- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Hallingtreffet 2007 (side 6)
Hallingtreffet 2007 (side 6)
Postet 12.10.07 kl 13:11
Postet 12.10.07 kl 13:24
Postet 13.10.07 kl 00:54
Postet 13.10.07 kl 01:14
Nå har jeg kommet meg hjem, og har fått plassert auksjonskjøpene mine rundt i div kar.
Noe ble plutselig veldig midlertidig.. en kombinasjon av "Oi- den må jeg ha!!" og sintere samboere enn jeg trodde.
(Nei, ikke min)
Jeg var ikke den store festløven, men jeg synes det var sosial, lærerikt og passe slitsomt.
Beklager at jeg ikke kastet meg over deg første dagen, Liz
Hyggelig å treffe nye folk, og hyggelig å treffe igjen andre
Postet 15.10.07 kl 00:29
Postet 15.10.07 kl 00:45
Postet 15.10.07 kl 00:51
Postet 15.10.07 kl 01:08
*ler godt til MC Darup*
Vi har nå endelig kommet oss vel hjem vi også - fiskene er såvidt startet på tilvenningen til sine akvarier. På auksjonen ble det følgende fisk:
- Apistogramma hongsloi ungdom (5 stk)
- Apistogramma sp. Rio Hualaga, Voksent par VF
- Pelvicachromis taeniatus "Nigerian Red" , voksent par
- Corydoras Weizmanni 10 stk
I tillegg flere flotte foredrag som jeg hadde stort utbytte av, og naturligvis kjempeartig å treffe folk man kun har "truffet" på nett før!
Angrer ikke et sekund på den turen, nei
Vi har nå endelig kommet oss vel hjem vi også - fiskene er såvidt startet på tilvenningen til sine akvarier. På auksjonen ble det følgende fisk:
- Apistogramma hongsloi ungdom (5 stk)
- Apistogramma sp. Rio Hualaga, Voksent par VF
- Pelvicachromis taeniatus "Nigerian Red" , voksent par
- Corydoras Weizmanni 10 stk
I tillegg flere flotte foredrag som jeg hadde stort utbytte av, og naturligvis kjempeartig å treffe folk man kun har "truffet" på nett før!
Angrer ikke et sekund på den turen, nei
Postet 15.10.07 kl 03:09
Jeg vil rette en stor takk til de som stod i bresjen for arrangementet.
Var der i fjor også. Håper dette blir en årlig begivenhet.
Takk til Morten for at han inviterte til fest på fredag. Ga oss alle en gylden mulighet til og bli kjent. Vi ble vel rundt 30-40 personer(eller så jeg dobbelt)?
Takk også til SET for og ha lagt alt så godt til rette for oss. Delig og ha en helg hvor alt er ordnet, bare ta med drikke og tannbørste.
Takk også til alle dyktige foredragsholdere, mye spennende her.
Og ikke minst: takk til alle akvarister som var med og gjøre denne helgen til en slik flott samling. Dette var GØY.
Vi ses på neste klubbmøte.
Petter
Var der i fjor også. Håper dette blir en årlig begivenhet.
Takk til Morten for at han inviterte til fest på fredag. Ga oss alle en gylden mulighet til og bli kjent. Vi ble vel rundt 30-40 personer(eller så jeg dobbelt)?
Takk også til SET for og ha lagt alt så godt til rette for oss. Delig og ha en helg hvor alt er ordnet, bare ta med drikke og tannbørste.
Takk også til alle dyktige foredragsholdere, mye spennende her.
Og ikke minst: takk til alle akvarister som var med og gjøre denne helgen til en slik flott samling. Dette var GØY.
Vi ses på neste klubbmøte.
Petter
Postet 15.10.07 kl 09:52
Postet 16.10.07 kl 03:33
Postet 16.10.07 kl 09:17