- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Mange bøtter vann.. (side 62)
Mange bøtter vann.. (side 62)
Postet 05.01.09 kl 23:09
neida, oppdaget det ikke før på mandag el tirsdag forrige uke. merker at jeg er sliten. altså, har hatt en lang ferie og skulle vært opplagt.. men jeg er bare sliten. jikke morro å starte året med 3 legebesøk første uka... har allerede fått kommentarer at jeg er mye hos lege =/
er vel bare ekstra gåen i kjeven idag etter all pirkinga til tannlegen
og ja anne, blir med den 14. jeg. spøker vel bare litt for møtet den 29... den dagen skal jeg nemlig trekke visdomstann nr 3 :p men blir vel bare å dope meg ned litt, så er jeg med. må bare få noen til å dobbeltsjekke referatet før det publiseres så det ikke blir for mye fantasier ut av det :p
er vel bare ekstra gåen i kjeven idag etter all pirkinga til tannlegen
og ja anne, blir med den 14. jeg. spøker vel bare litt for møtet den 29... den dagen skal jeg nemlig trekke visdomstann nr 3 :p men blir vel bare å dope meg ned litt, så er jeg med. må bare få noen til å dobbeltsjekke referatet før det publiseres så det ikke blir for mye fantasier ut av det :p
Postet 05.01.09 kl 23:13
Postet 05.01.09 kl 23:23
Postet 05.01.09 kl 23:26
Postet 05.01.09 kl 23:30
Postet 05.01.09 kl 23:32
Postet 05.01.09 kl 23:35
Postet 06.01.09 kl 06:39
pennene er ganske frampå idag, heldigvis. skal prøve å gi dem røde myggiser i kveld.
trillene ser ikke ut til å ha lekt ordentlig, ser hvertfall ikke et eneste egg eller spor etter det. men de var ute, de stormet ikke ågjemte seg selv om jeg sto helt nærme. til og med 1 melanotaenia og to cw23 kom frem mens jeg sto der. utrolig. synd vannet er litt grumset... gjør bildene uskarpe. mer jobb i redigering for meg :p
trillene ser ikke ut til å ha lekt ordentlig, ser hvertfall ikke et eneste egg eller spor etter det. men de var ute, de stormet ikke ågjemte seg selv om jeg sto helt nærme. til og med 1 melanotaenia og to cw23 kom frem mens jeg sto der. utrolig. synd vannet er litt grumset... gjør bildene uskarpe. mer jobb i redigering for meg :p
Postet 06.01.09 kl 16:57
vel, ser ut til at pennene liker yngelfor beregnet på betta.... forer jo venusynglene med dette, og slapp oppi ei skei bare for å teste responsen. og jaggu gikk det ned :p så ble det myggisfest, tok og hakka de litt opp, så ut til at de prøvde seg hvertfall. og coryene gikk jo bananas som vanlig.
starter med å spamme litt fra idag tidlig :p
synd dette ble uklart
vareopptelling. minus 2!
flørt
starter med å spamme litt fra idag tidlig :p
synd dette ble uklart
vareopptelling. minus 2!
flørt
Postet 06.01.09 kl 19:21
Postet 06.01.09 kl 20:02
Postet 06.01.09 kl 20:04
hadde ikke sansen for de inntil jeg så de i butikken jeg ;p
tok en drøss med bilder da jeg kom hjem ikveld, mange ble faktisk bra. en melanotaenia gikk berserk, og bildene jeg tok ble overaskende veldig bra, mange av de. av de bildene jeg har tatt de siste dagene har jeg funnet kandidat til fotokonken og :p må bare ordne med størrelsen og fikse litt ^^
tok en drøss med bilder da jeg kom hjem ikveld, mange ble faktisk bra. en melanotaenia gikk berserk, og bildene jeg tok ble overaskende veldig bra, mange av de. av de bildene jeg har tatt de siste dagene har jeg funnet kandidat til fotokonken og :p må bare ordne med størrelsen og fikse litt ^^
Postet 06.01.09 kl 20:08
Postet 06.01.09 kl 21:51
Postet 06.01.09 kl 21:56
Postet 06.01.09 kl 21:58
Postet 06.01.09 kl 22:37
Endret: 06.01.09 kl 22:38
tja, hvordan det.. jeg har hatt dem et døgn, hvor jeg har vært bort mesteparten av tiden...
.. sånn!
de skal visst stime ganske bra, men jeg har bare 8. de gjemte seg første kvelden, holdt seg lavt i karet. nå er de høyt oppe. de er visst gode hoppere, er kjøttetere, raske, men rolige fisk. bare håper at coryene ikke blir for voldsomme for dem :p merket at jeg måtte strupe vannstrømmen i karet og.
.. sånn!
de skal visst stime ganske bra, men jeg har bare 8. de gjemte seg første kvelden, holdt seg lavt i karet. nå er de høyt oppe. de er visst gode hoppere, er kjøttetere, raske, men rolige fisk. bare håper at coryene ikke blir for voldsomme for dem :p merket at jeg måtte strupe vannstrømmen i karet og.
Postet 06.01.09 kl 23:00
Postet 07.01.09 kl 00:01
Inaktiv bruker
veldig fin rot du har fått deg der. og de pennfiskene var kule syns jeg.
men kan noen si meg hvor man får tak i så store røtter? her finenr jeg bare små(sikkert jeg som har vært innom feil butikk bare, som vanlig)
men kan noen si meg hvor man får tak i så store røtter? her finenr jeg bare små(sikkert jeg som har vært innom feil butikk bare, som vanlig)
Postet 07.01.09 kl 00:21