Eivinds våte kasse(r) (side 6)

Me kappte nå i jaffal ei plate med bark til å den kappte me 44 cm brei og den klarte me ikkje sedda beint engong.
I dag ble lyskadden jeg begynte på skrudd sammen og står klar til å bli malt hvit. Så skal jeg bare fikle til slik at det er et håndtak og sette inn lysene. Har ikke bilde nå.
Nå som jeg ikke har så mye å gjør kan jeg legge ut noen bilder fra ferien min i Danmark. Må bare over på Macen for jeg har alle bildene der.
Bilde nr1 er av en skikkelig fet koi som gikk i lag med flere i en dam med en gang vi kom inn i Odense Zoo.

Bilde nr 2 er av en svær landskilpadde som sikkert var nærmere 1.5m lang.

Bilde nr3 er en Sjøku som bodde i lag med pacu, Oscar og red tail++
Bilde nr 1 er en Oscar.

Bilde nr 2 er meg som er ca 165cm høy sammenlignet med Pacuene bak i karet.

Bilde nr 3 er av en ca 50 cm lang plecostromus.
Bilde nr 1 er av en SVÆR skillpadde som gikk i lag inni et vivarium med øgler og 2 små skilpadder. Men det utrolige var at det var et ciklide par med yngel som faktisk levde oppi her. Så ciklidene klarte seg bra.

Neste bilde er av en europeisk sumpskilpadde. Den gikk i lag med masse frosk og flere artsfrender.

Og det siste er et akvarium der det var noen flotte ciklider og griseneseskilpadder. Synes det var så flott akvarium.

Alle disse er fra Vissenbjerg Terrarium.
Morsomme bilder, Eivind! Ikke ofte det er bilder av sjøkuer her inne, nydelige dyr
Inaktiv bruker
hei Eivind jeg har et spørsmål til deg.jeg har lest at du har 3 marsvin.men så lurte jeg på hvilken rase.du har av marsvin ?

med venlig hilsen david gabrielsan =
Jeg og synest sjøkuene er facinerende.

Men marsvina mine er bare pet, altså kjæledyr men 2 av dem er american crested, og det andre er hvirvel. Skal se om jeg ikke har noen bilder av dem.

Den som er lysebrun og hvit stripe på midten er ikke min. Hadde den bare på besøk litt for en kompis hadde ikke plass til alle på et tidspunkt. Den som er gamlest av dem 2 med "krone" er 2 år og dem andre er ca 6 mnd. Har satt begge i lag med en han i håp om barn
Inaktiv bruker
jeg ser et rosetmarsvin på bilde =
Ja Det marsvinet som er fremderst på det nedre bildet er det gamle mitt.
Hei.

Har du tenkt å melda deg i Jæren akvarieklubb ?
Eg og han Dipp som dere kjøpte akvariumet skal melde oss inn snart.
Eg har nettop meldt meg inn.
Har han vennen din også bruker her nne på AF ?
Eg har søkt litt i medlemslista men eg finner han ikkje.
Hvis han ikkje har bruker her, kor mangen akvarier har han ? og kva for noen typer fisker liker han ?
Han er ikkje her. Han har vel 4 stykk. 1 stort 3 små. han interreserer seg mest for kampfisk.
Nå i helga var eg på leir med 4H og på lørdag spelte eg paintball for første gong. Og det blir nok ikkje den siste. Det var skikkelig kult. Men vil ta det når det er litt kaldere sånn eg kan ha på meg jumper :P
En liten gledens dag.
I dag så ble det til at jeg bestillte 10 stykker corydoras pygmeaeneus. Totalt til 380 kroner. Gleder meg til dem kommer. Søte små! Må bare få bordet opp fort nå.
Hva er dettte???
Jeg kikka inn nå som lyset har lagt seg for å se etter gibbien min som jeg ikke så eller kjente tidligere en kveld. Da så jeg inn i hula jeg lagde i danmark. Der var det bare en acara. En hunn. Hun stod der hele tiden og såpå meg. Så såg jeg under at det var det egg! Så nå tror jeg kanskje at jeg beholder dem enda. Får se hvordan dem er med de andre fiskene. Har jo sett litt jaging hos acaraene men.
Egga klekkte og så noen wigglers men ser ikke noe til dem mer. Skal gå over til paletter heller. Ble ikke noe pygmepansermalle heller denne uka. Kommer nok neste uke. Da får jeg kjempegod tid til å innrede karet. Skal putte oppi cryptocornen min for den er så nydelig

I dag fikk jeg og min nydelige l malle lue. Den er tøff ass.
Der var det neste oppe
I dag ble 60 litern satt opp og fyllt med kirsebærreker. Her er litt bilder fra det.
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Rønning
Reklame for plussmedlemskap