- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 6)
Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 6)
Postet 07.09.08 kl 08:16
Postet 07.09.08 kl 21:14
Postet 07.09.08 kl 22:30
Postet 07.09.08 kl 23:20
Postet 08.09.08 kl 10:12
Postet 08.09.08 kl 23:50
Postet 10.09.08 kl 20:04
Postet 14.09.08 kl 20:30
KampfiskenI am legend finnes i to utgaver (med Will). Så viss man ønsker en fullstendig meningsløs slutt, er det bare å se den alternative slutten.
Jeg har sett "I am Legend" nå, og jeg så naturligvis kino-versjonen på dvd. Men det er jo to disc'er der, og på nr to ligger den med alternativ slutt.
Har egentlig ikke lyst å ødelegge opplevelsen av en kul film med å se den på disc 2, men... jeg er utrolig nysgjerrig
Kunne noen fortelle meg hva som skjer på den alternative, og meningsløse, slutten?
Postet 27.09.08 kl 22:04
Endret: 27.09.08 kl 22:04
så Southland Tales i går... For en møkka film, ikke se den, makan til drit har jeg ikke sett på lenge. Filmen har ingen form eller mening, handlingen er tragisk. Eneste bra i filmen var skuespillerne, men det hjelper ingenting når selve opplegget er helt elendig. Nei ikek akst bort tiden på å se på den filmen.
Postet 28.09.08 kl 15:23
Endret: 28.09.08 kl 15:24
Postet 28.09.08 kl 21:56
AggiJeg skal se "the weatherman". Begynner akkurat nå, på NRK1 :)
Fikk ikke se siste halvdelen av filmen.
-Et godt råd til de som tenker å benke seg foran en film: -Ikke spis sukkerfie drops.
På pakken står det: Overdreven konsum kan ha lakserende virkning.
Hvordan kunne jeg vite at 4 drops på en kveld er regnet som overdrevent konsum? :O
Well, well, jeg rakk akkurat tilbake til rulleteksten, og har en mistanke om at jeg egentlig kunne ha tilbrakt kvelden med å gjøre husarbeid istedet.
Råd nr to: Kjøper du sukkerfrie drops, så kjøp en luftfrisker i samme slengen.... Egentlig burde det fulgt gratis med pakken...;P
Postet 28.09.08 kl 23:50
Postet 29.09.08 kl 07:24
i kveld har jeg lånt meg en DVD som heter Skagerak.
Den handler om to blakke kvinnfolk som "strander" i Storbritania. Den ene får tilbud om penger mot å bli surrogatmor, og det ender med store forviklinger. Det er vel egentlig en komedie, men jeg ville kalt den en "mamma-action" ;D
Den handler om to blakke kvinnfolk som "strander" i Storbritania. Den ene får tilbud om penger mot å bli surrogatmor, og det ender med store forviklinger. Det er vel egentlig en komedie, men jeg ville kalt den en "mamma-action" ;D
Postet 24.10.08 kl 23:29
Postet 24.10.08 kl 23:46
Om en liten stund skal jeg rigge meg til med film-pc'en min og sette på noen episoder av tv-serien "Medium", som jeg kjøpte samleboks av på DVD Har sett en dvd hver kveld i det siste, og nå er jeg kommet til siste disc i tredje sesong. Sesong fire er ikke ute på dvd enda.
Egentlig veldig snodig at jeg som kaller sånt "humbug", "juks og bedrag" o.l. i virkeligheten, skulle like en tv-serie om et synsk medium så godt at jeg faktisk betalte mange hundre kroner for å få hele serien på dvd!
Egentlig veldig snodig at jeg som kaller sånt "humbug", "juks og bedrag" o.l. i virkeligheten, skulle like en tv-serie om et synsk medium så godt at jeg faktisk betalte mange hundre kroner for å få hele serien på dvd!
Postet 24.10.08 kl 23:49
Postet 24.10.08 kl 23:51
mona oEgentlig veldig snodig at jeg som kaller sånt "humbug", "juks og bedrag" o.l. i virkeligheten, skulle like en tv-serie om et synsk medium så godt at jeg faktisk betalte mange hundre kroner for å få hele serien på dvd! :-)
Det er ikke så rart det vel
Jeg liker veldig godt trilogien Lord of the Rings. Bare "humbug" det også
I dag har jeg sett Falskmyntnerne i Sachsenhausen, (Die Fälscher).
Tysk, ja, men en god film likevel.
En annen god tysk film er Der Untergang.
Postet 24.10.08 kl 23:57
Endret: 24.10.08 kl 23:57
Bra tv- guide
Jeg er syk i hodet på heltid, sant det!- så det blir endel tv arbeid.
En program oversikt jeg vil anbefale er: vg nett- tv-guide- levert av sesam.
De skriver litt info. om alle programmer på de kanalene du sjøl har kryssa av at du har.
Når det gjelder filmer så får de omtale og blir rangert opp til 6 stjerner- helt vanlig opplegg
Det finnes sikkert mange slike tjenester men denne passer meg bra og de treffer godt på `filmstjerninga`
I kveld blir det: Heaters på svt1 eller som svenskene sier:Häxor, läxor och dödliga lektioner 5 stjerners fjortisfilm for en gammel gubbe-)
En program oversikt jeg vil anbefale er: vg nett- tv-guide- levert av sesam.
De skriver litt info. om alle programmer på de kanalene du sjøl har kryssa av at du har.
Når det gjelder filmer så får de omtale og blir rangert opp til 6 stjerner- helt vanlig opplegg
Det finnes sikkert mange slike tjenester men denne passer meg bra og de treffer godt på `filmstjerninga`
I kveld blir det: Heaters på svt1 eller som svenskene sier:Häxor, läxor och dödliga lektioner 5 stjerners fjortisfilm for en gammel gubbe-)
Postet 25.10.08 kl 14:15
Endret: 25.10.08 kl 14:18
Postet 25.10.08 kl 15:48