Discus bilde tråd (side 6)

...dette blir som mor/sønn, svigermor/svigerdatter forhold og alle andre moderne varianter av egoistiske ytringer av den som ønsket at andre var som en selv....!

Fisk i fangenskap gir eier en tilfredshet... (nå er jeg mild....). Ser ingen grunn til at vi hugger løs på hverandre, når våre kjære fisk betrakter oss gjennom velpolerte og/eller gjennomgrodde glass, der vi haster løs på våre tastaturmaskiner med uoppløselige hastigheter via våre velutbygde bredbåndsoverføringer inn på dette og nettakvariets fora......
Våre fisk blir hva vi gir dem, la oss dele hverandres erfaringer for så å gi dem de beste vilkår, at oppdrett er komersielt er noe vi må forholde oss til, men det gjelder også import av viltfanget...

...så tilbake til tråden, beklager.....
2nelise
[QUOTE=Donald]Hæ? nå må Donald skjerpe seg litt her. hei, vent nå litt - er ikke Donald moderator på et annet forum? Du er vel ikke her inne for å lage kvalme eller?
Det første kan eg bekrefte. Det andre gidder eg ikke engang kommentere; eg bare finner meg en ny tråd å følge med på...
Flotte fisker Discusheave, og slettes ikke ulik mine Red Rose .

Jon
Flotte "F1"ere !!!! Gratulerer så mye! Regner med at du kommer til å observere "gjengen" nøye framover..og forsikre deg om at småtassene vokser og spiser som de skal :=)
Ny fisk
Takk for tilbakemeldinger, synder blandt de lærde gjeldende VF, men jeg forer slik at de har kulemage gjennom dagen (4-5 foringer og 12 timers hvile om natta), vannet går gjennom 40 l sandfilter og 100 liters kubene sirkulerer 200 l pr time, slammer bunn ca 5 liter før natta kommer. Mat er 33 % granulat, 33 % reker og 33 % oksehjerte fra Fina Fisken blandet, most og frosset.... Skal lage meg blogg, driver parallelt med ombygging av kjeller rommet, sluk, fliser, flytting av varmtvannsbereder samt rør fra vegg til tak for å utnytte plassen!!!
Grattis med egg da ciklidesyka!

Jeg har gjort kardinalsynden jeg i kveld...hehe..

Har satt sammen i lekskar følgende 2 fisk:

HANN: Brilliant turkis 19 cm, oppdrettsfisk
HUNN: Rio Uatuma blå 17 cm, viltfanget

Disse har gått sammen i en 720 og hannen har flørtet åpenlyst med henne en stund. Ser også nå at han er veldig interessert rett etter flytting. Nå spiser de også får vi se hva som skjer de nærmeste dagene, ukene, månedene...

Forøvrig driver F1 paret mitt å tester potta i ett annet lekskar her..pluss at en VF Heckel dame prøver seg på en Stendker i 720-en

Discussætre: Høres ut som om det blir noen spennende mixer framover! Det er nok sundt å få inn litt nytt blod i "kulturdiscuslinjene" ( Bare ordet "kulturdiscus" gir meg kløe..") Å sprite opp med VF-power kan nok styrke linjene på sikt, og det er jo friske og sterke fisker vi ønsker å ha i våre akvarier) Stå på!
Discusheaven
Far vf alenquer Mor rose red

Må rette deg faren er VF1 ikke VF
Det er en trykkleif. He He
Lurer på det samme som deg Håvard. Ser noen som bruker VF1. Kanskje noen kan forklare hva som menes med dette?
Vis dul ler er opp forbil!!
Vidar Alfei
Lurer på det samme som deg Håvard. Ser noen som bruker VF1. Kanskje noen kan forklare hva som menes med dette?

vi er ferdige me det han hade skreve feil og har siker ment VF eller F1
Lurer fortsatt på hva som menes med VF1? Ser at Betine selger "Alenquer VF1".
Pussig! Ser det blir nevnt tidligere i tråden av en tredje person. Det er tydeligvis noe smittsomt som går

Skal ikke kverulere mer om dette
Har lest litt på nettet, men ikke funnet noe eksakt svar på hva VF1 er, men jeg tror det kan være at VF1 fisk har feks. en VF far og en F1 mor eller omvendt.

Hva mener dere?
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap