Hva gjør du akkurat nå? (side 6)

Fredly
Ja nei nå kommer dagens... Jeg har vært på Ahus, og tatt på meg utstyr til en søvnundersøkelse.. Jeg ser jammen meg ut som et medlem av Al - Quida.. Hadde ikke kommet langt på Gardermoen med dette antrekkket nei? Bor jo 5 min unna, så skal jeg kanskje dra bort og se reaksjonene?:P

TZZ :P
Fredly
Ja nei nå kommer dagens... Jeg har vært på Ahus, og tatt på meg utstyr til en søvnundersøkelse.. Jeg ser jammen meg ut som et medlem av Al - Quida.. Hadde ikke kommet langt på Gardermoen med dette antrekkket nei? Bor jo 5 min unna, så skal jeg kanskje dra bort og se reaksjonene?:P

Hihihi, du ser ut so en som har rømt fra en viss type klinikk ;P
I dag er det jo Halloween, skal du åpne døra sånn, så tror jeg det blir suksess
Kjøp noen slike øyeballe-drops, som du kan dele ut ;D

Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP!
Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... Vurderer å anskaffe meg burka... :O

Nå sitter jeg på skolen og har norsk og later som jeg noterer:p Neeei, jeg sitter ikke på Akvaforum...*plystre*
Odd Espen
Nå sitter jeg på skolen og har norsk og later som jeg noterer:p Neeei, jeg sitter ikke på Akvaforum...*plystre*

Tøft :P
Aggi
[QUOTE=Fredly]Ja nei nå kommer dagens... Jeg har vært på Ahus, og tatt på meg utstyr til en søvnundersøkelse.. Jeg ser jammen meg ut som et medlem av Al - Quida.. Hadde ikke kommet langt på Gardermoen med dette antrekkket nei? Bor jo 5 min unna, så skal jeg kanskje dra bort og se reaksjonene?:P

Hihihi, du ser ut so en som har rømt fra en viss type klinikk ;P
I dag er det jo Halloween, skal du åpne døra sånn, så tror jeg det blir suksess
Kjøp noen slike øyeballe-drops, som du kan dele ut ;D

Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP!
Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... Vurderer å anskaffe meg burka... :O

Må gå med det til i morgen klokken halv 8.
Og så skal jeg klokken 10 12 14 og 16 sove i 20 minutter, på kommando:P
Når jeg gikk ute med mutter i stad, så begynte hun og le skikkelig av meg fordi alle som gikk forbi så på meg og lo:P Fader ass, nordmenn har ikke folkeskikk. Ikke le av de som er annerledes. (Det skal iallefall jg slutte med:P)
Aggi
Hihihi, du ser ut so en som har rømt fra en viss type klinikk ;P I dag er det jo Halloween, skal du åpne døra sånn, så tror jeg det blir suksess :D Kjøp noen slike øyeballe-drops, som du kan dele ut ;D Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP! Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... [B]Vurderer å anskaffe meg burka...[/B] :O

He he. Har du ikke en nabo du kan låne en av for anledningen. Her i Os treffer vi burka langs veiene støtt.... Tror ikke du hadde skremt så mange nei. Kanskje eldste sønnen min da ha var mindre. Han var livredd Hufsa i Mummidalen...
SoVe
[QUOTE=Aggi] Hihihi, du ser ut so en som har rømt fra en viss type klinikk ;P I dag er det jo Halloween, skal du åpne døra sånn, så tror jeg det blir suksess :D Kjøp noen slike øyeballe-drops, som du kan dele ut ;D Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP! Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... [B]Vurderer å anskaffe meg burka...[/B] :O

He he. Har du ikke en nabo du kan låne en av for anledningen. Her i Os treffer vi burka langs veiene støtt.... Tror ikke du hadde skremt så mange nei. Kanskje eldste sønnen min da ha var mindre. Han var livredd Hufsa i Mummidalen...

Hey.
Det er jeg fortsatt, and i am 18....
Fredly
Må gå med det til i morgen klokken halv 8. Og så skal jeg klokken 10 12 14 og 16 sove i 20 minutter, på kommando:P Når jeg gikk ute med mutter i stad, så begynte hun og le skikkelig av meg fordi alle som gikk forbi så på meg og lo:P Fader ass, nordmenn har ikke folkeskikk. Ikke le av de som er annerledes. (Det skal iallefall jg slutte med:P)

Sant, det... Man skal ikke le av folk sitt utseende.. Men du kan jo være glad det er halloween, og at du slipper å gå sånn alltid.
Aggi
[QUOTE=Fredly] Må gå med det til i morgen klokken halv 8. Og så skal jeg klokken 10 12 14 og 16 sove i 20 minutter, på kommando:P Når jeg gikk ute med mutter i stad, så begynte hun og le skikkelig av meg fordi alle som gikk forbi så på meg og lo:P Fader ass, nordmenn har ikke folkeskikk. Ikke le av de som er annerledes. (Det skal iallefall jg slutte med:P)

Sant, det... Man skal ikke le av folk sitt utseende.. Men du kan jo være glad det er halloween, og at du slipper å gå sånn alltid.
Hehe, det er lett og si det...
Men du har nok rett=) Skal holde meg innendørs i hele dag så, håper bare ikke fiskene mine bllir skremt til døde...
SoVe
[QUOTE=Aggi] Hihihi, du ser ut so en som har rømt fra en viss type klinikk ;P I dag er det jo Halloween, skal du åpne døra sånn, så tror jeg det blir suksess :D Kjøp noen slike øyeballe-drops, som du kan dele ut ;D Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP! Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... [B]Vurderer å anskaffe meg burka...[/B] :O

Nei, burkaen er for å ikke skremme folk! ;D
Odd Espen

Fy da. Ikke noe plystring i timen.

SoVe
Her i Os treffer vi burka langs veiene støtt...

Virkelig? Jeg har aldri sett noen bruke burka jeg - ikke i Oslo eller London heller. Hijab og abaya er det derimot mange som bruker. Nå har jeg ikke spesielt god greie på slike plagg, men jeg tror det er en god del sammenblanding ute og går.

*

Hva jeg holder på med akkurat nå? Skriver på oppgaven som er nevnt tidligere i tråden. Det går sakte. Og så forbereder jeg meg til å begynne i ny jobb (les: holde sånne som Odd Espen i ørene). Men det blir nok moro.
Sånn, da sov jeg enda 20 minutter til.

Da er det bare klokken 2,4 og 6 igjen:P
Åjoda, det var nettopp burka jeg mente iallefall. Ser flere sånne i Bergen, ja...
Håper du får lov å sove om natta også, da...
Jeg kommer visst ikke til å klare den sove testen, hvis jeg skal ha samme sort test! Det er absolutt umulig å sove bare i 20 minutter. Ikke kul om noen klarer å vekke meg...
Aggi
Håper du får lov å sove om natta også, da... Jeg kommer visst ikke til å klare den sove testen, hvis jeg skal ha samme sort test! Det er absolutt umulig å sove bare i 20 minutter. Ikke kul om noen klarer å vekke meg...

Tror jeg skal greie og sove om natten. Håper jeg..
Det som er så teit er at jeg sitter her med plaster og teip på hele kroppen, og så atpåtil en dum helsetrøye liknende ting på kroppen, OG hodet, som dere sikkert ser på bildene.
Det er lite behagelig...
Men men... Ellers har jeg det bra da=)
Aggi
Åjoda, det var nettopp burka [B]jeg [/B]mente iallefall. Ser flere sånne i Bergen, ja...

Jeg skjønte at du mente burka, for poenget var vel å skjule seg mest mulig. Men ser du slike i Bergen? Altså et helt tøystykke med "nettingvindu"? Eller mener du en type abaya med en form for niqab? *nysgjerrig* For det har jeg jo sett, men det er vel ikke det samme? Jeg har altså ikke voldsomt greie på dette selv, men jeg har aldri sett en burka i bruk.
Grete
[QUOTE=Aggi]Åjoda, det var nettopp burka [B]jeg [/B]mente iallefall. Ser flere sånne i Bergen, ja...

Jeg skjønte at du mente burka, for poenget var vel å skjule seg mest mulig. Men ser du slike i Bergen? Altså et helt tøystykke med "nettingvindu"?

Ja. Ikke noe man ser hele tiden, men jeg har sett det to ganger.
Inaktiv bruker
Har nettopp ternt agility med Dvergpinscheren min
Aggi: Ikke så ofte da, med andre ord.

Er forresten glad jeg slipper søvnundersøkelsesutstyret (og burka, for den saks skyld)!
Jeg er altså ikke med i noen søvnundersøkelse, men jag har faktisk nettopp sovet... ;P Det var deilig. Tror jeg hadde vært veldig sur på vedkommede om noen hadde vekket meg etter bare 20 minutter...
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Begby
Reklame for plussmedlemskap