Velkommen til min nybegynnertråd :-) (side 6)

Haha, jo det er nok best å bare flytte dit det er billigst :-P
Masse rimelige boliger i kjørbar avstand til Aquamanias.. hehe
Hehe! Nei det blir nok ikke flytting før jeg skal til Trondheim for å studere på NTNU, men det er noen år til.
Har fått en liten kattepus, og her er en video av dens første møte med fiskene.

>>>TRYKK HER
Ser du har samme akvarium som jr har her, trodde han hadde rekord 600 jeg men ser nå at det er korall som du har..

Du har også molly, så da kommer spørsmålet.

Har du sikret hullet i lokket over pumpa???

Her har en molly fluktet på natta, fant den igjen 2-3 meter unna karret om morgenen.
og eplesneglen hans har vi funnet på golvet et par ganger, heldigvis så tåler epler noen turer i friluft, men var værre med mollyen..
Kabe111
Ser du har samme akvarium som jr har her, trodde han hadde rekord 600 jeg men ser nå at det er korall som du har.. :) Du har også molly, så da kommer spørsmålet. Har du sikret hullet i lokket over pumpa??? :) Her har en molly fluktet på natta, fant den igjen 2-3 meter unna karret om morgenen. og eplesneglen hans har vi funnet på golvet et par ganger, heldigvis så tåler epler noen turer i friluft, men var værre med mollyen.. :(

Dette slipper du om du har dekk glass eller heldekkende lyr armatur
Har ikke sikret hullet over pumpa, men pumpa er jo der i tillegg til to ledninger, så jeg blir imponert om de klarer å hoppe ut. :-O
LOFFA
[QUOTE=Kabe111]Ser du har samme akvarium som jr har her, trodde han hadde rekord 600 jeg men ser nå at det er korall som du har.. :) Du har også molly, så da kommer spørsmålet. Har du sikret hullet i lokket over pumpa??? :) Her har en molly fluktet på natta, fant den igjen 2-3 meter unna karret om morgenen. og eplesneglen hans har vi funnet på golvet et par ganger, heldigvis så tåler epler noen turer i friluft, men var værre med mollyen.. :(

Dette slipper du om du har dekk glass eller heldekkende lyr armatur

Det er heldekkende lysarmatur, men det er hull til ledninger..

Kontorstol:
Det samme sa jeg til jr for et par måneder siden da han syns hullene var store.. Jeg som bedrevitende voksen sa at det var det ingen fare for... Kan vel si at jeg fikk bare høre HVA VAR DET JEG SA!! Da vi fant den største mollyen 2-3 meter unna karret..

Og eple sneglen hans er voksen og ikke spesielt "tøylig" men likevel har han kommet seg ut 2 ganger.. Hehe..
Lekkert kar! Likte oppsettet veldig godt!
fiiiiiiin pus!! åh jeg savner kattunger!

Mine sitter også sånn, ikke like iherdig, men når jeg løfter en stol fram mot glasset for å hvile akvariebøttne på, så kommer de stupende og skal sitte på!
Lenge siden jeg har postet her nå, men det er ikke så veldig mye som har skjedd. Har hatt mitt første sykdomutbrudd. Kjøpte en Black Molly hann, men den var syk og smittet en av hunnene, men det er 4 uker siden så karet i hvert fall friskmeldt. Ellers lurer jeg på å kjøpe noen tetraer eller noe annet spennende til toppskiktet.
Har for tiden problemer med lyset i akvariet. Det kan være på i noen timer, og så slår det seg av i et par dager før det vil på igjen. Får nok et nytt på garantien.
Kontorstol
Har for tiden problemer med lyset i akvariet. Det kan være på i noen timer, og så slår det seg av i et par dager før det vil på igjen. Får nok et nytt på garantien. :)

Innebygget timer..... hehe
Innebygget random timer som helst vil slå av lyset, ikke spesielt nyttig.
Nytt lys har jeg fått, den siste black mollyen har flyttet ut og en ny plante har flyttet inn. I tillegg har jeg omøblert litt på bunnen.

Fikk du nytt lys på garantien?
Fikk det på reklamasjon, swå det ordet seg heldigvis.
Jeg frykter at kampfisken min har fått bukvannsott, og dersom den ikke er bedre i morgen må den nok avlives.
I dag har det vært blandede følelser i akvariet. Kampfisken måtte avlives, men jeg har kjøpt to nye fisker. En fullvoksen C. Trilineatus og en Aspistogramma Cacatuodies. De virker litt skeptiske til sitt nye hjem, men begge har spist ved fôring og det er alltid et godt tegn.
Tilfeldig bekjentskap
© Bente Børresen
Reklame for plussmedlemskap