Bildetråd katt (side 6)

Lissi87
Her er kattungene til Lolly=) [IMG]http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v264/171/4/891610720/n891610720_3639476_7508.jpg[/IMG] [IMG]http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v264/171/4/891610720/n891610720_3639477_7849.jpg[/IMG] [IMG]http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v264/171/4/891610720/n891610720_3639450_9147.jpg[/IMG]

viss kattene hadde vert så små å fine som deine Lissi hadde eg fått lov av mor til å ha katt
Nå er eg på beskøk hos ein dame som har ein katt på rund 15 år.
Det er en hunnkatt som heiter Jesper.
Den bli kjøpt som gutt-kattunge for 15 år siden.
Men då katten var noen år forsvant den og var borte i 3 dager. Og etter 3 dager var den heime igjen og etter hvert begynnete den å bli feitere og feitere og ein dag skulle ho ta Jesper for å kastrere den og då dei var for å kartrer den så dyrlegen at dette var ein hunnkat.
Så fant ho ut at den kanskje var gravid siden den var så tjukk og noen dager etter kom det 3 små søte kattunger til verden.
Og siden har dame-katten Jesper altid hetet guttenavnet Jesper

hehe
Hører ofte slike historier
Hiver på enda flere bilder av Ruslebiffen og Ricola To mer kunstneriske bilder av Rusle og et firedelt av Ricola fra den tiden hun var ganske mye slankere enn det hun er nå.
haha, den katta i stolen er en katt som har skjønt det. Hehe rå bilder
Ja, bare jeg fikk vår katt til å sitte slik. Jeg får nesten ikke lov å holde ham av ham. Bare far som får lov. Han er noe egoistisk og gammel. Han har en irriterende tendens til å gå inn og ut inn og ut.

Og du lissi87? Bare gi meg beskjed vis du vil at den grå katten skal få et hjem hos meg. Så skal jeg mase å mase Men vil mest ha 2 katter neste gang.
Barnefar tar ansvar. :-)
En dag tidligere i denne juli måned kom katten min Guffen hjem med en kattunge på slep!
Jeg antok det var en av naboens katter, knappe tre måneder gammel. Naboen har tidligere ytret sin overbevisning om at Guffen er barnekullets pappa. De har til og med kalt en av ungene for mini Guffen.
Tok han endelig litt ansvar som barnefar?
Han synes iallfall å vise forståelse for at dette er et barn, og godtok påhenget. Han lot kattungen spise av matskåla han har ute på altan. Og fulgte kattungen med overvåkne øyne.
Jeg fant ungen inne flere ganger i løpet av dagen. Den fant lett frem til åpne vinduer/dører.
For meg gjorde det ingenting, den er jo bare søt. Men det var jo ikke heldig for katten og dens eiere.
Nå var det nok noen som savnt den lille. Jeg tok kontakt med naboen.
De ble glade. Kattungen, med navnet Svarteper, hadde vært borte i fire dager. Gleden var stor da de kom og hentet den lille. Og Guffen var nok bare glad for å slippe barnevakt rollen særlig mye lengre. Når man er pensjonist er det hardt med slike små sprell levende orkaner.

mvh
EivindG
Ja, bare jeg fikk vår katt til å sitte slik. Jeg får nesten ikke lov å holde ham av ham. Bare far som får lov. Han er noe egoistisk og gammel. Han har en irriterende tendens til å gå inn og ut inn og ut. Og du lissi87? Bare gi meg beskjed vis du vil at den grå katten skal få et hjem hos meg. Så skal jeg mase å mase :) Men vil mest ha 2 katter neste gang.

Den gråe skal vi beholde selv=)
Dammed
haha, den katta i stolen er en katt som har skjønt det. Hehe rå bilder ;)

Hehe, hun har ikke skjønt det, men er såppass lat og feit at når vi setter henne slik, siger hun utover og gidder ikke flytte seg med det første :P
men, er det sunt at ho er så feit? Burde kanskje gi henne litt mindre mat?
Det at hun er så feit har ingenting med maten å gjøre. Det er veldig vanlig at hokatter legger på seg etter at de er blitt sterilisert, og hun er i overraskende god form med tanke på vekta. Leker med henne daglig slik at hun faktisk fysisk beveger på seg og hun lider ingen nød. Hun har faktisk gått ned 200 gram de siste 2 månedene Så lenge hun ikke veier over 10 kg er det ingen grunn til drastiske tiltak.
ok da så. Er rimelig uvitende når det gjelder katter, hehe. 10kg katt... O.o Stor pusekatt...
Altså, hun veier ikke 10 kg. Hun veier litt mindre enn 8
Majones
Altså, hun veier ikke 10 kg. Hun veier litt mindre enn 8 ;)

jada så jo at du skrev under 10kg, men jeg bare tenkte på en pusekatt på str med en mellomstor vannmelon... 10kg er ikke lite. hehe.
Vannmelonen vår (mobilbilder):
Her er søte lille Mons=) Han er den eneste hann katten fra et kull på 4stk og han skal vi beholde=) Resten av de søte små skal gis bort til dyrevenner=)
Her har vi Hans, min katt

han lever men er bare litt slapp etter en god middag
fant noen flere bilder av min flotte katt

på bilde 2 så ligger han i vasken å slapper av etter en slosskamp med en gaupe tro det eller ei

Inaktiv bruker
oeb
fant noen flere bilder av min flotte katt på bilde 2 så ligger han i vasken å slapper av etter en slosskamp med en gaupe tro det eller ei

hehe. han regnet vel med å bli vasket da vel
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap