Mange bøtter vann.. (side 59)

jepp, det var eske med blader det! da blir det vannbytte i corykaret idag, med blader
da har jeg bytta vann og dumpa en never eikeblader oppi 96 litern. så får vi vente til det synker, og se hvordan fisken reagerer. de er allerede ute og vimser rundt etter kaldusjen :p så en liten venusyngel, men fikk ikke tak i den....
men i alle dager sånn aktivitet da! og eikeløvet har ikke synki engang :p faktisk mest cw23 som stimler opp og ned glasset, fulgt av trillene.
Kanskje det er lek på gang hos deg Tror det er årstiden nå, mine sterbaier leker i dag igjen
nja, cw23 er bare 7 måneder gamle... litt tidlig vel trillene er sprekkferdige, og en god del av melonene er digre og. men de holder seg i skjul. de som skulle være så tøffe! men, både trillene og melonene er VF fisk. cw 23 we fra ian fuller's oppdrett. men trillene er mest ute hos meg, igjen. de hadde en periode de var veldig sky, men nå er de de som er mest framme. de andre skvetter veggimellom når jeg nermer meg, + de har mer bortgjemte gjemmeplasser. trillene plasserer seg der jeg ser dem :p
Veldig forskjellige de coryene der. Mange er utrolig sky. Hos meg er det sterbaiene som er minst sky. Faktisk har habrosusene blitt mindre og mindre sky med tiden også.
de er noe bedre enn før, men normalt er jeg jo borte hele dagen, så det er ikke mye liv foran karet til daglig bare disse bladene synker nå, så går det forhåpentligvis bedre
Vannvittig søte når de tror ingen ser dem under bladene
nemlig! to av bladene er hvertfall på vei ned, så i løpet av helga burde de være på bunn alle sammen
disse bildene er store, klikk på dem for full størrelse.

en liten cory undersøker et eikeblad
[External Image]



stemning
[External Image]
Så koselig det var der nå, tror jeg må putte oppi de siste bladene mine jeg å.
bladene har ikke sunket 100%, så ikveld eller no skal jeg plassere bladene litt utover. forhåpentligvis vil fiskene like dette
da har jeg oppdatert akvariet på profilen min, og splætta litt snegler hos coryene. æsjameg. like ekkelt hver gang, men å plukke skivesnegler er dødfødt..
Hvis sneglene bare får knust skallet sitt betyr ikke det at de dør, de kan leve like herlig og lage barne med ødelagt skall. Selv gjort den feilen, foret fisker med snegler jeg knuste fra et annet akvarie og plutselig hadde jeg snegler i det karret oxo, for de som ikke ble spist kom seg og formerte seg.
jaja, er et halvt tonn snegler i det karet uansett...

her er noen halvdårlige bilder av cw23 of c melanotaenia som utforsker. hadde helt feil instilling på kamera, noe jeg oppdaget litt sent.

[External Image]

[External Image]
jippi! fikk tatt noen bilder av søte små som tror du ikke ser dem =D men har noen fler bilder jeg tok tidligere idag først
tror dessuten disse likte frossen artemia. er godt med liv nå, selv om alt lyset står på. bare jeg sitter stille så :p til og med melonene farter rundt.

men først, litt fler cw23

[External Image]

[External Image]

[External Image]
siste runde med spamming før jeg går løs på redigeringen av bildene jeg tok under matingen :p

[External Image]

synd jeg fikk feil fokus her.. hadde vært et finere bilde om trynet kom i fokus.. men men
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Søyland
Reklame for plussmedlemskap