Tropheus Bilder (side 63)

Moliro er absolutt en av mine favoritter!
Vibsi
Moliro er absolutt en av mine favoritter!

Skjønner du at jeg "sikler" etter denne typen... hehe
jepp hehe har akkurat klart å skaffe oss 25 stk vf livua
Fra sverige. Hm...3 grupper tropheus og 1 720 liters kar. What to do....hehe.
Vil ha alle fiskene,men vil ikke ha flere kar.
Her er noen Tropheus "Red Moliro":

<embed src="http://www.youtube.com/v/_xqcdxXxXQU&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed>

<embed src="http://www.youtube.com/v/KhLTqD9XA7I&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed>
Moliro jeg har i dag som jeg er meget godt fornøyd med,
selv om det ikke er Kristiankvalitet over bildene.
Roger Kaasa
Moliro jeg har i dag som jeg er meget godt fornøyd med, selv om det ikke er Kristiankvalitet over bildene.

*sikle sikle* Hvor mye ligger de i pris Roger?

Er de mulig å skaffes?
Muligens.
Snakk med Kristian.
Kanskje han kan få med noen til uken.

Mine står det Vibsi på.
Dere må huske at det må legges på mye rødt på rogers bilder da moliroer IKKE kommer godt fram med direkte blitz! Så det sier jo litt om fargene der..

Jeg liker chilanga av god kvalitet, men jeg liker også de rødeste ilangiene.. Og det er vel mer eller mindre samma fisken..

Skal bare en tur på toalettet, så skal jeg sjekke litt lister.. Noe som tar litt tid omdagen da jeg har knekt ankelen
Vidar Alfei
Her er min topp 5-liste: 1. Tropheus Karago 2. Tropheus Moliro 3. Tropheus Ujiji 4. Tropheus Ulwile 5. Tropheus Chilanga Hva mener du om disse Kristian? Vanskelige å skaffe?

1. Ja -De fleste brichardivarianter er ikke så lette å få tak i da fangstteamene har lite kunnskap om de forskjellige variantene, siden de ikke er så populære.. Situasjonen på nordkysten er heller ikke helt god..
2. Nei
3. Nei
4. Nja
5. Ikke nå

Fikk akkurat pris på mpimbwe red cheek.. 240,- stk.
Min top 3. sp.red er som følger;

1. Livua
2. Bright red (har ikke sett de live, men sett noen sinnsyke bilder)
3. Moliro og lunangwa
Min topp 3 av alle: T.Golden kalambo
T.Golden kuzhangaza
T.B. Fiery fry
Det er en vanskelig liste å lage, men her en min;

1. Tr. bulu pt.
2. Tr. Golden kalambo
3. Tr. kasakalawe

Men denne listen endrer seg heletiden..

Min topliste er:
1. Yellow Ilamgi
2. Red Rainbow Kasanga
3. Ikola
4. Bempa
Min topp 6 er:
1. Lilla lufubu
2. Livua
3. Roger sine Moliro :P
4. Bulu
5. Red rainbow
6. Brichardi canary cheeks
Men som Kristian sier så forandrer dette seg veldig ofte hehe Liker egentlig alle tropheus.
Er det en ny vi skulle prøvd som vi skulle prøvd for nysgjerringhetens skyld så hadde det vert tropheus kapampa!

Erik sin topp 6:
1. Livua
2. Moliro
3. Bulu
4. Kapampa
5. Friery fry
6. lilla lufubu

Heldigvis er vi eiere av våre favoritter

Ligger ved noen bilder av våre nydelig buluer. Siste bildet er av en med egg

Går hun siste buluen der og tygger enda!?!? Hvis hun ikke er påen igjen, så har hun tygget hvertfall halvannen måned!

Pene fisk forresten

Helt enig med erik, kapampa ser veldig pene ut på bilder, men har ikke sett de live enda..

Isonga er også en variant som står høyt på min liste..
Ja hun har tygget hele tiden,i baljen og nå i karet. Har fått en til bulu med egg også.
idag kom modulene vi bestile på torsdag. De er nå siliconert på plass i det andre 720 liters karet.
Der blir det moduler,argonittsand og 45 stk tropheus livua
Ligger ut bilder etterhvert.
Hvordan går det med racket stein arve?
Vibsi
idag kom modulene vi bestile på torsdag. De er nå siliconert på plass i det andre 720 liters karet. Der blir det moduler,argonittsand og 45 stk tropheus livua:D Ligger ut bilder etterhvert. Hvordan går det med racket stein arve?

Hvilke moduler var det du kjøpte da?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap