litt av neontetra samt en annen vanlig stor pestsnegle nedenfor på stilken, til sammenligning. Synes ikke pestsnegler er det minste stygge, mer at antallet gjør at man blir blasert overfor deres skjønnhet. Spesielt de gullflekkete med lilla kropp er vakre når man virkelig tar en titt på de. Denne er derimot blitt litt blass i fargene etterhvert som den har vokst opp.
ÅÅÅ dette er jo perler..altså jeg kaller de for det for jeg bare ellsssker de..har du mange av de vil jeg gjerne kjøpe jeg er helt vill etter de for jeg får de ikke til å overleve hos meg så jeg har mistet mine...puh dette ble en lang setning.....har du de svarte også...jeg håper så mange som mulig kan sende meg slike snegler for jeg bare må ha må ha...sneglegal nei det er bare fornavnet det...jeg blir helt vill når jeg får se bilder av de ...og det var et flott bilde...ikke vær redd for å legge ut bilder selv om de ikke er perfekte. Dette er ikke en bildetråd for perfekte bilder...men en tråd man kan kose seg meg og se masse morsomme bilder.
PS. send dette inn til bildebasen for disse sneglene.
Postet 05.01.12 kl 14:07
Endret: 05.01.12 kl 14:08
Heidi Ingdal..har du mange av de vil jeg gjerne kjøpe
Du skal få MANGE, helt gratis. Jeg er bare uendelig glad for at andre ønsker noen, så slipper jeg "rydde" på tristemåten. De formerer seg nemlig her hos meg som om de har funnet himmelrike på jord. Sender deg en mail.
Tilbake til tjukkeberta på bildet så er den rimelig spesiell å se på. Om dere ser på hodet er det liksom vingeaktige former der. Ikke en bra beskrivelse kanskje, men skal ta bilde en gang den sitter på glasset så dere ser/skjønner bedre.
Postet 05.01.12 kl 22:07
Postet 05.01.12 kl 22:18