Artemias akvarie (side 6)

Inaktiv bruker

koselig tråd, følger den videre

fortsatt god helg
Solosuper
koselig tråd, følger den videre:) fortsatt god helg:)

Takker

Go helg til deg og
Jeg skal bli bestemooor :d:d:d:d::d:d:d:d
Ancistrus-hannen ligger nå og vifter for bare livet inni "ancistrus-steinen". Bak ham i sprekken skimter jeg en svær klase gule,store egg. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xD

Han lå allerede i sprekken i forigårs, men da kunne jeg ikke se noen egg inni der. Hunnen så skikkelig shabby ut da. Full av skraper og småkutt. Skal si det tar på å legge egg :-S For i går var eggene på plass, og en stolt pappa ligger og vokter åpningen )))) Han tar små avstikkere for å jage vekk innpåslitne fisker og for å huke til seg en matbit. Men så er det rett tilbake til steinen sin Flinke, flinke fisken
Ok
Noe av forrige innlegg forsvant.

Jeg skulle skrive at jeg nå er usikker på hvorvidt jeg kan slamsuge, og hvordan det går med vannbytte når jeg har disse ancistrus-eggene i karet.

Bytter vanligvis et par bøtter vann hvær andre til tredje dag. Fiskene elsker å stille seg direkte under vannstrålen fra bøtta og få seg en dusj med friskt vann, hehe
Dårlig bilden men...
Her ligger den stolte pappan og passer en fin klase gule egg
Eggene er klekket!!|
Og babyene er vel en 3 dager gamle. Skimter dem såvidt sprellende i bakgrunnen når Pappa stikker ut en kjapp tur for en liten matbit. Gleder meg til å se om de vokser opp
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap