Tropheus Bilder (side 60)

Fine bilder Stig.
Jeg vet du tar godt vare på fryene.
De finnes det ikke mange av...
Mange mener de er litt kjedelige, de fryene, men det klarer jeg ikke å se!! Knallfine!
Nettopp, skjønnhet er opp til øye som ser.
Til en viss grad gjelder det også kvalitet.
badat
Nettopp, skjønnhet er opp til øye som ser. Til en viss grad gjelder det også kvalitet.

Det er helt klart! Jeg fks, syns at ikolaer med litt smalere bånd er penere enn de som nesten er helt gule.. Tror ikke det er mange som er enige med meg i det for å si det sånn!

Badat, sender deg en mail etterpå.. Du skal ha litt penger for "barnepasset"..
Ja da var nye fiskene kommet i karet og roet seg ned såpass at vi kunne ta litt bilder
Det gikk ikke mange dagene før det var full leking i canary cheek karet og her kommer noen bilder av fiskene,pluss en hunn med egg
hvordan går det med lunangwaen med egg?
Fått noe nye med egg?
joda trur nok at det går bra med hu ja... tror ikke det er noen andre med egg. tror det bare ble med litt lek ja... har golden yngel her da
Bra hun ikke slapp dem under flyttingen.
Golden yngel er jo kjekt, men det er feil sjø hehe :P
hehe ja det var det da...

ja var litt overrasket at hu ikke hadde spyttet dem ja. men gla for at hu ikke gjorde da seff.
blir spennende å se hvor mange yngel hun får. De har jo ikke lekt så mye før og de første gangene er kullene små 2-6 stk..
tja vi får jo se da. men yngelen kan være sammen med de store sant? de blir ikke spist de?
spørs hvor mange gjemmeplasser det er. De blir spist visst ikke. Men ikke gjør om på karet uten å ta ut all fisken og sitt dem sammen igjen samtidig etterpå. Begynner du å flytte på ting uten å ta ut fisk kan eg nesten garantere fiskedød som følge av stress eller slossing. Dyrbar lært lekse fra oss...
Da var 720 literen klar med ny rocky 4 bakgrunn og 20 stk bulu point og en liten gruppe med kasakalawe Her kommer noen bilder av karet og den nye gjengen. Dette karet står i stuen
Noen bilder av Kasakalawe og 2 stk hesteneser
Tropheus duboisi, "maswa".
Bli inte chockade nu men jag har faktiskt en liten grupp Tropheus duboisi, "Maswa". på 10 st och sedan har jag fått 9st yngel.

mvh Kjell
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Arne Eriksen
Reklame for plussmedlemskap