- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Slik var det og sånn blir det. (side 6)
Slik var det og sånn blir det. (side 6)
Inaktiv bruker
Så er det jo dem som ikke klarer å la vær å gi andre negativ kritikk, jeg druker bare å late som at deres komentarer ikke eksisterer, litt som blokking.
Heheh, ga Anna-Mona fersk seifilet, mumse mumse, klovnene vil så gjerne a den. :p Skal ikke være lett nei. :P
Heheh, ga Anna-Mona fersk seifilet, mumse mumse, klovnene vil så gjerne a den. :p Skal ikke være lett nei. :P
Postet 27.12.12 kl 21:59
Inaktiv bruker
Hahahah, fant et gammelt bilde fra da jeg var liten. Stakkars koier...
Postet 28.12.12 kl 17:57
Inaktiv bruker
Er på besøk hos mine foeldre i helgen, kjenner at det er litt rart og ikke høre dur fra karene, eller å sitte på kveldstid å se inn i saltvannskaret å finne alle de rare skapningene... :/ tror jeg må gå å finne fram den gamle bollen å late som det er noen skapninger oppi der. ;D heheh, eller bare få en av kattene til å legge seg å sove i den... De liker jo sånnt. ;P
Har nå bestilt ny karet på 375L Blir saltvann med 70L sump. Aquamedic blue 1000 og en Power LED med HQI lys. Ser frem til det, kanskje jeg endelig kan få meg en bicolor. Så har jeg også bestilt meg et mandarin par jeg skal ha i 130L
Ny året skal bli så bra.
Har nå bestilt ny karet på 375L Blir saltvann med 70L sump. Aquamedic blue 1000 og en Power LED med HQI lys. Ser frem til det, kanskje jeg endelig kan få meg en bicolor. Så har jeg også bestilt meg et mandarin par jeg skal ha i 130L
Ny året skal bli så bra.
Postet 29.12.12 kl 00:52
Postet 29.12.12 kl 01:16
Inaktiv bruker
heheh, tror jeg kommer meg hjemm før jeg får tak i sånne. ;P Får lage noen pappfisker å ha i. xD
Postet 29.12.12 kl 01:18
Postet 29.12.12 kl 01:24
Inaktiv bruker
eer jo bare å la vær å ha vann i.
Postet 29.12.12 kl 11:25
Inaktiv bruker
Hm, siden jeg trives så godt på reeftalk tror jeg at jeg skal bli litt mer moderat her inne. Der har de fleste en god tone og man får skikkelig service fra admins... reeftalk.no
Postet 29.12.12 kl 23:05
Inaktiv bruker
Hm, er så mye spydigheter og kvalme blandt folk her, en kamp om å være best... Er man ikke her for samme hobby og gleder? Kan man ikke formulere seg på en skikkelig måte selv om man er uenig? Selv prøver jeg og overse folk som heletiden skal rette, men av og til så er nok nok...
Postet 30.12.12 kl 01:06
Inaktiv bruker
Er hos mine foreldre denne helgen og var på joker å handla, møtte e som driver med akvarium, han fortalte at han syntes at det var så mye jobb så han vurderte å slutte. Spurte hvorfor han synte det var så slitsomt. Hans metode var, - bytte vann 2ganger i uken, -tottalrensing av filter en gang i uken. -vaske glasset innvendig (uten såpe) hver dag og rote opp all sand hver måne... -_- måtte jo sukke litt her ja... Skjønte godt at det ar mye jobb. Man kan jo ikke forlate sånt, akvariumet er bare 65L med 10 neontetra og alge fisker sa han, jeg gav han non tips så skal han komme og få filterguffe og låne reserve filteret i noen måner.
Postet 30.12.12 kl 16:38
Postet 30.12.12 kl 19:23
Inaktiv bruker
Ikke sant. men det var jo med han som de aller fleste, han hørte på dyrebutikken. :P
Postet 30.12.12 kl 19:32
Inaktiv bruker
Da har jeg dratt hjem til meg selv for å dra på jobb... Men i kveld drar jeg tilbake til foreldrene mine igjen. Har bare mobilen så det er ikke så lett å skrive. Har vert å lyst litt i karene, ikke mye å se men palettene har gjort enda ett forsøk på å formereseg. kanskje det er yngel når jeg kommer hjem igjen på i morgen. skal se om jeg får tatt noen bilder etter jobb. Godt Nytt År!
Postet 31.12.12 kl 08:54
Postet 31.12.12 kl 13:10
Postet 31.12.12 kl 13:14
Inaktiv bruker
Ja, jeg håper han får det til nå.
Det er en pysjamasfisk, blackdot cardinal, flotte saltvannsfisker som lever i små grupper.
Godt nytt år mona.
Det er en pysjamasfisk, blackdot cardinal, flotte saltvannsfisker som lever i små grupper.
Godt nytt år mona.
Postet 31.12.12 kl 18:04
Inaktiv bruker
Godt nyttår heidi, ja, møffin hun stakkars må være alene i kveld.
Postet 31.12.12 kl 18:05
Inaktiv bruker
Da er det tilbake til hverdagen, endelig må jeg bare få uttrykke, kanskje jeg får litt mer tid til å ta meg av akvaiumene. Har Holdt vannbytte rutinene, men må klippes litt planter og skrapes litt alger i saltvannskaret.
Må fikse litt i min kjæres guppy akvarium. ;P
Hjelpe Svigermor med sitt kar og han som skulle ha filter guffe, skal få det.
(Filteret henta han i går da vi var hjemme en sartur)
Dette blir et godt nytt år, med 450L saltvann og utskifting av ferskvannskar.
GODT NYTT ÅR IGJEN! ;P
Må fikse litt i min kjæres guppy akvarium. ;P
Hjelpe Svigermor med sitt kar og han som skulle ha filter guffe, skal få det.
(Filteret henta han i går da vi var hjemme en sartur)
Dette blir et godt nytt år, med 450L saltvann og utskifting av ferskvannskar.
GODT NYTT ÅR IGJEN! ;P
Postet 01.01.13 kl 11:50
Postet 01.01.13 kl 15:02
Inaktiv bruker
nei, blir bare å bytte om litt, aquastabilen skal ut og det jeg har som saltvann nå blir ferskvann.
Postet 01.01.13 kl 15:20