Mange bøtter vann.. (side 62)

God bedring! Håper de finner ut av det så du blir kvitt det snart. Ikke gøy å gå rundt sånn, ødelagt hele julemiddagen og eller?
neida, oppdaget det ikke før på mandag el tirsdag forrige uke. merker at jeg er sliten. altså, har hatt en lang ferie og skulle vært opplagt.. men jeg er bare sliten. jikke morro å starte året med 3 legebesøk første uka... har allerede fått kommentarer at jeg er mye hos lege =/

er vel bare ekstra gåen i kjeven idag etter all pirkinga til tannlegen

og ja anne, blir med den 14. jeg. spøker vel bare litt for møtet den 29... den dagen skal jeg nemlig trekke visdomstann nr 3 :p men blir vel bare å dope meg ned litt, så er jeg med. må bare få noen til å dobbeltsjekke referatet før det publiseres så det ikke blir for mye fantasier ut av det :p
Sliten etter ferien her også, typisk nok skikkelig forkjøla og feber nyttårshelga og nå har jeg mistet stemmen helt. Tror de må flytte jula til en årstid vi er mindre syke
mange på jobben som har liggi rett ut i jula og. har vel intrykket av at det har vært mye sykdom generellt denne jula her. irriterende, men lite man kan gjøre med det.
Nytter nok ikke å kreve ny jul nei Nei, komme meg i seng nå - så kanskje jeg er litt mindre trøtt i morgen tidlig. Natta! Tror du forresten ikke jeg fant en enslig yngel til i dag i flyteplantene? Denne gangen en killi i Afrika karet utrolig morsomt med sånne overraskelser
ja, skal nok karre meg i seng jeg og

hehe, mer mysterieyngel! jeg så en liten blåstripete sak i 96 litern. så den venusynglen overlevde. enda det går et powerhead i det karet med kun ei rist. mon tro om den overlever 8 pennefisk. og jeg forer ikke for ynglen...
Utrolig hvordan noen klarer seg Skikkelige survivors! Nei, nå sengen - at det skal være så vanskelig å komme seg i seng gitt!
IDAG er jeg stupetrøtt. :p

og tror neimenn trillene prøver å leke. igår satte jeg inn en trillemann og 8 pennefisker.. de spratt ikke unna da jeg nermet meg heller. vel mye mindre enn vanlig. fikk tatt noen bilder, men nå må jeg skynde meg på jobb :p
pennene er ganske frampå idag, heldigvis. skal prøve å gi dem røde myggiser i kveld.
trillene ser ikke ut til å ha lekt ordentlig, ser hvertfall ikke et eneste egg eller spor etter det. men de var ute, de stormet ikke ågjemte seg selv om jeg sto helt nærme. til og med 1 melanotaenia og to cw23 kom frem mens jeg sto der. utrolig. synd vannet er litt grumset... gjør bildene uskarpe. mer jobb i redigering for meg :p
vel, ser ut til at pennene liker yngelfor beregnet på betta.... forer jo venusynglene med dette, og slapp oppi ei skei bare for å teste responsen. og jaggu gikk det ned :p så ble det myggisfest, tok og hakka de litt opp, så ut til at de prøvde seg hvertfall. og coryene gikk jo bananas som vanlig.

starter med å spamme litt fra idag tidlig :p

synd dette ble uklart
[External Image]

vareopptelling. minus 2!
[External Image]

flørt
[External Image]
halvdårlige pennebilder
[External Image]

[External Image]

triller som brydde seg lite om meg. disse bildene er store, klikk for full størrelse
[External Image]

[External Image]
De var stilige de pennefiskene. Har egentlig aldri hatt sansen for de, men med slike bilder så ser det ut som jeg ombestemmer meg
hadde ikke sansen for de inntil jeg så de i butikken jeg ;p

tok en drøss med bilder da jeg kom hjem ikveld, mange ble faktisk bra. en melanotaenia gikk berserk, og bildene jeg tok ble overaskende veldig bra, mange av de. av de bildene jeg har tatt de siste dagene har jeg funnet kandidat til fotokonken og :p må bare ordne med størrelsen og fikse litt ^^
sånn, da trenger javamosen bare vokse seg til
hvor mange reker greier du å finne? :p
[External Image]
Jeg ser iallefal 5, kanskje 6.
Den rota er nesten lik den jeg har i karret med mine blue pearl, så morsomt
minste redmooren jeg fant. svindyr og :p
den spenner litt mot glasset, så bare håper det ikke spenner for mye.. men den holder seg hvertfall på bunn slik ^^


trilleflørt
[External Image]
Det ble kjempefint med den rota Og mosen vokser og vokser Hadde tilsvarende rot i spenn i 54 literen og det gikk i alle fall bra

Får ganske lyst på sånne penner kjenner jeg. Hvordan oppfører de seg? aktive? stimer? Hvor svømmer de?
tja, hvordan det.. jeg har hatt dem et døgn, hvor jeg har vært bort mesteparten av tiden...

.. sånn!
[External Image]



de skal visst stime ganske bra, men jeg har bare 8. de gjemte seg første kvelden, holdt seg lavt i karet. nå er de høyt oppe. de er visst gode hoppere, er kjøttetere, raske, men rolige fisk. bare håper at coryene ikke blir for voldsomme for dem :p merket at jeg måtte strupe vannstrømmen i karet og.
Inaktiv bruker
veldig fin rot du har fått deg der. og de pennfiskene var kule syns jeg.
men kan noen si meg hvor man får tak i så store røtter? her finenr jeg bare små(sikkert jeg som har vært innom feil butikk bare, som vanlig)
Tilfeldig bekjentskap
© Robert Arntsen
Reklame for plussmedlemskap