Mange bøtter vann.. (side 58)

Muser'n er 7/8-deler Golden og 1/8-del finsk lapphund. Vi har både mor og far, og man merker fort hvem det er lapphund i gemyttet på...

PS! Den rottehistorien hørtes meget interressant ut.... :o
for en søt liten hund.
det er en gammel historie som det er lagd film om. mungoen rikki tikki tavi i india, som beskytter en menneskefamilie mot en kobrafamilie. i den filmen er det ei rotte som er kompis med hoveddyret :p filmen er bare 30 minutter lang, men det var favoritten min da jeg var liten ifølge pappa :p
Mener historien om Rikki Tikki Tavi er en novelle trykket bakerst i boken som handler om Mowgli. Skrevet at Rudyard Kipling den også selvfølgelig. Likte den veldig godt da jeg leste den som barn, men husker ikke rottens navn.

Edit: Et raskt søk og her var det: Chuchundra!
ja, det står rudyard kipling under tittelen på dvd'en jeg har. nærmeste jeg kommer i staving på bikkja er tchutcha, men det ser så innmari tåpelig ut.. det er en kortform, fullt navn blir vel noe som tchutchundra. hvorfor min stemor valgte et så vanskelig navn aner jeg ikke..

aha! var ikke så langt unna da
Åh... sukk....det er når du ser sånne bilder du skjønner at du egentlig burde bodd på småbruk og hatt katter, hunder, kaniner, hester, geiter, frosker, lamaer...
hehe, plass, tid og penger er ting jeg aldri kommer til å få nok av tror jeg... :p
Helt klart ikke Har inntrykk av at flertallet her inne har andre dyr i tillegg til fisk.
har man fisk utenom gullfisk i bolle er man gjerne dyrevenn generellt, er mitt inntrykk
jeg vil ha goby.. men det asiakaret mitt er vel fullt nå? *valpeøyne*
Værsågod!
[External Image]
er du sikker på at det ikke er homlegoby?
er visst ikke det, skal være en ren ferskvannsvariant som ikke er beskrevet. men den ligner veldig ja. og den er så søøøt!
Var det beste jeg fikk til her og nå...

Og ja guttn, det er jeg. Kjenner de som var avgårde og fanget dem, og stoler på det de sier. Hadde det vært brakkvannsfisk hadde de gitt beskjed når vi fikk fiskene. Ingen av oss vil vel at de skal mistrives eller dø. Aller minst de som strevde seg frem i jungelen for å fange dem....

Og de ser da virkelig ut som de trives i ferskvann.


En goby til til deg Sanne.

Søt der den nærmest svever oppå bladene.

[External Image]
Den gobyen er bare knallsøt!! Jeg er nok i fanklubben jeg også
er no dritt å ikke ha bil eller lappen til tider altså. ellers kunne jeg dratt å kjøpt sånne i helga... *sukk*
jeg har fått post. pakken er for stor til postkassen, så jeg lurer på om det er eikeløv jeg! *løpe ned til postkontoret*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap