Peru 07 (side 6)

hehe det var litt av en pris...

men jeg vedder på at den var verd det!

jeg har så lyst og dra på en sånn tur men da må jeg få med meg noen som kan dette litt mer enn meg:P
er det fly som går til Pucalpa??
Stian Salvik
er det fly som går til Pucalpa??

Ja, hvis du går inn på"Google earth" så ser du hvor det er flyplass, eller et kart.

Jørn
2 mnd igjen.
Tiden går fort nå,må begynne å tenke på det som skal ordnes.
Vaksiner,Lage hover,medesinskrin,samle inn barnetøy,lage reisekoffert (har bare en,skal ha 2),skotøy,fisk vi skal ha med nedover,lage T-shorter (vi stryker på navn,flagg og logo til sponsorer sjøl)Forløpig bare Akvariekjelleren og Stingray Akvarium.Har dialog med 2 utenfor akvariemilgjøet.

Jørn
Jeg er missunelig. Unner dere virkelig en flott tur, og håper du holder oss litt oppdatert.

E
Erlend D Bertelsen
Jeg er missunelig. Unner dere virkelig en flott tur, og håper du holder oss litt oppdatert. E
Håper?!
Jeg nærmest krever det!
Bilder
Håper at vi denne gangen får lagt inn bilder mens vi er i Peru.
Sånn at dere får en smakebit før vi kommer hjem.

Jørn

F:Francisco
til peru en gang til

du er jammen heldig dugleder meg til mye bilder:P
Thor
Thor blir ikke med henne gangen desverre.
Han kommer til å bli savnet med sitt uoppslitlig gode humør og fantastiske viten.

Jørn
Håper dere tar dere tid til å skrive dagbok hver dag, slik at vi får fyldig referat når dere kommer tilbake.
Corrydoras
Skal prøve å få tak i flere av disse som vi fanget i Dorado i September 2006.Sansynligvis CW 018

F:Birger

Jørn
Jørn Kåsa
Skal prøve å få tak i flere av disse som vi fanget i Dorado i September 2006.Sansynligvis CW 018

Jeg håper du tenker på lille Mona O i Norge hver gang du håver eller netter opp en Corydoras-art der ute i jungelen.

*glizer bredt*
mona o
[QUOTE=Jørn Kåsa]Skal prøve å få tak i flere av disse som vi fanget i Dorado i September 2006.Sansynligvis CW 018

Jeg håper du tenker på lille Mona O i Norge hver gang du håver eller netter opp en Corydoras-art der ute i jungelen.

*glizer bredt*
Eller store Gry......
Inaktiv bruker
og medium kris XD
CW 016
Prøver(tror det går i orden) å få med noen CW 016 hjem.De blir fisket i Madre de Dios og fraktet til Iqitos sammen med C.Weizmani.Tar i tilfelle noen med på auksjon 30 September.
Se bilde på Corrydoras World.

Jørn
Sponsorer.
Vet ikke om dette er over grensa Erlend,men vi søker etter sponsorer.

Vi tar 2000,- for merke på T-skjorta.Ingen nettsteder har melt seg på enda og da blir det dårlig med dagboknotater og bilder(dette er veldig tidkrevende).

Jørn
Down Under
Nå har også Terje kjøpt undervanskamera.Det blir moro i Rio Aqua Blanca.
Ved Nauta og skillpadeegg til frokost.
Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap