Den store Petrochromis tråden (side 6)

Evolution
skal du bestille fra dem? har også sendt de en mail for noen dager siden?

Svaret er JA. Direkte fra Der es salam og dermed rimeligere i pris.
Samme gamle fisker, men her kommer det noen bilder
Simoene har flyttet til Sogndal, og da skal jeg si det ble en annen farge på moshiene!! Simoene eide hele karet, så de andre var ganske kuet. Idag er både Macrognathusene og moshiene i hundre Kanskje det blir lek?

Først ut yellow moshi
Vibsi
Samme gamle fisker, men her kommer det noen bilder :) Simoene har flyttet til Sogndal, og da skal jeg si det ble en annen farge på moshiene!! Simoene eide hele karet, så de andre var ganske kuet. Idag er både Macrognathusene og moshiene i hundre :) Kanskje det blir lek? :) Først ut yellow moshi
nice nice
Macrognatus rainbow
En hissig Jæ...
Orthognathus tricolor
Har 6 stk Ennå litt små, men har hatt litt risting
Magnar Langeng
[QUOTE=Vibsi]Samme gamle fisker, men her kommer det noen bilder :) Simoene har flyttet til Sogndal, og da skal jeg si det ble en annen farge på moshiene!! Simoene eide hele karet, så de andre var ganske kuet. Idag er både Macrognathusene og moshiene i hundre :) Kanskje det blir lek? :) Først ut yellow moshi
nice nice
Hvilke fisker går dine moshi med Magnar?
Du verden for en forskjell. Nå er det virkelig gult vi snakker om her.
Flott fisk du har Vibsi. Da er det ingen tvil om hva du drømmer om når du snakket om 1200 literen.
Ja petroer har virkelig sjarmert oss!! Vi kommer med en bestilling til deg snart Badat! Ingen andre som vil være med på et petro bestilling da?
Tricolor har vokst masse siden vi hentet de fra deg Badat! Da var de ikke store fiskene Skal vel litt til for å ikke vokse når vi forer 5-6 ganger for dagen hehe
Magnar Langeng
De har hele 600l alene

Hvor mange har du da? De vokser vel godt i den store tanken
Når skal du prøve deg på Petro Badat?
Tja... Jeg begynner å tenke på Petro, ja. Har et ledig 720 liter. Hvor mange er det passer antall Petro i et 720 liters kar? Har aldri holdt dem før så er litt usikker med tanken på temperament deres. Kanskje finnes det en litt snillere Petro.
Trewavasae er jo kjent for å være rolig og kan holdes sammen med tropheus også. Nå har vi ca 30 petro i 720, og det er nok god plass til 10 mer Det er som med troffer, jo flere jo bedre!
Jeg syns du skal hive deg ut i det! Så bestiller vi masse spennende fra Afrika
Jeg tenker faktisk alvorlig på saken. Vil helst ha et 1200 liter som Frode sin. Det hadde vært perfekt. Få vel se etter store kar heretter.
Ja, Trewavasae på hjemmesiden min er ikke så verst. Den er Dans bilde.
Hei Anton.

En av de vakreste petrochromiser jeg har sett
Er de viltfangede og hvor mange har du??

Mvh Roger
nej dem är inte vf dem är tömda ur en vild hona i sjön vid katumbi point
jag har 12st 4+8 ca 15cm . Ja visst är dem vackra
såg den videoen på ciklid.se idag og ble sittende å måååpe De var nydelige! Er det mulig å skaffe flere til meg?
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap