Gjeddetannkarpe (side 6)

Utrolig valpete utseende med de store tallerkenøynene
Nå har ynglenen stabilisert seg. Det gikk altså bra, som forventet

Jeg har ikke observert at dem spiser enda, men siden de driter må de nødvendigvis ha spist, tror jeg ihvertfall.
Grattis.. håper du klarer å fore opp alle da
Skal du fore med artemia?
Er de store nok for nyfødte guppyunger?
De spiser levende mygglarver, levende dafnier og levende artemia.
Hei Håvard!

Hvor finner du dafnier på denne tiden av året? Har selv et flott vann med mye dafnier som "nærmeste nabo", men nå i vinter har det vært lite. Har du foresten prøvd deg på "oppdrett" av dafnier?
Det er mest mygglarver, og noe smått som jeg trodde var dafnier. Er ikke sikker, men det er ihvertfall mat

Fanger mat i vannet på Hillevåg.
OK! Når vannet tiner, får jeg ta håven med og se om det blir noe levendefôr fra Myravannet på meg. Lykke til med oppfôringen!
kjempe stili! drit kult! fikk lyst på jeg og men det passer ikke i karet akkurat.
De bør ha et eget akvarium, ja

Mine yngel er forløpig så små at de kan dele akvariet med Kirsebærreker og Humlereker..
ja, tror tetraene går fort bort hvis jeg får noen sånne...
Joda... Venter på kull nummer 2. Regner med at de popper ut i løpet av en uke. Av praktiske hensyn har jeg gitt bort hele kull nr. 1 til John Morten Jensen. Det er vanskelig å holde flere kull pga kannibaliame.

Når det gjelder kull nr 2 håper jeg på et stort antall som jeg kan fore opp og ta med til BLA auksjonen i England den 3 April. Paret mitt har det bra og jeg håper jeg er tålmodig nok til å holde dem til de er helt utvokste.
har du nye bilder? hva solgte du kull nm. 1 får pr. stykk? vil bare vite hva noen så kule fisker koster
Jeg ga dem bort. Har ikke tatt flere bilder.
Er kull nummer 2 kommet nå? Så ikke ut som det var mye om å gjøre sist jeg var innom
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap