NattChat (side 6)

Anders K
Er det noen som er litt teknisk flinke her, eller bare har erfaring med dette? Jeg vet det blir litt feil å spørre her, men det kan jo hende noen har svaret ;-) Til den nyeste reolen jeg kjøpte fulgte det med utvendige filtere til alle akvariene, deriblandt 3 Eheim Pro 2224. De virker utrolig kjekke og praktiske, men undrer meg over; hva er den spaken på bildet til? Det er en på hver side av vannslangene, hvis det var mulig å forstå, og det står On og Off på hver side. Man kan ha spaken midt i mellom, for eksempel. Derfor lurer jeg på; er dette altså vannstrømmen som kan justeres? Jeg har ikke testet filterene enda, så jeg vet ikke hvordan de fungerer. (Se bilde)

Er ikke det "aquastopp" da?
Når du kopler av slangene setter du de på "off" og løfter hendelen. Så er slangene tette når du tar de av.
Så kan du i tillegg justere vannstrømmen når det er i drift om du skulle ønske det.
En nattchat! Høres ut som noe for meg.
Kommer alltid for sent til denne natt-chatten jeg, alle har lagt seg da.
En ekstrem morgenfugl-chat hadde vært noe, men der hadde jeg muligens blitt sittende å chatte alene...
Du er da ikke for sen, jeg har ikke lagt meg i hvert fall! :P
Hehe Se der ja, godt det er flere av oss

Nå har jeg sittet og redigert så mye bilder av biereker at jeg ser striper overalt, og tro det eller ei, man blir trøtt av det også!
Jeg skulle jo skjønt det for lenge siden, nytter ikke for akvarister å telle sauer, det er reker i stripete pysj som er tingen

Nå skal jeg prøve å finne den puta jeg burde vært på, ha en fortsatt fin natt/morgen alle sammen
Plussmedlem
Geiren
Er ikke det "aquastopp" da? Når du kopler av slangene setter du de på "off" og løfter hendelen. Så er slangene tette når du tar de av. Så kan du i tillegg justere vannstrømmen når det er i drift om du skulle ønske det.

Takk, Geiren! Det var noe sånt jeg tenkte selv også, egentlig, men jeg var jo ikke helt sikker, for har aldri hatt denne serien før
Nå skal jeg huske å skrive her! Er det noen på her ikveld? Idag måtte jeg virkelig stoppe megselv fra å starte opp resun-karet mitt igjen, huff har inderlig lyst :p men vet at jeg ikke får til å gjøre det "fint" nok. (så hater jeg runde kanter)

Plussmedlem
Fant igjen denne, jeg! Hehe

En tråd for de som måtte sitte oppe når det ellers er lite som skjer på dette forumet. Da kan det jo alltids være noen andre natteravner her inne å "tørrprate" litt med...
Juhu! Underholdning til nattmaten, ikke verst
Skulle hatt chat på Hovedsiden uansett vært SÅ mye mer hyggelig her inne da
Ingen andre som sitter på akvaforum i natt mens man egentlig burde lagt seg for lenge sia?
vi fra sarp er oppe hele tiden :P
Ja insomnia'en er sterkt represntert i denne byen;
Er det noen moderatorer som kunne ha nevt det til admin?
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap