Jørn hennings akvarie og fisker (side 6)

C123 bilde av han og en rund hun ..[External Image]
C091
C091 en veldig flott corydoras syntes jeg..noen av hunnene i denne gruppen her også er gode og runde, så jeg håper på at det blir noen egg etterhvert..[External Image]
C065
Lenge siden jeg har lagt inn et bilde av disse nydlige fisken...C065 ikke så veldig vanlige i akvarie hobbyen dessverre.[External Image]
Cw022
dette er også en veldig flott corydoras CW022..har hatt fiskene i en lang stund nederst i den ene akvariereolen. Dette er en av corydoras artene som også skal ha litt kaldt vann i forhold til mange av de andre artene.
To gode dager
disse to dagene har vært veldig produktive hos noen av artene her hjemme, endelig har C parallelusene lagt befruktede egg. noe som er veldig morro siden dette ikke er en av de mest vanlige corydoras artene. C065 holder på nå..og både CW010 og CW023 har lagt en god klase av egg på akvarie glassene. bilder i samme rekke følge.
Akvarie reol nr3
dette er nye bilder av reolen med alle akvariumene i gang... 8*45l.
Cw009
et bilde av CW009, dette er den flotteste varianten av lasere syntes jeg. CW009, grenn laser gruppen jeg har her hjemme er 8 stk VF, noen av de ble fanget i Peru i fjor og noen i år.
L107/l184
et bilder av L107/L184 dette bilde er to hanner.
L107/l184
Jørn Henning Flåten
et bilder av L107/L184 dette bilde er to hanner.
denne fisken har jeg en gruppe på 5 stk av en veldig flott ancistrus syntes jeg.
L046
I går flyttet jeg gruppen på L046 over til et nytt kar. Da jeg hadde fanget inn fiskene så manglet det ett individ, men jeg tenkte at den ligger sikkert sammen med noen av de små røttene som ferskvannstangen er på. Alt ble flyttet over til det nye hjemmet deres, men jeg så ingen fisk..:-/ %&#¤!? Tenkte jeg er du henn!?! Ingen fisk og se.... Jeg tømte det gamle karet, og leitet over hele gulvet.. Men uten resultat, så jeg håpte at den bare gjemte seg på en eller annen lur plass. I dag under det nye akvariumet lå denne.. arg!! at det går an!!
C boesemani
noen bilder av en annen nydelig corydoras C boesemani, jeg har en liten gruppe på 6 stk som er kjønnsmodene, så jeg håper på at det kan bli noe fler av disse etter hvert..
Så utrolig mange fine Corydoras du har!
Det er jo nesten så man begynner å sikle etter å ha sett bildene dine HEHE
Utrolig dumt at den Zebraen døde, det er jo så fine fisker og ikke akkurat en av de billigste heller kansje.
Men hvis du får alle de C. gracilisene til å vokse opp og bestemmer deg for å selge noen av dem har du nok tjent inn zebraen fort

Denne tråden må jeg nok følge med på, skjønner jeg
Hei
Jeg takker..vel det er så med bildene.. ble en litt dårlig start på tråden med mye prøving og feiling med kamera..men men. Ja det er kjip det med l046 men det nå så..:-/. C gracilisen er ikke en av de mest vanligste corydorasene så det er bra og få spredd den i akvarie Norge.
Neida, bildene er da bra de så lenge man klarer å se både fisken og mønstrene på den.
Den Boesemani var forresten veldig fin og det var ikke så veldig mange bilder i basen av den hint, hint... hehe
C boesemani
Det kommer nok fler etter hvert tenker jeg..
C parallelus
Et bilde av C parallelus med egg.. disse fiskene har lagt egg en lang stund nå, men det har vært mange ubefruktet så det ser ut til at de begynner og få teken på det nå...
C robineae
En veldig aktiv corydoras som også skiller seg veldig ut fra mange av de andre C mallene. Denne corydorasen liker og svømme mer i midtsiktet i akvariumet en på bunn..[External Image]
Noen bilder av kirsebær reker
en hunn med masse egg, litt artig og se på hvordan hun renser og pleier eggene som hun bærer på.[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap